hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hallo Lillian!!
Jeetje meid!! Wat lijkt mij dat vreselijk!! Om je twee mooie zoontjes te moeten verliezen!! Ik wil je bij deze heel veel sterkte toewensen met het verwerken van dit grote verlies!! Ik heb grote bewondering voor de manier waarop je er mee omgaat en dat je al weer zo snel klaar bent om opnieuw zwanger te raken!! Ik hoop echt van harte dat je snel moeder mag worden van een mooi gezond kindje!! In iedergeval van harte welkom bij ons clubje!! En je moet weten dat je altijd je hart mag luchten hier!!
Liefs sjors........

Goede nacht meiden!!

Zo nog eventjes na een avond dienst een krabbeltje van mij!! Hier is nog altijd alles rustig!! Ik zit met veel ongeduld op mijn ei te wachten.. Die arriveert over een weekje ongeveer!! Maar we zijn nu al vast flink aan de klus (hihi)!! Omdat ik zo'n onregelmatige cycles heb weet je het natuurlijk maar nooit!! Ik houd nu maar gewoon 38 dagen aan!! Maar dat klinkt echt zo lang!! Het betekend dat het lang duurt voor dat je ei er is en voor dat het  je nod is!! ooohhh ik ben zo ontzettend ongeduldig!! Gelukkig blijft het klussen erg leuk (hihi), voelt in absoluut niet als een verplichting!! Vriendlief is nog steeds helemaal in zijn nopjes

Mamaroos!!
Jeetje, dat klinkt toch allemaal als voortekenen van een zwangerschap!! Echt super spannend!! En een week wachten duurt idd heel lang!! Voel je je nu precies zo als toen je zwanger was van frank?? Ik duim voor je!!

Gipsy en Jessie!!
He wat balen die !!!   bah bah bah!!!

Ken!!
Ook voor jou balen dat de duivels gearriveerd zijn!! Maar erg fijn dat je nu duidelijkheid hebt!!

Eefje!!
Zo dat schiet dus ook al mooi op, nog een weekje wachten!! Voel je je ook al anders dan anders?? Of heb je helemaal geen klachten?? Ik duim voor je meid!!

Hoi Baby!!
Welkom bij ons clubje!! Gezellig dat je meekletst!!
Ik zelf heb nog nooit melk gehad uit mijn tepels!! Ik kan je er ook niet echt een goed advies over geven!! Misschien heb wat teveel van een bepaald hormoon wat borstvoeding ook ondersteund????

Nou ik duik lekker mijn bedje in!! Ik spreek jullie snel!!
Trusten........

Hey Jessie: Deze cyclus was 47 dagen!!!
Hiervoor was ie vrij netjes 24 dagen. Dus ja, nu weet ik niet wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb! Ik heb wel ovulatietesten liggen.(stuk of 6) Maar ja, dan kan ik ook nog steeds op de verkeerde dagen testen. Ik heb werkelijk geen idee. We gaan gewoon netjes om de dag klussen denk ik.

Jee! Ik ben nog nooit zo ongie geweest! Heb geen krampen enzo hoor, maar joh; het stroomt eruit! Dat heb ik nooit gehad! (lekker smakelijk weer)

Heb deze week een echte baalweek! En ook vandaag kreeg ik slecht nieuws te horen...
Een moeder was 4,5 maand zwanger en ging naar het ziekenhuis omdat ze het niet vertrouwde. Daar vertelden ze haar dat het kindje overleden was.
Zo erg...

Liefs...  

hoi allemaal hier even een beginners{?} vraagje ...
is sensietest een goede zwangerschap/ovulatie test [kan via internet besteld worden en goedkoper als winkel],want ik zie iedereen daarover praten maar waarom geen predictor?ofzoiets uit kruidvat.....weet t ook niet hoor...
groetjes

Hey meissies,

Nou Rd's zijn zo goed als over!!! Kort he...dat vind ik wel prettig. Had gedacht dat ik de eerste keer vreselijk zou gaan bloeden etc...maar viel reuze mee, alleen de pijn dan!

Jessie en Ken...hoest bij jullie? Is het zo erg Ken jouw RD's momenteel?

Sjors, wat moet je toch lang wachten op je ei! Niet dat manlief dat erg vindhahaha....maar duurt wel ff he.....

Ooh Ken, rot zeg dat dat    vrouwtje van 4,5 maand zwanger haar kindje is verloren. Moet ze wel bevallen zeker...jakkes hoor!

Ik hoorde trouwens van een kennis van mij dat zij heel onregelmatig onge werd. Wat heeft zij nou gedaan om toch een beetje gericht proberen te mikkenal die cuclussen opgeteld en door 4 gedeeld,(omdat ze er al vier maanden op had zitten)dat heeft ze genomen als uitgangspunt...en....ZWANGER!!! Dus Ken..misschien heb jij hier ook wat aan...

Liefs..........

Hey meiden!

Nou hier wordt de ongie ook minder, gelukkig maar!

Bedankt voor de tip Gipsyd! Zal het zeker gaan proberen.

Vandaag liep ik in de winkel en zag een magazine liggen van ouders van nu. De geboorte special. En laat daar nu net een leuk rompertje bij zitten van LIEF!
(Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen, he meiden)  Haha...

Verder alles rustig hier. Ik wacht tot mijn ongie over is, dan gaan we er weer voor!
Iemand van jullie nog nieuws?

Allemaal weer veel succes!!

Liefs...

Hoi Ken,

OOh die ga ik ook kopen, de ouders van nu. Ben zo dol op LIEF!

Onge is voorbij..van korte duur....hopelijk de laatste keer...hahaha.

Nu ik ongesteld ben geworden en de 2de ronde inga...ben ik wel minder geobserdeerd door het hele babygedoe......Voelt lekker moet ik zeggen. Ik kan ook weer aan andere dingen denken en over andere dingen praten met mijn liefje! Die werd soms ook helemaal stapel gek van mij!! (snap het wel...voor hun is het absoluut anders!!!) Raar eigenlijk dat ik een menstruatie nodig had om zover te komen...hahaha. Gekke wezens zijn wij dames toch!

Liefs...........

He Gipsy

ik heb dat ook een beetje. In het begin de hele tijd geklust en zo en nu moet ik toch afwachten - nu nog een week. En dat wachten gaat me steeds makkelijker af.
(ik ben trouwens weer begonnen met werken deze week, dat scheelt wellicht ook, ik heb niet eens de tijd om de hele dag op dit forum te kijken )
Maar goed, ik heb dan ook nog helemaal  noppes, nada, rien, nergens last van... dus ik denk dat ik eigenlijk al weet dat ik helemaal niet zwanger ben.
Maar ja, dat weet ik maar nooit natuurlijk...

xx Eef

Terug
Bovenaan