Hond naar buiten :(

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger.
Had het eigenlijk helemaal niet verwacht. Achteraf viel alles op zijn plaats natuurlijk.
Ben vorige maand heel licht ongesteld geweest en dat was waarschijnlijk een innestelingsbloeding.
Donderdag weet ik pas hoever ik dus eigenlijk ben.

Een ding vind ik wel heel moeilijk.
Ik zit met een dubbele hernia in mijn rug en mag niks meer doen in het huishouden. Omdat ik een hond heb moet die dus naar buiten om het zo schoon mogelijk te houden. Nou is mijn hond ( een jaar oude berner sennen ) ontzettend lief en daar ben ik blij om, maar heb het er hardstikke moeilijk mee dat ie naar biuten moet

Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

Groetjes Esther

Hoi,

Ik mag wegens complicaties in de zwangerschap ook niks meer in huis doen. Alleen ik pieker er niet over om de kat (die door het hele huis loopt en haren achterlaat) naar buiten te doen. Manlief zuigt een extra keertje. Helpt het niet als de hond alleen beneden mag zijn zodat je man alleen beneden hoeft bij te houden?
Enne je kindje krijgt niks van een beetje vuil hoor. Echt niet. Een hond kan echt geen kwaad en het lijkt me juist fijn om haar binnen te hebben voor de gezelligheid.

Sterkte!
gr.Ing

ps mijn man heeft erg lang gelopen/gelegen met een erg vervelende hernia. Hij is uiteindelijk met een dagopname geopereerd in Kliniek Klein Rosendael in Roosendaal bij Arnhem. Volgens mij kunnen ze het daar ook met een ruggenprik. Het wordt vergoed... Misschien heb je er iets aan.

Ja maar dat is het nou net....

Ik heb alleen een beneden verdieping ( semi-bungalow ) en mijn vriend heeft een eigen bedrijf dus die werkt rond deze tijd heel erg veel en heeft het drukker als normaal. Hij doet het wel hoor als ik vraag maar ik heb er nog een rond lopen van 4 en die maakt ook alles net zo vies :p Ik ben ook heel blij als mijn moeder vanaf april hier komt poetsen.

Ik heb wel besloten dat ik de hond s'avonds naar binnen haal en 's morgens weeer buiten.
Ze heeft op de camping ook in een kennel gezeten en dat doet ze hardstikke goed, maar toch lijkt het me moeilijk. Mijn kat is sowieso overdag al buiten en komt alleen s'avonds naar binnen. En ze willen me nog niet opereren omdat ik nog heel jongben volgens hen, maar ze willen het toch ne de bevalling gaan doen. Ze moeten dan een hele wervel weghalen omdat mijn hernia precies in het midden zit op een hele lastige plek. Maar ja alles komt goed he :D

hoi hoi,

ik vind het eerlijk gezegt een beetje zielig om de hond buiten te houden de hele dag

als je de rest van de kamer deuren dicht laat kan die er niet in en hoeft je man 's avonds alleen ff 10min. te zuigen in de woonkamer.

kleine moeite en idd je kind kan er wel tegen hoor

die hond kan er namelijk ook niks aan doen

ik heb ook 2 honden maar die gaan voor niks en neimand naar buiten hoor, dan maar een keertje minder stofzuigen .

succes ermee

groetjes moekje

In principe moet de hond (Berner) er tegen kunnen, maar hij zal wel een beschut plekje moeten hebben in de tuin, natuurlijk voldoende water en een beetje afleiding. 'S nachts zou ik hem niet buiten laten. Als ze het gewend zijn, zou dat ook kunnen, maar als ze het niet gewend zijn, haal hem dan 's nachts binnen. En dat doe je natuurlijk al. Als je hem ook buiten aandacht geeft, is het niet direct een probleem.

Groetjes,
Annabel

Is het misschien een idee om een huishoudster in te huren? Ik zit zelf sinds week 22 op de bank en mijn man heeft ook een eigen bedrijf. Tot nu toe heeft mijn moeder regelmatig geholpen omdat mijn man het ook allemaal niet voor elkaar kreeg. We waren al een beetje op zoek en nu heb ik hoogstwaarschijnlijk iemand gevonden. Ze komt donderdagavond voor een gesprek. Ik ben erg blij, want ik voel me zo schuldig tegenover mijn man die zo hard werkt...

Groetjes en sterkte.
Marisa

Ps, wij hebben een kat die redelijk wat haar verliest en eigenlijk elke dag geborsteld moet worden. Mijn man is ook nog eens allergisch, dus het is hier ook erg belangrijk dat het alles stof- en haarvrij is.

Groetjes, Marisa

Bedankt voor jullie reacties....
Kayley vind het heerlijk om buiten te zijn en geniet daar echt van.
Ze gaat ook elke keer mee als ik Kevin van school ga halen en weet de procedures :p
Voor marisa... jij bent denk ik een van de weinige die weet hoe lullig het is om je vriend te vragen om ook nog te poetsen... Maar mijn moeder komt vanaf april 2 keer per week bij mij poetsen dus dat is super.

Ik heb al een heel mooi hok gezien voor Kayley met een ontzettend stoer binnenhok en ik denk wel dat ze dat fijn gaat vinden en 's avonds mag ze naast het vrouwtje liggen ;)

Terug
Bovenaan