hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hoi meiden,

Ook ik ben nieuw op dit forum, moet nog wel even uitvogelen hoe dit allemaal werkt. Die vele afkortingen die jullie gebruiken, maar na ff doorlezen begreep ik ze.
Ik heb een stel van jullie berichten gelezen en merk dat ik op heel wat vlakken overeenkom.
Ik zal me ff voorstellen:
Ik ben 27 jaar, werk ook in de zorg, als verzorgende IG op een pg afdeling in een zorgcentra. Ben pas getrouwd en in juli gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur. Uit onze omgeving (vrienden) zijn wij de eerste die aan kinderen beginnen en kan dus weinig tips, etc. uitwisselen. En ik hoopte dit met jullie samen te kunnen, daar we allemaal ongeveer in hetzelfde schuitje zitten.
Ik weet niet nog niet uit hoeveel dag mijn cyclus bedraagd, maar gok op zo'n 28 a 30 dagen, dit was ook zo toen ik de pil nog slikte.
Volgens mijn berekening is de 22e mijn vruchtbare dag, dus gaan we vanaf morgen gezellig klussen!

Groetjes

Hallo allemaal,

Lilian: sorry dat ik wat laat reageer op je vraag over de evaluatietesten van sensitest.
Die heb ik ook, maar ik heb er 1 testje van gebruikt, zomaar op de gok gekeken of het een vruchtbare dag was. Toen gaf ie negatief aan. Ik heb een set waarvan er 6 inzitten.
In de bijsluiter staat precies beschreven hoe te gebruiken. Je kijkt dan hoelang je cyclus is en dan staat erachter vanaf welke dag je het beste kunt testen.
Ik heb deze besteld, omdat die het goedkoopste waren. En niemand ziet wat er in dat pakje zit als je het thuiskrijgt opgestuurd.
Maar ik heb dus nog geen ervaring met dat het goed werkt.

Welkom Mimi! Dit is de juiste plek om advies, tips te vragen en om je gevoelens kwijt te kunnen! Ook veel succes!

Hey Gipsyd: Laat effe weten of je het magazine hebt gekocht met rompertje! Echt grappig. Ik moet me inhouden om niet al meer te gaan kopen...

Vanavond feesten! Kan nu toch weer even lekker drinken. Dat heb ik hiervoor toch maar even laten staan.

Liefs Ken

hey!

Ben gisteren gezellig op stap geweest.
Misschien wel te gezellig, heb vanacht boven de wcpot gehangen.
Ik hoop niet dat ik dat straks iedere dag moet! Dat is een ellende!
Ik weet niet maar misschien heb ik het er dan wel voor over!

Gipsy en ken, ik vind het knap dat jullie al dat tijdschrift met dat rompertje kopen, stel dat het dadelijk niet lukt. Dan lijkt het me wel pijnlijk als je al die spullen al hebt. Of staan er dingen in het tijdschrift waar je in dit stadia(zwanger worden) ook al iets aan hebt?

Groetjes mimi

Hoi meiden,

Mimi: Ik heb al veel meer spulleyjes gekocht!! hahaha...toen wij stopte met de pil, heb ik al zo links en rechts wat schattige babyspulletjes gekocht! En er staan natuurlijk ook hele leuke artikelen in in dat blad. Trouwens ook in VIVA MAMA!!!!

Ken: Heb het tijdschrift nog niet gekocht, moest gisteren werken. Daarna het stadje in geweest en ook lekker wat borreltjes achterover geslagen...nu ik onge ben geweest, mag ik van mezelf zo af en toe weer een borrel en ook biefstuk etc..maar na de ovulatie ben ik altijd wat voorzichtiger...hahaha

Heey Eef....was je er weer...druk met werken!!!! Helemaal GEEN symptomen...zijn ook symptomen!!! hahaha, sommige zwangere dames voelen helemaal nothing!!! So you never know!!!

Zo ik ga ff relaxen, net mijn huisje uitgebreid gepoetst!!!Fijne zondag iedereen.

Liefs............

Hallo meiden!!

Hoe is het met jullie??

Hier staat alles een beetje stil!! Vriend lief is al een paar dagen ziek!! Er wordt dus niet geklust!! Waarschijnlijk heb ik mijn ei pas eind deze week begin volgende week, maar toch!! Het is net of mis ik deze maand mijn kans!! Stom he?? Ben er gewoon een beetje verdrietig van!! En natuurlijk is het ook erg sneu voor mijn vriend!!
Sorry dat ik over zo iets onbenulligs zit te zeuren, maar moest het even kwijt!!

Zijn   er al meiden die kunnen testen deze week?? Spannend!!

Liefs........

Nou, misschien ik wel (als geen symptomen ook symptomen zijn, he Gipsy!)!
Ik heb mijn nod ergens tussen de 21ste en de 25ste (ben niet echt regelmatig ongesteld). De laatste 2 cycli waren 34 dagen wat zou betekenen dat ik morgen mijn nod heb.
Maar ik heb dus voor het eerste mijn ei gevoeld en als dat dan echt zo was, zou ik pas rond de 24ste/25ste mijn nod hebben.
Nog even geduld dus...

Gister naar center parcs geweest! Ben helemaal blauw van de wildwaterbaan, haha!

Hoi,

Hier nog iemand bij wie het spannend wordt deze week1 Donsdag mijn NOD! Mocht ik niet ongi worden dan zaterdag testen! ik vind het erg lastig om te zeggen of ik kwaaltjes heb! Heb het idee dat mijn borsten wat voller zijn en er komt melk uit!
Mijn neus zit dicht...Mijn temp is verhoogd en ben soms beteje missleijk...Maar het kan dus ook zijn ik een griepje onder de leden heb.
Voel me dus gewoon niet zo lekker! We zien het wel1

Succes iedereen!

Roos

Terug
Bovenaan