hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hee meiden,

Ik heb ook lang getwijfeld in verband met mijn baan, maar ben toch tot de conclusie gekomen, dat JIJ het belangrijkste bent en de daarbijbehorende gevoelens. Lang heb ik gezegd, dat ik mijn opleiding af wil maken, maar dat is op de achtergrond komen te liggen. Maak mijn opleiding nog steeds af, maar dan hopelijk zwanger.
Ik hoor dat jullie er in augustus voor willen gaan; ik wil er deze maand al mee beginnen. Ben ik toch nog welkom in jullie clubje? ha ha

x Fabienne

Goede morgen!!

fabienne!!
Natuurlijk ben je welkom hier!! Gezellig juist!!
Wat spannend dat je deze maand al bent begonnen!! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!!

Ik houd het eventjes kort!! Heb het erg druk gehad vannacht op mijn werk!! Ik duik lekker onder de wol!! Mijn mannetje ligt er ook nog in, heerlijk zo'n warm bedje!!

Trusten!!

Sjors.........

Het is toch alleen maar gezellig als er veel meiden mee schrijven???
Dus welkom bij de club.

Voor ons is het natuurlijk extra leuk, omdat we nu al met iemand mee kunnen leven die al voor het eggie bezig is.

Sjors, heb je je slaapje uit?

Ik stond vanochtend om kwart over 6 al naast mijn bed, omdat er gewerkt moest worden.
Aan de ene kant wil ik nu wel even gaan slapen, maar het lijkt me beter om vanavond optijd mijn bed weer op te zoeken.
Zonde van het mooie weer om nu naar bed te gaan.

Hallo meiden!!

Mickey!!
Heb je lekker gewerkt vandaag?? Ik heb inmiddels mijn slaap uit!! de enige dag in de week met mooi weer, lig ik te slapen!! Hmmm, zonde!! hahahah!!
Ik heb ook even getracht mijn nod uit te rekenen!! Heb de langste cycles maar aangehouden van 39 dagen!! En dan kom ik ook precies uit op 9 augustus!! hahaha!! Nou als dat niet toevallig is??!!

Fabienne en Emma?? Wanneer is jullie nod??

Ik heb deze keer maar twee nachtdiensten (werk voor een andere collega)!! Dus ben er morgen gelukkig al weer uit!! ik zit morgen vroeg direct naar mijn werk in de tandarts stoel!! Bah bah bah!! Ik heb nog nooit een gaatje gehad of iets dergelijks, maar blijf het altijd doodeng vinden die tandarts!!
En dan ga ik direct de huisarts bellen voor een afspraak, voor het verwijderen van de spiraal!! Ben zo benieuwd wanneer die er uit kan!! Spannend!!

Zo, nu ga ik eerst even een hapje eten!! Tot snel!!

liefs........

Dat is inderdaad toevallig zeg.
Kom  je me gezelschap houden op de nodlijst van augustus?

Ik ben ook niet zo'n held bij de tandarts.
2 1/2 jaar geleden heeft hij me al doorgestuurd naar de kaakchirurg, maar ik stel het steeds uit.
Je hoort zoveel van die horrorverhalen over het verwijderen van verstandskiezen.
In januari moet ik weer voor de jaarlijkse controle.
Als ik dan zwanger ben heb ik een goed excuus om niet naar de kaakchirurg te gaan.

Hallo allemaal,

Ook hier hopen we dat augustus een vruchtbare maand gaat
worden!

Ik ben al een hele gelukkige mama van een zoontje van 8 maanden. Kinderen zijn echt geweldig! Zo gaaf dat we nu dus voor een tweede willen gaan.
Van Frank was ik binnen 2 maanden zwnager...Echt super dat we dat geluk mochten hebben!
De enige hobbel is nog dat er bij Frank een chromosomenonderzoek gedaan wordt in verband met wat slappe spiertjes1 Als het goed is krijgen we die uitslag begin augustus! We verwachten en hopen dat alles goed is. Hij ontwikkelt zich verder prima.
Als we die uitslag binnen hebben en het is positief dan gaan we er voor

Wel erg leuk om mee te kletsen!

Groetjes, Roos

Hoi hoi hoi...

Ja!! Zwanger worden is inderdaad een heel goed excuus om niet naar de kaakchirurg te gaan!! oohh het lijkt mij ook echt vreselijk om je verstandskieze te laten trekken (of wegsnijden).. Mijn verstandskiezen komen beneden door!! Ik hoop echt zo dat ik ze mag laten zitten!!
Ik zal proberen om mij ook toe te voegen aan de nod lijst van augustus!!

Hallo roos!! Welkom hier!! Jeetje wat spannend allemaal zeg voor jullie!! Ik zal voor je duimen voor een goede uitslag van de test!! Houd je ons op de hoogte over hoe het afgelopen is?? Wel fijn te horen dat de ontwikkeling van je kindje verder goed gaat!! En leuk dat je al weer zo vlot een tweede kindje wilt!!

groetjes............

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie welkom! Wat leuk zo....

Nog iets grappigs....ook ik werk ik de zorg, maar dan als maatschappelijkwerker!

Nog 4 dagen de pil slikken en dan is het zover.....vind het best eng allemaal....ben veel duizelig momenteel en druk in mijn hoofd. Denk teveel aan van alles en nog wat. Ben ik er echt klaar voor, Kan ik het wel aan, vind ik het echt wel leuk alleemaal...gek he! Al jaren loop ik te zeuren bij mijn vriend dat ik wil stopppen met de pil. Nu zijn we dan zover en dan krijg ik dit soort twijfels. Of is dat normaal?

Werk ze allemaal vandaag op deze tot nu toe mooie en zonnige maandag!

Liefs

Terug
Bovenaan