Hond naar buiten :(

Wat voor een olie doen jullie door het eten???? Olijfolie ofzo?? Onze poes is ook nogal van de haren namelijk dus als dit helpt GRAAG!

gr.Ing

hallo, ik zou ook heel graag willen weten wat voor olie dat is. ik heb 5 katten en spelen veel buiten maar binnen verliezen ze ook hun haren grr

En esther84, ik heb ook een hernia, bij mij was het ook niet gepland omdat ze in januari mij zouden opereren eraan, maar ik ben wel erg blij dat ik zwanger ben, mijn vriend ook, en de operaties komen later wel. zou er 2 moeten nog. En ik ben 22 ook nog erg jong, maar het was wel noodzakelijk. maar tot nu toe gaat het nog goed met mn rug, ook omdat ik niet werk meer, en mijn rust hou. In de afgelopen 5 jaar heb ik meer last gehad als nu.
Wel ga ik op zwangerschapszwemmen, dat lijkt me erg fijn ook voor mn rug.

liefs diana, 19w en 2 dgn zwanger

Beetje plantaardige olie zoals.

Goeie olijfolie ( bertolli bv )
Slaolie of zonnebloemolie.

Ze reageert tenminste overal best goed op.

En nana ja ik zou ook geopereerd worden mar dat stellen we nu ook wel uit.
Ik werk ook niet meer, mijn contract werd niet verlengd, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Als ik genoeg rust gaat het redelijk,m naar ze zitten op een moeilijke plaats en als ze gaan opereren word er een hele wervel verwijderd.
Dus dat lijkt me wel een beetje eng.
Ik kan ook helemaal niet werken.
Ik heb een barkruk gekocht zodat ik kan koken en afwassen en voor de rest van het huishouden ben ik op andere aangewezen en dat vind ik best erg.

Mijn moeder komt nu vanaf 1 april hier poetsen omdat ze hier komt wonen. Woonde eerst nog in NL op zon 30 km van mij af en nu komt ze ook naar BE, daar ben ik ook heel erg blij mee !

Maar wel leuk om te weten dat ik niet de enige jonge moeder word dan (22).
Ze vragen me constant of het een foutje was haha.

Succes nog met je zwangerschap !!

Liefs Esther

hey, das zeker eng ja een hele wervel eruit. Ik ben onder behandeling in het UZA, antwerpen dus. Daar willen ze eerst een spacer tussen mn 2 kapotte wervels zetten,(en  zenuwen ertussen uit halen die knel zitten)  en later inderdaad die wervels eruit en een prothese erin. Maar zo ´n prothese heeft ook maar een duur van 15 tot 30 jaar. Hier in  nederland wouden ze dat niet doen, te risicovol en daarvoor ben ik te jong.  

Waarom zijn ze bij jou zo drastisch dan gelijk maar  een wervel  eruit??? Ik hoop dat je ondanks je rug toch een fijne zwangerschap krijgt!

En wat een stomme reacties krijg je zeg!! ik heb gelukkig nog niet van zulke reacties gehad.

En wel fijn dat je moeder je komt helpen!!

liefs diana

Hoi hoi,

Wat een drastische maatregelen allemaal! Hond naar buiten (of kat)... je wordt toch niet ziek van een beetje haren en vuil? Ik heb zelf een kat die nogal verhaart, mede door de stress omdat er een kindje komt. Huisdieren voelen dat haarfijn aan. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mijn liefje buiten te laten! Mijn kat is mijn eerste kind! Daarbij zit het ongeboren kindje zo goed beschermd in de buik, daar kan geen haar of vuil bij. Anders wordt het als straks het kindje geboren is. Onze kat mag niet op de babykamer en we weren haar zoveel mogelijk uit de box. En anders kloppen we de deken maar een keer extra uit. Stofzuigen doen we om de twee dagen en zal straks wel elke dag gebeuren. Ik werd gek van alle verhalen om me heen, van mensen die denken het o zo goed te weten en mij zo nodig moeten laten weten dat met name kattenharen slecht zijn voor je baby (hondenharen niet). Fabels... volgens de dierenarts moet ik me niet gek laten maken. Wel voorzichtig zijn en de kat niet alleen laten met het kind, want katten houden van warmte, maar dat is simpel je gezonde verstand gebruiken. Een hond moet je ook niet alleen laten met je kind.

Ik hoor nog zoveel verhalen van mensen die hun hond of kat weg doen of dat het huisdier in eens er niet meer toe doet. Ze houden hem dan uit goed fatsoen... ik kan me er vreselijk kwaad over maken! Een huisdier is geen tweederangs iets... een ding wat je zomaar weg doet of als oud vuil behandeld...

Sorry, moest even wat frustraties kwijt geloof ik!

Groetjes Tamara.

Mama Tamara heeft duidelijk alleen aan zich zelf gedacht en niet gelezen WAAROM ik ze nar buiten doe !
Mama Tamara heeft dan ook geen hernia waardoor ze niks meer kan ! EN waarschijnlijk hoeft mama Tamara dus ook niet te betalen voor iemand die 2 keer per week de was komt doen en komt strijken ... iemand die van december tot april 3 keer per week kwam poetsen en 100en ritten per taxi omdat ik zelf geen auto kon rijden...

Dus als ik even mijn frustratie kwijt mag MAMATAMARA... ben je ontzettend egoistisch aangelegd en kijk je niet naar de mensen om je heen.

ZO !

En nu.. meeste hernia's zitten wat meer naar de zijkant... maar bij mij zitten ze precies tegen elkaar aan en in het midden... Mijn zenuwen van mn benen en mn nek en bovenrug liggen dus erg in knel en dat is erg pijnlijk. Mij wilden ze ook niet opereren omdat ik te jong was, maar omdat de medicijnen en therapieen en kraakdokters niet hielpen besloten ze om het toch maar te doen...

Ik ben dan ook best bang om een flinke buik te krijgen, maar ze denken dat het misschien wel wat tegen gewicht kan geven dus daar hoop ik dan ook maar op ! HAhahahaha

Beste mamatamara,

een hond of kat is GEEN kind....

ik heb nu zelf 2 kinderen en een hond, maar de hond komt op de laatste plaats hier...Hij mag ook niet binnen overdag en 's nachts slaapt hij in de garage.

Mijn hond is enorm groot, dus die kan ook niet zo makkelijk binnen, maar je doet je hond echt niets te kort als hij overdag buiten zit hoor...hij heeft hier een carport van 30 m2 tot zijn beschikking en een tuin van 350  m2...

groetjes valerie

ps ik zou niet graag met mijn kids bij jou op de  koffie komen....met al die haren...

Heey mama's,

doordat esther even tijdelijk dement is zal ik maar even zeggen dat je het beste lijzaadolie kan gebruiken, dit werkt het beste...

we deden dit ook altijd over het voer bij de paarden..

groetjes Valerie

je kan dit zowiezo bij de betere paardensportzaak krijgen, maar ik denk ook wel bij refformhuizen...

Terug
Bovenaan