hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hoi,

Nee hoor, nog steeds helemaal niets.....alleen weer een negatieve test vanochtend!

Ik moest de huisarts nog bellen voor iets anders en dus gelijk maar even gevraagd wat ik het beste kon doen. Als ik eind van de week nog geen positieve test heb of ongi ben dan breng ik even een plasje.

Ze zei dat het best kon dat ik zwanger was....maar het kan ook vals allarm zijn!

Roos

Hey hallo lilian30!

Jeetje wat hebben jullie wat meegemaakt zeg! Had wel al iets gelezen in jullie forum.
Storm en Daan zijn inderdaad jullie jongens en dat blijven ze ook voor altijd! En je hebt ze gevoelt en ter wereld gebracht dus jullie zijn gewoon vader en moeder!! Ik hoop dat ik me je gevoel wat kan begrijpen. Jullie voelen het  en wij lezen het.... Heel erg dapper dat je het ook van je af kan schrijven, en het ook vooral blijven doen.  
Straks al je weer zwanger bent komen alle periodes weer voorbij en alle eerste keren herrinner je je weer aan Storm en Daan. Blijf goed met elkaar praten en komt het helemaal goed en kan je vollop genieten!.
Maar eerst zwanger worden he! Ik vind het allemaal weer zo bijzonder,  koperspiraal eruit, het idee dat het kan. We lopen hier op een hele roze wolk met z'n tweeen.
Wat nu al anders is dan bij onze 1e is dat mijn man veel meer betrokken is dan toen. Hij weet wat er gaan komen en we doen het samen en dat geeft zo'n heerlijk gevoel!! We waren nog steeds verliefd, maar  nu nog verliefder!! hahah!!!
Ik zou inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en klussen!! hahaha!!!   Als het goed is  ben je nu aan het testen,  laat je nog wat weten??

Hier nog steeds een zeurderig/vaag gevoel in mijn buik, zo'n ongesteldheids zeur... Terwijl ik dit al die keren na de bevalling van onze 1e nooit meer heb gehad, altijd ongesteld en klaar, geen klachten niets..... Ik wacht stiekem op wat innestelingsbloed.. bij onze 1e had ik het wel. Volgens de grafieken enzo moest het gisteren innestelen, mocht het raakzijn, maar ik heb zelf het idee dat  afgelopen  woensdag ons eitje is gesproken ipv dinsdags.. dus 1 dag later...... We zien wel. Gisteravond had ik in iedergeval allemaal krampen in mijn hele buik, steken in mijn zijn thv je nieren..... laat het maar  snel 4 sept zijn!! hahaha!!! Ik zal zeker wat laten horen.

Succes en tot horens,

Liefs mama30

hoi mama30

nou op de test stonden weer 1dikke rose controle streep en dan een lichtrose teststreep
dus ik denk dat mijn ei nog steeds moet springen....[12-24 uur voor eisprong heb je 2 felrose strepen[ZEGGEN ZE IN GEBR.AANW!!]
dus morgen test ik weer en dan ............ officieel moet   woe of don eispringen[18aug.eerste dag ongi]en dan + 14 dgn =30 of 31 aug.]maar toen ik zwanger werd van storm en daantje was mijn ei later bevrucht dus ik heb t niet zo met OFFICIEEL!! hahahah.
maar we zullen zien tomorrow.....
spannend bij jou dus   maar t wachten duurt zo lang he....ja we zijn ongeduldige   mutsen
hier op deze   site!!!haha.
maar ik laat snel iets horen,heelveel succes bij jou he

liefs lilian

he mamaroos
wat raar zeg............misschien duurt je cyclus gewoon? een stuk langer deze maand
maarja das toch vreemd [is ie altijd op tijd bij jou?]
nou t kan dus nog steeds ben wel nieuwschierig maar ik zou nergens op rekenen[ook al doe je dat zeker wel in je hoofd] dan valt t misschien mee als t toch zo zou zijn!!!
anders valt t zo tegen....
is kut zeg ....
maar wie weet..hou ons op de hoogte en succes!!!
liefs lilian

Hello ladies,

Nou zo te lezen nog geen RD's voor mamaroos!! Goed dat je de huisarts hebt gebeld. Vreemd allemaal he!

Lilian: Wat leuk dat we in dezelfde periode zitten. Nu ik net je stukje las...over dat je bij Storm en Daan (super gave namen trouwens) na je ei zwanger bent geworden...klus ik maar extra lang deze week!!! Hahaha, vind mijn liefje vast niet erg!!!

Mama30: Spannend bij je...raar dat je alles zo goed voelt he!!! Wie weet is het aan het innestelen.....4 september...duurt nog ff, maar is gauw!!!

Liefs............

Hey meiden!

Jee, wat een verhalen moet ik weer ineens lezen! Leuk hoor, dat we elkaar zo tips kunnen geven en we onze gevoelens kwijt kunnen. Want thuis kan (wil)  ik er in ieder geval niet over praten. Het moet een geheimpje blijven! Welkom mama30.

Spannend zeg Roos! Nog niks. Voor je gevoel vast fijn dat je met de huisarts heb gesproken. Das nog even afwachten! Maar "even" kan best lang zijn...

Ik ben weer opgeknapt hoor. Voelde me echt niet lekker van 't weekend.

Als ik het gemiddelde aanhoudt van mijn onregelmatige cyclussen, zou ik 4 September mijn eisprong hebben. En 18 September mijn NOD. Spannend! Maar dat lijkt nog zo ver weg. Ik ga zo rond 1  September ook maar mijn ovulatietesten uit de kast halen.  Want ik pin me niet vast op die datums.
Lilian: wat vindt jij van de ovulatietesten? Bevallen ze? Want jij heb ze toch ook van sensitest?

Gipsyd: Ik heb een blauw rompertje...
zag geen andere kleuren.  Dus...

Liefs...

Ik wil ook zo'n cyclusbanner! Maar krijg het dus echt niet voor elkaar!  
Krijg alleen maar hele regels en tekens...

Lilian, hoe doe jij dat?

Hallo,

Wat is er veel gekletst de afgelopen dagen, gezellig!!
Toch fijn om te lezen dat iedereen hetzelfde voelt/denkt. Vooral omdat je samen een geheimpje hebt en het er met niemand over kunt praten in je omgeving. En met jullie wel!!

Welkom mama30!

Roos: Raar zo hoor. Ik zou ook de huisarts gebeld hebben. Ik hoop voor je dat zij eind deze week dan wel positief kunnen testen.

Ik wacht nog steeds af, over ongeveer 10 dagen (7 september) is mijn NOD, ik vind het erg spannend worden. Wie heeft er nog meer volgende week zijn NOD?

liefs.. mimi

Terug
Bovenaan