hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hoi!!
Oohh meiden wat spannend!! Het zou super zijn dat jullie beiden positief testen!! Ik hoop het zo voor jullie!! Ik zal voor jullie duimen!!
Ik zal nu even een soepie voor mijn mannetje maken!! Kijken of dat goed valt!!
Liefs......

Haaaiii,

Nou, lady's ik hoop dat het eind deze week vlug in zicht komt voor jullie, spannend hoor!!
Ik ben benieuwd wat de uitslag is!!

Wij kregen gisteren te horen dat mijn schoonzus nu 10 weken zwanger is van de tweede!! Ook leuk nieuws!!

Wij wachten nog even af, deze week klussen, en dan in september mijn 1e nod!

Sjorts: Beterschap met je mannetje, dat ie maar gauw beter is, dan kun je nog klussen deze week.

mimi

Hoi Mimi!!
Wat leuk!! Ik heb in september ook mijn eerste nod!! Als ik mijn langste cycles aanhoud valt ie op 12 september!! Wanneer is jouw nod?? Zou leuk zijn als we een beetje gelijk op gaan!! Kunnen we elkaar steunen tijdens de spannende wacht weken!!
Oja.. en welkom natuurlijk bij ons clubje!!!
liefs sjors...........

Hoi meiden!

Spannend zeg, mamaroos en Eefje! Ik zal ook voor jullie duimen dat jullie positief testen. Laat het weten he?!

Sjors: Vervelend dat je vriend ziek is, maar met veel liefde en aandacht is ie vast snel beter en kun je weer aan de klus! (hihi) Dat wordt dan ook spannend in September.

Mijn ongie is weer voorbij, dus wij gaan ook weer zachtjesaan klussen. Heb werkelijk geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, maar de tip van Gipsyd ga ik maar eens uitproberen. Wie weet...
Dan zal ik vast wel ergens in September kunnen testen.
Zaterdag kwam ik een vriendin tegen, ze moet eind September bevallen. Natuurlijk alleen maar daarover gepraat. Ze vertelde dat ze de kleertjes aan het strijken was en dat alles nu klaarstond, dat ze klaar was om te bevallen... Ik dacht... oh nee!  Bij ons  komt het nu  ook  opeens wel erg dichtbij! Maar dat was even een momentje hoor!

Liefs...

Ik vind het heel lief dat jullie allemaal zo meeduimen en hopen dat het raak is voor mij en Roos.

Alleen, ik voel dus echt helemaal niets. Niet aan mijn borsten, niet in  mijn buik en ik heb ook  geen tekenen van innesteling gehad.
Ik geloof gewoon niet dat ik zwanger ben. Dus hoop er alsjeblieft niet teveel op! Straks zijn jullie nog meer teleurgesteld dan ik hahaha!

Ik hoop natuurlijk wel heel hard dat ik zwanger ben (even voor de duidelijkheid!!!), maar ik voel me niet zwanger helaas.  

Heey meissies!!!!!

En al nieuws hierzo????
Al meiden in verwachting of onge aan het worden? Wat een drama's dit toch he! Natuurlijk HOPEN we allemaal dat we snel zwanger worden, maar we hebben ook nog een gevoel die zegt of het klopt of niet. Volgens een kennis van mij weet je het gauw genoeg of je nou wel of niet zwanger bent. Je proeft ijzer/ bloed, stuitje doet pijn, steken in liezen...maar goed deze dingen had ik vorige maand ook. Nou zei ze: neem van mij aan dat je het weet. Het is een soort instinct! Ben benieuwd!!!!!!

KEN: Ik heb nog steeds niet die versie van ouders van nu kunnen vinden!! Word gek! Welke editie is het?En welke boekhandel heb jij hem gekocht?

SJORS: wat sneu voor je mannetje en natuurlijk ook voor jouqua klussen... Zorg maar goed voor hem, dan krijg je er vast wat voor terug..hihihihi.

