hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hoi

Eef en Roos Balen zeg! Hopen dat de maand september,voor ons allen, vruchtbaarder mag zijn!!

Ik mag nu wachten tot mijn NOD, maar dat duurt nog even. Wachten duurt altijd lang! Zeker nu ik niet weet of ik ongi wordt of wanneer.

Succes iedereen!

mimi

He Roos!!
Wat ontzettend balen zeg, die negatieve test!! Maar als de duivels nog steeds niet gearriveerd zijn betekend dit misschien dat je te vroeg een test gedaan hebt!! Ik blijf voor je duimen meid!! Wanneer ga je opnieuw testen als je ongesteldheid uit blijft?? Spannend spannend spannend!!
Liefs Sjors.....

Wij zijn ook nog steeds om de dag aan het klussen!! (voor de zekerheid)!! misschien heb ik deze week nog mijn ei sprong!! Heb echt geen flauw idee!! Het wachten duurt mij echt veel te lang!! Hihi

liefs en een fijne avond!!

Hoi allemaal,

Eigenlijk is bij mij mijn ongesteldheid vandaag pas echt goed doorgekomen. heel gek, maar na een beetje bruin slijm had ik  woensdag helemaal niets meer en donderdag en vrijdag ook niet. Toen dacht ik alsnog: als mijn ongi nou niet doorzet, doe ik  toch een test zaterdag! Maar helaas, vandaag  dus echt ongesteld...  
Weet iemand of ik nu vandaag of  woensdag  als datum van mijn nieuwe cyclus moet nemen?  

Wie is nu eigenlijk degene die van ons nu als eerste haar nod heeft?
Ik ben vast de laatste....   balen!

Roos: wat denk je zelf? Ga je maandag weer testen of wacht je gewoon op eventuele rode duivels? Lijkt me toch best spannend nog voor je! ik hoop met je mee!!!

fijn weekend allemaal!
ciao Eefje

Hee Eefje, hmm wel raar zo je menstrtuatie! Maar in ieder geval op naar de volgende ronde!

Hier nog geen rode duivels...alleen negatieve testen! Als ik maandag nog niet ongi ben dan nog maar een testen!@

Roos

he gypsy
shit zeg dat ze zijn gekomen....en dan nog zo vreemd eerst een beetje en dan niks en dan weer wel...maar ik denk dat je de eerste moet aanhouden[al weet ik t niet 100% zeker hoor]

mamaroos  
t zou nog steeds kunnen he..............................als je maar heel weinig zwangerschaphormoon aanmaakt dan kan je ook neg.testen!!!
hoop dat je snel IETS weet!!!
hou nog even vol[luister na je lichaam??wat zegt t....}

heel veel liefs lilian30
ps ik heb morgen mijn eisprong want mijn ovulatietest was heel licht streepje!![vanavond] dus morgen om 1200 nog een x doen en dan zal t wel   een felstreepje zijn..
dus gissteren geklust en morgen middag klussen en overmorgen   en dan die dag erop nog een x !!! JA WE MOETEN ONS BEST DOEN HE!! haha
op goed geluk.laten we t hopen!!!
xxx
lilian30

Hoi meiden,

Ik voel me dit weekend niet 100% fit zeg maar.  
Vrijdag last van mijn maag, weinig eetlust, hoofdpijn. Gisteren ging het iets beter, maat kan nog niet veel eten. Vanmorgen weer zo'n vervelend gevoel in mijn buik. Maar goed, dat gaat wel weer over.

Eefje: Ik had in het begin ook eerst wat bruine afscheiding, later werd ik echt flink ongesteld. Heb voor het berekenen van mijn volgende NOD gewoon de eerste dag gepakt van de (bruine) afscheiding. (Maar weet niet of dat juist is, aangezien ik nog heel onregelmatig ben)

Toch nog spannend Roos dat de rd's nog niet zijn gearriveerd! Ik hoop dat je snel toch nog positief test!

Allemaal succes!
Liefs...

hoi ken26

heb je een griepje?? das minder.....
beterschap   en hoop dat je snel weer lekker voelt!!
groetjes
liefs,
lilian30

Terug
Bovenaan