Hey hallo lilian30!
Jeetje wat hebben jullie wat meegemaakt zeg! Had wel al iets gelezen in jullie forum.
Storm en Daan zijn inderdaad jullie jongens en dat blijven ze ook voor altijd! En je hebt ze gevoelt en ter wereld gebracht dus jullie zijn gewoon vader en moeder!! Ik hoop dat ik me je gevoel wat kan begrijpen. Jullie voelen het en wij lezen het.... Heel erg dapper dat je het ook van je af kan schrijven, en het ook vooral blijven doen.
Straks al je weer zwanger bent komen alle periodes weer voorbij en alle eerste keren herrinner je je weer aan Storm en Daan. Blijf goed met elkaar praten en komt het helemaal goed en kan je vollop genieten!.
Maar eerst zwanger worden he! Ik vind het allemaal weer zo bijzonder, koperspiraal eruit, het idee dat het kan. We lopen hier op een hele roze wolk met z'n tweeen.
Wat nu al anders is dan bij onze 1e is dat mijn man veel meer betrokken is dan toen. Hij weet wat er gaan komen en we doen het samen en dat geeft zo'n heerlijk gevoel!! We waren nog steeds verliefd, maar nu nog verliefder!! hahah!!!
Ik zou inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en klussen!! hahaha!!! Als het goed is ben je nu aan het testen, laat je nog wat weten??
Hier nog steeds een zeurderig/vaag gevoel in mijn buik, zo'n ongesteldheids zeur... Terwijl ik dit al die keren na de bevalling van onze 1e nooit meer heb gehad, altijd ongesteld en klaar, geen klachten niets..... Ik wacht stiekem op wat innestelingsbloed.. bij onze 1e had ik het wel. Volgens de grafieken enzo moest het gisteren innestelen, mocht het raakzijn, maar ik heb zelf het idee dat afgelopen woensdag ons eitje is gesproken ipv dinsdags.. dus 1 dag later...... We zien wel. Gisteravond had ik in iedergeval allemaal krampen in mijn hele buik, steken in mijn zijn thv je nieren..... laat het maar snel 4 sept zijn!! hahaha!!! Ik zal zeker wat laten horen.
Succes en tot horens,
Liefs mama30