Hoort hier mss niet thuis, maar ik vraag het toch!! ;-)

Ja tuurlijk is het klote, maar het is helaas niet anders...
Ik hoop dat we gauw zwanger mogen worden!!

Groetjes Debby.

Hoi,

Sorry voor de late reactie (moest veel werken).

Nog even over mijn miskramen. Ik heb geen vruchtje gezien de eerste keer alleen heel veel bloed. Het begon heel voorzichtig een paar dagen toen werd het steeds erger. Ik begon op een maandag te bloeden en de miskraam was uiteidenlijk zaterdag. Pas vanaf vrijdag had ik heel erg buikpijn. Nu achteraf lijken het wel een soort weeën maar dat weet je dan nog niet. De 2e keer gingen we vroeg een echo maken en bleek het niet goed te zijn. Ik heb het toen niet afgewacht, maar heb gelijk een curretage gehad.
Ik was beide keren wel echt zwanger en had ook alle kwaaltjes wel. Bij de eerste miskraam namen de kwaaltjes ook af en daarna kwam de miskraam.
Toen ik een test deed had ik wel een streepje (gelijk al).

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat.
Liefs Lynn

Hey Lynn,

wat lief van je dat je vraagt hoe het met me gaat!!
Ik bloed helemaal niet meer, dus wat het nou geweest is??
I don't know!!
Zeker is dat ik niet zwanger ben (heb nog niet getest hoor), maar de welbekende kwaaltjes zijn allemaal verdwenen.
Zou het dan mss toch een mk geweest zijn?
En moet ik daarvoor naar de HA om te kijken of alles daadwerkelijk weg is??
Ik was dan nog maar in een erg vroeg stadium maar toch... ik wil wel weer zwanger kunnen worden tuurlijk
Het gaat dus wel goed met me... nou ja, goed?? Ik voel mezelf weer gwn de Debby als vantevoren.
We gaan nu deze maand extra klussen (goh, wa erg!) omdat ik (als ik idd ongi ben geweest) helemaal nix van mijn cyclus snap.
Dus ja... t zekere voor het onzekere maar dan heej?!

Bedankt voor je belangstelling meid!!

Terug
Bovenaan