Net mijn nieuwe bed gekregen..jezus wat een ding! 180 bij 210!!!! Nou ...wie weet...nieuw BED....BABY!!!! hahaha......Als ik nu uitga van 29 dagen dan heb ik de 29ste mijn ei, ga ik uit van 28 dagen dan heb ik mijn ei de 28ste. Nou dus dat wordt lekker veel klussen in ons nieuwe bed rondom die dagen!!!

Ik weet dat het niet uitmaakt of je nou om de dag klust of niet, maar ik ben zo bang als ik het om de dag doe dat ik nou net niet zwanger word omdat ik het beter die "andere" dag had kunnen doen! Snappen jullie een beetje wat ik probeer te omschrijven?? hahaha....En herkennen jullie dit? Wat de MIND allemaal met je kan doen he!!

Trouwens...nog meer dames last van wat opgezwollenheid? haha...ik voel me zo opgeblazen? Zal dat vocht vasthouden zijn van het ontpillen? Het liefs doe ik 2,3,4 keer per dag even mijn knoop van mijn broek open op het werk, wanneer niemand het ziet natuurlijk!! Het zit allemaal zo strak en ik eet echt niet meer dan voorheen.

Nou ladies, ga straks mijn avonddienstje in, dus even douche en klaarmaken!

Spreek jullie gauw weer!

Liefs............

Hallo lieve meiden!!

Mama Roos en Eefje!!!
Hoe is het met jullie?? Nog geen tekenen van rode duivels?? Jullie nod schiet al op!! Wanneer gaan jullie ook al weer testen als de duivels weg blijven?? De duimen draaien hier door..

Gipsy!!
Wat jij omschrijft vind ik zo herkenbaar!! Omdat je zo graag zwanger wilt worden ben je als de dood dat je niet alle kansen benut!! Er zijn heel veel verschillende theorieen over wanneer je het beste kunt gaan klussen!! Elke dag zou niet goed zijn, want dan kan het zaad verzwakken!! om de dag of om de twee dagen schijnt de beste methode te zijn!! Dus wat dat betreft ben je goed bezig!! Ik houd mij hier ook maar netjes aan (tenzij wij geen van beide zin hebben natuurlijk)!!
Mijn vriend is een paar dagen ziek geweest, met als resultaat dat we niet konden klussen!! Ik werd er gewoon verdrietig van (werkelijk, je begrijpt je zelf soms niet)!! Ik ben zo onregelmatig ongesteld dat ik ook geen flauw idee heb wanneer mijn eisprong is!! Had ik net toen mijn vriend ziek was allemaal helder slijm!! Sh*t  Sh*t   Sh*t ...... dacht ik!!   kans gemist!! Gelukkig  voelde mijn vriend zich gisteravond al een stuk beter!! Hebben we nog snel even geklust!! Nu maar hopen dat het nog zin gehad heeft!! En anders door naar de volgende ronde!!

Hoe is het met de andere meiden?? Ook al weer druk aan de klus???

Liefs sjors..........

Hallo allemaal!

Gipsyd: Het magazine is een uitgave van moeders van nu. Er staat in het groot geboorte special op. Veder alleen het jaar: 2007. Heb em in de druwa gekocht.

Spannend hier, als ik het zo lees!
Maar Eefje; er zijn ook verhalen van vrouwen die ook niks voelden en toch zwanger waren! Het is zo verschillend. (Wil je niet te veel hoop geven, maar het kan nog steeds!)

En ik herken het ook hoor; je bent zo bang dat je dé kans mist.
Maar ik las dus ook weer dat zaadcellen soms ook zo'n 4/ 5 dagen kunnen overleven. Dus ik blijf er maar bij dat we om de dag klussen.
Maar dan moet manlief wel thuis zijn en dat is ie de laatste dagen jammer genoeg niet! Druk,druk,druk...zucht.

Vragen er bij jullie al mensen wanneer er een baby komt? Nou hier dus wel!
Ik zeg steeds maar dat ik het nog helemaal niet zie zitten.
(ze moesten eens weten)

Allemaal weer veel succes enzo!

Liefs...

Terug
Bovenaan