hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Ja... erg is dat hè! Nou, bij ons kan het bijna niet raak zijn... ik heb mijn spiraaltje net na de eisprong eruit laten halen (ervoor ging planningstechnisch niet bij de dokter). Daarna wel gemeenschap gehad... maar goed, hele kleine kans dus dat het raak is... en toch... In augustus gaan we er echt voor... ben benieuwd. En nu denk ik ook al, hmmm, ik voel iets... maar bij mij zijn het waarschijnlijk echt ongesteldheidsvoortekenen.

Wel spannend bij jullie, je vriend moet geopereerd worden? Toch niets ernstigs hoop ik? Nou succes met alle krampjes en steekjes en ik ga voor jullie duimen!

Groetjes!

quote: Miepzzz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 08:55:56'));

Wel spannend bij jullie, je vriend moet geopereerd worden? Toch niets ernstigs hoop ik? Nou succes met alle krampjes en steekjes en ik ga voor jullie duimen!

Groetjes!

Hij moet geopereerd worden aan oog, netvlieslating. Mag dus ook een maand niet tillen en bukken, en s*xen zal ook wel moeilijk gaan. Dus als t deze ronde niet raak is, dan waarschijnlijk een ronde overslaan.
Hij heeft dit vorig jaar al aan andere oog gehad, en heeft hij echt 5 weken met koppijn op bed gelegen, dus veel zin zal hij niet hebben

Hee meiden, ik heb geen leuk nieuws gehad, heb zéér waarschijnlijk Polycysteus Ovarium Syndroom (PCOS). Een bloedtest moet dat bevestigen, ik denk dat dat morgen wel kan. Die patientenfolder is vreselijk, die leg ik nu maar weg want daar word je echt niet blij van (meer kans op miskramen, meer kans op baarmoederhalsanker etc). Het komt erop neer dat ik geen hormoon aanmaak die zorgt dat de eicellen rijpen, en ik kan daarom dus niet via de gewone weg zwanger worden... Dat wordt aan de hormonen. Hopelijk  word ik toch snel zwanger van een gezond kindje! En jullie ook natuurlijk...

Hoi hoi.
Ook wij zijn vorige maand begonnen.
wij gingen op huwellijksreis en hopen natuurlijk dat daar iets ontstaan is,moet van het weekend ongi worden.
Natuurlijk hopen we van niet maar als het moet dan maar zondag dan   kunnen we ronde 2 starten.
En inderdaad hopen dat het vruchtbare maanden worden!!!
Veel s6 allemaal!
Liefs mij

Hallo net getrouwd,

Dat is echt geen leuk nieuws... Kun je je verhaal wel een beetje kwijt, zijn er naast je man nog meer mensen waar je hierover mee kan praten? Misschien vind je op dit forum wel een topic over dit onderwerp. Heel veel succes en sterkte en hou ons op de hoogte.

Is er al een datum bekend waarop je de bloedtest kan doen of heb je die ook al meteeen gehad?

Ik hoop echt voor je dat je heel snel in verwachting raakt van een gezond lief klein wondertje!

Groetjes,

Dank je Miepzzz, ik moet zo naar de huisarts en hopelijk morgenochtend de bloedtest. Ik laat jullie het weten! Ik heb wel 2 vriendinnetjes die weten dat we bezig zijn en ik kan gelukkig naast mijn mannetje ook met hun praten én met jullie!! groetjes Lotje

Hoi net getrouwd,

niet zo leuk nieuws natuurlijk. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel in de medische wereld dus hopelijk heb je toch snel zo een klein wondertje in je armen.

Succes in ieder geval

Hallo allemaal!

Eindelijk... het wordt mooi weer!
Das wel heel fijn als je een lang weekend vrij bent!

Mamaroos: morgen de uitslag...
ik hoop echt voor je dat het positief is.        spannend.
Verder alles goed met je zoontje?

Ik wilde hier graag iets voorleggen...

Ik ben 30 Juni voor het laatst ongesteld geworden. Daarvoor had ik een cyclus van 24 dagen. Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld. (dat is inmiddels 34 dagen) Afgelopen Zondag 29 Juli hebben we het voor het eerst voor het eggie gedaan. (de dag daarvoor had ik veel slijm) 2 dagen later nog eens geklust. Nu mijn vraag; ik weet dus niet wanneer mijn NOD is. Wanneer zal ik dan testen als ik nog steeds niet ongesteld wordt?
En anders voel ik misschien wel veranderingen (of niet)
Ik zal wel zien.

Alle meiden  hier; veel succes verder en hopelijk zijn we snel zwanger!

Groetjes Ken

Terug
Bovenaan