Hond naar buiten :(

Heee zwangere huismuts....;)

Maak je niet druk, kayley zal het helemaal niet erg vinden, zolang ze maar net als bartje vrij rond kan lopen, lekker zonnebaden...hihi...

Inge, ik   ben opgegroeid met katten, maar een kat is heel zuiver van zichzelf en een hond is wel een heel groot verschil in haren en zand/ modder...en het klopt idd, je kindje word niet slechter van wat dieren in huis, maar mijn hond zit ook buiten, maar die is heel gelukkig...terwijl hij de eerste 1,5 jaar van z'n leven in huis was.

Kayley is slim genoeg om te leren wat vanaf nu haar plaats word, de beeb komt toch boven haar te staan...

Nou,

kusje van je grote zusje
en van Nikki en Aimy

Ik weet niet wat voor katten jij in gedachte hebt, maar die van mij nemen ook gewoon zand en modder mee naar binnen hoor. Ze rollen bij mooi weer in het zand en bij slecht weer banjeren ze door de modder. En dan daarna lekker op de bank of op ons bed gaan liggen. Ik heb tegenwoordig een sprei op ons bed omdat het bed anders vol met kattenharen en zand en modder komt.

heey hermelien,

gewone huiskatten, maar ik weet niet of jij ooit grote honden hebt gehad, ik heb nu nl een bordeaux dog en hiervoor had ik een deense dog, gewoon in huis, maar dat is echt niet te vergelijken met een poes hoor...no offense...katten nemen idd wel troep mee naar binnen, maar toch is er een heel groot verschil in troep...

groetjes
Harry Potter....;)

Hey hermelien,

Nu zit het zo he !

Mijn hond is nogal " neurotisch " haha, ze rent nogal graag door de modder en de bosjes en in de schutting, dan rent ze vervolgens naar binnen en zet ze overal hondepootjes op de grond. Dus ik dweil nu zeker zon 5 keer per dag. Ik heb ook een kat en die heeft ook zn kuren maar die haart niet zo erg. Het enige is dat er af en toe wat vuile pootjes op de aanrecht staan. Voor de oplettende onder ons : haar bakje staat heel ver van mn kookgedeelte af hoor !

Maar het is gewoon de hond die erg haart en nogal " enthiousiast " binnen komt na door de modder gerend te hebben !

dan heb ik vast de verkeerde katten, die van mij verliezen al een berg haren als je naar ze wijst

Kan aan de voeding liggen hermelien, misschien moet je eens proberen om wat olie over het eten te doen. Mijn kat haart ook wel, maar sinds ik olie op zijn voeding doe minder. Niet iedere dag, maar zo om de 2 dagen.

Hoi allemaal,

Ik heb besloten dat mijn hond toch naar buiten gaat.
Ze ligt nu al zowiezo heel de dag in de tuin, dus veel wennen hoeft ze niet.
Overdag kan ze los als ik thuis ben en als ik even weg moet kan ze in een mooi hok met massa's speeltjes.
En s' avonds gaat ze gewoon lekker mee nar de slaapkamer.
Ik denk dat het heel veel scheelt voor mij aangezien ik nu zeker 5 keer per dag moet vegen en dweilen en met een dubbele hernia is dat echt geen pretje.

Als jullie nog leuke tips weten voor in haar hok te doen, hoor ik ze graag :)

Liefs Esther 9wk

hallo allemaal,

Wat een verschillende meningen allemaal.
Ik heb zelf ook 2 grote honden waarvan er1 (kruising herder met husky) enorm haart.
Gelukkig kan ik het huishouden nog wel doen maar met 2 kids en de derde op komst denk ik ook welleens: laat maar even!
Ik doe trouwens ook olie door haar eten en ze krijgt lam en rijst maar niks helpt!
Mijn honden vinden het heerlijk buiten maar lopen onmiddelijk achter
me aan als ik naar binnen ga.
Ik zou ze ook niet buiten willen laten maar denk wel dat het kan.
Maar vind het wel verstandig dat jullie s'nachts geen honden buiten laten. Dat vind ik nl wel zielig. Ze zijn wel gewend om als huishond te leven en niet als waak of kennel hond.
Veel succes met je rug!
groetjes Daan

Terug
Bovenaan