Hoort hier mss niet thuis, maar ik vraag het toch!! ;-)

ik heb het gehad toen ik net wist dat ik zwanger was,had net en paas dagen daarvoor een test gedaan...
hoop snel een goed bericht te lezen...
xxx

Hoi hoi,

Heb dit ook gehad toen ik vermoedelijk zo'n 3 1/2 week zwanger was en dacht dat ik ongi was, tampon en alles gebruikt. Na een paar uur was het over ?? raar. Had toch ook een zwanger gevoel (zin in raar drinken en eten etc.) en  3 wkn later was de test toch positief. Moeilijk hè om niet elke dag een test te doen, vond zelf het afwachten verschrikkelijk toen. Het gekke is wat mij is overkomen dat de verloskundige eerst van mijn laatste echte ongi uitging en daarna bij de echo bleek dat ik minder ver was en dat ik zo'n 3 1/2 week minder ver zou zijn en de uitgerekende datum dus 3 1/2 week  naar achteren is verplaatst. Toch is mijn dochter exact op de eerste uitgetelde datum geboren........Kan dus maar zo zijn dat je misschien toch zwanger bent, tja enige advies: afwachten hoe akelig dat soms ook is.

groetjes en succes,
xx Roos xx

Hoi,

ik heb in mijn eerste en derde zwangerschap een innestelingsbloeding gehad. Bij deze twee zwangerschappen heb ik tussendoor (rond de 23 weken) ook nog wat bloedverlies gehad. Ik heb een buurvrouw gehad die altijd keurig ongesteld werd, buikpijn kreeg, dacht dat ze naar het toilet moest en op de pot een zoontje kreeg. Ze wist nergens van. Het kan dus allemaal. Ik ga in elk geval heel hard voor je duimen dat het goed zit.

Groetjes van Marloes

Ik heb best wat bloedingen gehad tijdens mijn zwangerschap. Rond de eisprong een beetje, later nog een keer een bloeding (toen dacht ik dat ik ongesteld was, maar was na een dag over) en verder vaak gekleurde afscheiding gehad. De eerste drie maanden verloor ik bijna iedere dag wel wat.

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

thnx voor de reacties allemaal!!!
Vandaag verlies ik nog steeds bloed... en het lijkt wel of het meer is dan de vorige dagen.
Het gekke is dat ik mezelf ook niet meer misselijk voel... het moe zijn moet de dag uitwijzen
Mariska, ik heb (nog) helemaal nix van een vruchtje verloren ofzo.
Wat moet ik nou doen??
Ik had eigenlijk 5febr. ongi moeten worden, maar moet ik nou afwachten tot die dag, en dan gwn testen??
Of moet ik er maar vanuit gaan dat het mss toch een mk is geweest??
Wat zouden jullie doen??

Groetjes Debby.        

Hoi Debby,

toen ik voor het eerst vermoedde dat ik zwanger was kocht ik een test enja positief! geluk was van korte duur, na een week werd ik 's nachts wakker van verschrikkelijke buikpijn en een hevige bloeding, zag ik in het toilet. De volgende dag deed ik weer een test (er zaten er toch 2 in het doosje) en toen was die negatief. 4 maanden later was ik weer zwanger en toen is alles goed gegaan. (dochter is nu 7 maanden)

Ik denk dat je over een paar dagen nog maar een test moet doen en dan weet je zeker of je nu zwanger bent of niet.
Heel veel succes iig,
groetjes van Sonja

Hoi hoi,

volgens mij ben ik of ongi of heb ik toch een mk gehad.
Het bloeden wordt steeds erger, dus de hoop op een eventuele zwangerschap ben ik langzamerhand aan het opgeven
Zo zie je maar dat zwanger worden niet vanzelf gaat, en ik moet nog niet klagen hoor als dit mijn ongi is, want zit "pas" in de 2e ronde.
Op naar de 3e dan maar!!

Groetjes Debby.

Je kan wel zeggen, mag niet klagen, maar toch is het KLOTE meid.

Dikke knuf
Saskia

Terug
Bovenaan