Hoi sharine 2 wil je pendelen

Mexx-an Pipstip en kruimels. Ik pendel morgenavond even voor jullie. Ben de hele dag op pad geweest dus ben eigenlijk erg moe en dan is het zeker niet verstandig om te pendelen. Want dan pendel ik maar wat in de rondte en dat is niet de bedoeling. Als ik het doe moet ik zeker goed uitgerust zijn en zeker niet al te moe want ik moet me goed kunnen concentreren. Maar jullie krijgen zeker deze week je uitslag.

Lieve meiden die allemaal proberen een pendelaanvraag te doen. Nee helaas ik begin er echt niet aan. Heb zelf een gezinnetje met 2 kleine kinderen ben erg druk en heb helemaal geen tijd om dit allemaal te moeten gaan doen. Binnnen de korste keren heb ik aantal pagina's vol met aanvragen. Echt helaas meiden Sorry. Ik kan er helaas niet aan beginnen.

Liefs Sharine

dank je sharine2 dat je de moeite voor ons wilt nemen.
snap heel goed dat je het niet moet doen als je te moe bent. we wachten gewoon af totdat jij er een goed moment voor hebt gevonden. en rust maar lekker uit vanavond.
fijne avond en alsnog bedankt, ook namens pip.
liefs kruimels

Hoi Sharine.

Ik snap dat je er goed de tijd voor wilt en moet nemen,en vind het ook niet erg om te moeten wachten,dat snap ik.
Ik zou zeggen ,doe het wanneer jij er de tijd voor en hebt,en zin hebt.
Ik kijk erg regelmatig op dit forum,dus leest het dan wel,als je iets weet.

liefs mexx-ann

Hoi meiden

Mexx-an Kruimels en Pipstip heb vanmiddag voor jullie gependeld kwam me even goed uit. Dus hier jullie uitslag.

Mexx- an ik pendelde voor jou December 2007 zwanger van een jongen.

Kruimels ik pendelde voor jou Januari 2008 zwanger van een meisje

Pipstip ik pendelde voor jou ook Januari 2008 zwanger van een meisje (bij jou zwierde echt de pendel flink op en neer was eigenlijk heel apart)

Maar zo te zien Kruimels en Pipstip  zijn jullie tegelijk zwanger en beiden van een meisje. Meiden ik hoop echt dat ik het goed heb. Laat even weten of het wel of niet juist is geweest. (maar denk erop hou je daar niet al teveel aan vast want ik kan het ook mis hebben he)

Liefs Sharine

Hoi Sharine.
Allereerst heeeeeeel erg bedankt,dat je het heb willen doen voor me.
En ik weet wel het is niet bindend,ik pin me er niet teveel aan vast,maar ik zal het wel in me achterhoofd houden.
En het geslacht zou mij niet uitmaken,we hebben al 2 kinderen een meisje en een zoon,en ze zijn allebei  fantastisch.
En als het zover komt laat ik je het zeker weten,nogmaals bedankt voor de moeite.

liefs mexx-ann

Sharine,

Ontzettend bedankt voor het pendelen! Hoop echt dat je gelijk gaat krijgen. Natuurlijk laten we het even weten als het ook zo is.

Wel heel bijzonder dat ie bij mij zo hard zwiepte...

Nogmaals heel erg bedankt!

Lfs Pip

Als je zin heb in nog een paar pendelaanvragen dan houden mijn forumvriendinnetjes bij de KLUSBABES zich aanbevolen hoor...

jajaja ik voel mij ook aanbevolen hoor, voor het geval dat je voor mij ook een uitzondering wil maken :):):)

Ja hoor ik hou me eigen ook graag aanbevolen vooor het pendelen. Dus als je nog een uitzondering wil maken graag

Terug
Bovenaan