Hoofd bonken ledikant

[quote quote=10499023]Er worden wel meer dingen verkocht in babywinkels die wiegendood kunnen veroorzaken dus dat ze te koop zijn wil niet zeggen dat ze veilig zijn. Niet zomaar iets vertrouwen omdat het verkocht wordt, maar logisch nadenken.
Maar dankjewel.[/quote]
Sorry hoor maar vindt jou reactie nergens op slaan. Dus ik kan niet logisch nadenken? Net als de vele ouders die ook bedomranders gebruiken? Als je het gaat hebben over veiligheid kun je beter je kind helemaal niks geven en laten doen want ook jou kind gaat straks dingen pakken en doen die niet veilig zijn. Maar goed ga geen tijd meer aan dit soort onzin verspillen

Fijne zwangerschap en goede bevalling gewenst
 
Hoi, 
jouw verhaal is heel herkenbaar!! Onze dochter van nu bijna 3 doet dit nog steeds en om deze reden ligt zij al ruim 2 jaar in een campingbedje met een goed matrasje daarin.! Het bedje schuift nog wel wat mee maar stuk minder lawaai en een stuk prettiger voor haar ipv een hard ledikantje!! 


waarschijnlijk blijft ze in het campingbedje tot ze een wat groter peuterbed krijgt. 


Echt een aanrader dus!! En geen gedoe met kussentjes en dergelijke en dus ook heel veilig! 


groetjes 
 
Niks hielp. Toen ben ik schuimmatten op maat gaan kopen. Tegen het bedje aan met lakens en tyraps. Vastzetten in de hoe van de kamer. Als je dan nog last heb ook het bedje op een schuimmatras plaatsen. Niet correct volgens het consultatiebureau maar wij konden eindelijk slapen. Heel veel sterkte ermee!!
 
Het gebruik van een extra campingbedje wordt ook afgeraden. Op de consumentenbond staat hier een artikel over met tips. Lees dat zeker eens door voor je een extra matras in het campingbedje legt. 
Succes en hopelijk vind je snel een goede oplossing.
https://www.consumentenbond.nl/campingbedje/extra-matras-extra-risico
 
Hier ook een kindje wat dit deed. We hebben hem in een groot bed gelegd en het was meteen over. Hij was nog geen 2. Behoefte aan ruimte denk ik. Heeft een paar maanden door zijn bed gescharreld dat hij dan weer in de ene hoek lag en dan weer in de andere en inmiddels slaapt hij gewoon onder zijn dekbed. 
 
Ik ben nu 38, ik heb zelf aan hoofdbonken gedaan, en ik was zelfs een heel zeldzaam geval, tot mijn 20 ste heb ik dit gedaan. Toen ik een partner had, ben ik daarmee gestopt. Nu durf ik dat nog wel eens te doen in de zetel bij muziek. Om te begrijpen wat het is, het is geen aandoening waar je last van hebt, in tegendeel, het is een middel om in slaap te raken, je kan dit uren volhouden, wat ook leidt tot sterk ontwikkelde nek en buikspieren, tevens werkt het ook heel ontspannend en uitermate goed tegen stress, ik heb dit geërfd van mijn moeder. Ik heb mij altijd al gevraagd wat dit precies was, in ieder geval zou ik het niet proberen te blokkeren met hoofdkussens, wel uiteraard bescherming tegen de zijkant van het bedje. Het gaat in de meeste gevallen vanzelf over. 
 
Terug
Bovenaan