hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Ha Sjors,

Wij hebben afgelopen maand al flink geoefend, maar helaas resulteerde dit nog niet een een baby. Al hebben we wat afgeklust, hahahaha.

Dus ook deze maand gaan wij er weer voor. Tweede ronde, nieuwe kansen. Hopen dat augustus inderdaad een hele vruchtbare maand wordt.

Succes!!!

Groetjes nath

Ik hoop dat ik ook mee doe in de augustus ronde! Ik wacht sinds eind maart (!!) op mijn ongesteldheid, na verwijderen Mirena spiraaltje. Tot nu toe dus geen ongesteldheid en dus geen eisprong. Nu heb ik sinds 10 dagen bruine afscheiding (sorry.. ) maar net... zag ik zowaar rood bloed! Ik durf niet te denken dat het doorzet maar ik hoop het zo! Dan gaan we gewoon de hele maand augustus klussen, hahaha. Succes alemaal!

Hallo net getrouwd!

Jeuj... dus jullie kunnen nu ook aan de slag, vind het echt spannend voor iedereen hoor...

Groetjes,
Miepzzz

Dag allemaal,
Mijn vriend en ik gaan er deze maand ook voor. Ik heb mijn NOD als het goed is 18 augustus. Wel leuk om zo mee te lezen met de rest. Wens iedereen veel succes. En laat augustus maar een vruchtbare maand worden voor ons allen.
Grtz Happy_2

Hoi Allemaal.

Ik ben Johanna en ben 27 jaar.
Ook wij gaan in augustus voor ons eerste kindje.
Vind het erg spannend.
Ben vorige maand gestopt met de pil. Wil nog wel wachten totdat ik voor het eerst zelf weer ongesteld word. Dit moet normaal gesproken rond 10 augustus zijn. (hopelijk want ik ben ook al 11 jaar aan de pil)
We zien het allemaal wel, ik wacht rustig af.

Leuk om ieders berichten te lezen hier. Veel succes iedereen

Liefs johanna

Hallo allemaal,

Hoop zeker dat augustus een vruchtbare maand wordt. Wij gaan nu de derde
ronde in voor ons eerste kindje. Zijn nu ruim 2 jaar getrouwd.
Mijn NOD is 12 aug dus de klusronde zit er op, nu maar afwachten...

Succes allemaal

Miekje

Hee meiden,

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest met mijn verhaal. Dat rode bloed heeft niet doorgezet en het blijft bij bruine afscheiding. Nu heeft ze me doorgestuurd voor een echo en ik kan morgen al terecht!! Fijn dat ze gaan kijken of alles ok is!! Ik hou jullie op de hoogte, groetjes!

@@net getrouwd
Succes, laat snel weten hoe het afgelopen is

Pfff, hebben jullie dat ook? Dat je nu gaat opletten op elk signaal van je lichaam?? Heb nu al paar dagen last van prikkelende darmen, steekjes in buik, gisteravond beetje rugpijn. Zal misschien wel toeval zijn, maar je gaat er wel meer op letten. En dan denk ik, nou dat zal vast niets te maken hebben met een mogelijke zwangerschap.

Ben ook vaker zenuwachtig. Ook voor me ong volgende week, maar misschien ook een beetje voor de operatie van mijn vriend morgen. Maar zenuwachtig was ik eigenlijk al voor we van de datum wisten dat hij geopereerd moest worden.

Moet er gewoon niet zo mee bezig zijn

NOD is toch de dag dat je ong moet worden, maar het niet wilt worden?
Bij mij dus 9-8...afwachten dus

Gr

Terug
Bovenaan