Heey meissies!!!!!
En al nieuws hierzo????
Al meiden in verwachting of onge aan het worden? Wat een drama's dit toch he! Natuurlijk HOPEN we allemaal dat we snel zwanger worden, maar we hebben ook nog een gevoel die zegt of het klopt of niet. Volgens een kennis van mij weet je het gauw genoeg of je nou wel of niet zwanger bent. Je proeft ijzer/ bloed, stuitje doet pijn, steken in liezen...maar goed deze dingen had ik vorige maand ook. Nou zei ze: neem van mij aan dat je het weet. Het is een soort instinct! Ben benieuwd!!!!!!
KEN: Ik heb nog steeds niet die versie van ouders van nu kunnen vinden!! Word gek! Welke editie is het?En welke boekhandel heb jij hem gekocht?
SJORS: wat sneu voor je mannetje en natuurlijk ook voor jouqua klussen... Zorg maar goed voor hem, dan krijg je er vast wat voor terug..hihihihi.
Net mijn nieuwe bed gekregen..jezus wat een ding! 180 bij 210!!!! Nou ...wie weet...nieuw BED....BABY!!!! hahaha......Als ik nu uitga van 29 dagen dan heb ik de 29ste mijn ei, ga ik uit van 28 dagen dan heb ik mijn ei de 28ste. Nou dus dat wordt lekker veel klussen in ons nieuwe bed rondom die dagen!!!
Ik weet dat het niet uitmaakt of je nou om de dag klust of niet, maar ik ben zo bang als ik het om de dag doe dat ik nou net niet zwanger word omdat ik het beter die "andere" dag had kunnen doen! Snappen jullie een beetje wat ik probeer te omschrijven?? hahaha....En herkennen jullie dit? Wat de MIND allemaal met je kan doen he!!
Trouwens...nog meer dames last van wat opgezwollenheid? haha...ik voel me zo opgeblazen? Zal dat vocht vasthouden zijn van het ontpillen? Het liefs doe ik 2,3,4 keer per dag even mijn knoop van mijn broek open op het werk, wanneer niemand het ziet natuurlijk!! Het zit allemaal zo strak en ik eet echt niet meer dan voorheen.
Nou ladies, ga straks mijn avonddienstje in, dus even douche en klaarmaken!
Spreek jullie gauw weer!
Liefs............