hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hallo lieve meiden!!
Ik ben weer terug van weggeweest!! Internet lag eruit!!  Echt balen!!

Maar hoe is het met jullie?? Er wordt al druk geklust lees ik!! hhahaha!!

Hier is alles nog rustig!! Heb net 5 nachtdiensten achter de rug, dus echt tijd en zin was er afgelopen week niet!! Ik ben nu aan het wachten op mijn ongesteldheid!! Kan mij niet snel genoeg arriveren!! Kan ik eindelijk voor het eggie!!
Ook ik heb mijn spiraal net na mijn vruchtbare dagen laten verwijderen!! Die dagen ervoor hebben we wel gevreeen!! Dus theoretisch gezien, zou ik zwanger kunnen zijn!! Maar ik voel mij absoluut niet zwanger!! Heb al een tijdje kramp, en heb al weer enorme drang naar chocola!! Dus hopelijk komen de duiveltjes snel!!
Voor jullie meiden hoop ik echt dat het raak is!! Ik duim voor jullie!!

Lieve net getrouwd!!
Wat  vind ik dit vreselijk rot voor je!! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen!! Dit had je natuurlijk nooit niet verwacht!! Weet je al wanneer je mag beginnen met hormonen?? Wel ontzettend spannend ook allemaal!! Houd je ons wel op de hoogte?? En je moet weten dat je er hier altijd met ons over kan praten!! Heel veel sterkte!!

Mamaroos!!
Ik weet even niet meer precies wanneer de uitslag van Frank binnen komt?? Is dat morgen of vandaag?? Ooooooh ik hoop zo dat het goed nieuws is!! Laat je het ons direct weten?? Ik duim voor je!!

Welkom aan alle nieuwe meiden die ook hopen op een vruchtbare maand augustus!! En nu maar hopen dat we met z'n allen snel zwanger zijn!!

Ps: een innesteling schijn je inderdaad te kunnen voelen!! het gevoel schijnt op ongesteldheidskrampen te  lijken!! Dus wie weet????

Liefs.....

Hoi Ken!!
Volgens mij wordt je normaal gesproken 14 dagen na je ei ongesteld!! Als je de dag van het vele slijm aanhoudt (is een teken van erg vruchtbaar) en er 14 dagen bij op telt, die dag zou ik gaan testen als de duivels nog niet gearriveerd zijn!!. Nu maar hopen dat dat voor jou niet geld!! Super spannend!!! En hopelijk heb je hier wat aan!!

Succes

Hoi net getrouwd (Lotje),

Heel erg als je zoiets te horen krijgt...
Hopelijk krijg je toch  goed nieuws te horen. Krijg je dat al snel na je bloedtest morgen?
Vast erg spannend, ik hoop voor je dat je er met je mannetje en vriendinnen goed over kan praten.

Morgen kan ik niet reageren, maar ook ik zal aan je denken...

Liefs Ken

Sjors: Dank je alvast!
Ik ben héél benieuwd of het al gelukt is. (Dat zou wat zijn)
Over ongeveer 2 weken zal ik denk ik wel testen (als de rode duivels nog niet gearriveerd zijn.)  
Ik hou jullie op de hoogte...

Liefs  Ken

Hey meiden,

30 augustus een afspraak in het ziekenhuis bij een fertiliteits-arts. Dan horen we hoe wij nu verder kunnen. We willen wel echt snel beginnen, hopelijk kan dat! Kan het nog steeds moeilijk geloven, ben een gezonde meid van net 30!
Wat wel een hele goeie timing is, is dat wij morgen lekker samen 2 weken naar Italie gaan... Ff lekker zonnen, zwemmen, lekker eten en toch maar wat klussen voor de zekerheid, hahahaha! Meiden, thanks voor jullie lieve berichtjes! Veel succes en ik kom weer terug over 2 weekjes!

CIAO!  

quote: net getrouwd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2007 15:46:42'));

Hey meiden,

30 augustus een afspraak in het ziekenhuis bij een fertiliteits-arts. Dan horen we hoe wij nu verder kunnen. We willen wel echt snel beginnen, hopelijk kan dat! Kan het nog steeds moeilijk geloven, ben een gezonde meid van net 30!
Wat wel een hele goeie timing is, is dat wij morgen lekker samen 2 weken naar Italie gaan... Ff lekker zonnen, zwemmen, lekker eten en toch maar wat klussen voor de zekerheid, hahahaha! Meiden, thanks voor jullie lieve berichtjes! Veel succes en ik kom weer terug over 2 weekjes!

CIAO!  

hoi net getrouwd

ik wens je een fijne vakantie toe en een vruchtbare natuurlijk.
we horen het wel als je terug komt.

groetjes nicole

Hallo net getrouwd,

Geniet van Italië en van elkaar! En tot over een paar weekjes... Klussen is nooit verkeerd, niet te veel piekeren en je lekker laten verwennen in het mooie Italië!

Groetjes!

Net getrouwd: een fijne vakantie!

Vraagje:
wat doen jullie nu als je een feestje hebt? Neem je dan wel een drankje of denk je van, hmmm toch maar niet.
Afgelopen week heb ik geen wijn op verjaardag genomen, toen had ik gezegd dat ik hoofdpijn had (anders gaat er gelijk een lampje branden bij bepaalde mensen)
Maar zoals vanavond ga ik naar een feestavond, nou als ik dan zeg dat ik geen drank wil, pfff dan weet ik al hoe t gaat. Dan gaan daar pok lampjes branden, van he, is ze zwanger of er mee bezig?
Ik kan gerust zonder drank hoor, daar gaat t niet om. Maar meestal drink ik gezellig mee. Of kan 1 biertje geen kwaad? er zijn toch wel meer vrouwen die drinken zonder dat ze wisten dat ze zwanger waren? En wie zegt natuurlijk dat ik zwanger ben? dat is nog maar afwachten. Nog een week, dan weet ik t. Twijfel nu eigenlijk al of ik evt zwanger zou zijn. Maarja, is nog maar 1e ronde hoor. Maar waarom ik wel, en anderen niet? Maar t kan natuurlijk ook gelijk raak zijn. pff twijfels twijfels...

Terug
Bovenaan