Hoort hier mss niet thuis, maar ik vraag het toch!! ;-)

Hoi Debby,

Jeetje wat spannend zeg.... Ik hoop dat het goed nieuws is en dat je gewoon zwanger bent.

groetjes Mariska

hoi hoi

hoop dat je hier misschien wat aan hebt..
toen ik zwanger was heb ik ook met vlagen bloed verloren..
het was maar een paar dagen dus ik duim voor je dat dat het is..
op naar een positieve test.......
liefs

Hoi meiden, thnx voor de lieve reacties
Ik probeer ook van het beste uit te gaan, maar houdt er ook zeker rekening mee dat het niet zo heeft mogen zijn...
Hoort trouwens bij een mk buikpijn?? Ik heb nl. nergens last van... ik voel af en toe wel wat in mn buik, maar het is absoluut geen buikpijn.
Als ik zwanger was, zou ik nou nog maar 3wkn of zoiets zijn.
Hoort er dan buikpijn bij??

Teddyboy glf ik??  Wist je toen al dat je zwanger was toen dat je soms eens wat bloed verloor??
Of was het de innesteling??

Liefs Debby.

Lees net pas hoeveel vragen er wel niet in mijn vorige berichtje staan

Hey debby. Ik heb 2 keer een miskraam gehad. Geloof me, ik weet hoe onzeker je je voelt en daar moet je je niet voor schamen!!!
Ik heb bij beide miskramen wel buikpijn gehad, maar later pas (ergens tussen de 6 en de 7 weken).
Ik hoop echt dat het goed gaat voor je.
Tijd zal het leren en wachten duurt lang......succes en sterkte.
Liefs Lynn

Hoi Lynn, bedankt voor je reactie ook.
Ja, ik voel me op dit moment erg onzeker.
Als ik een mk heb voel ik het dan dat het vruchtje eruit komt, of kan ik het zien??
Of is het daar nog te klein voor denk je?/

Wat erg voor je dat 2 mken hebt gehad!!
Voelde je je al snel "beter" worden??

Groetjes Debby.

Hoi   Debby,

Ik heb afgelopen december en in januari een miskraam gehad, Allebei rond tussen de 5 en 6 weken. Het is best heftig en ik ga dus nu even niet voor een 2de kindje.
Bij mij was het de eerste keer heel duidelijk, best wel buikpijn, hele flinke menstruatie en bloeden, eerst weinig en toen zette het door. De 2de keer was het iets minder erg, maar ging het ook zo met bloeden en krampen.
Wel heb ik alle2 de keren een mini vruchtje verloren, slijm met een beetje bloed. Ik heb niet goed gekeken want ik was bang dat ik er iets in zou zien.

Ik heb trouwens al van een paar mede forummers gehoord die aan het begin of zelfs de hele zwangerschap bloed hebben verloren. Ik hield dat wel ik mijn achterhoofd maar om mezelf te beschermen ben ik wel ervan uit gegaan dat het mis was.

Ik hoop dat het bij jou goed gaat, ik duim voor je.

Liefs Maris

Terug
Bovenaan