hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

hoi mamaroos

NOG STEEDS NIKS??????......
dan ga je morgen testen nog een x he..laat ons horen he
hoop zo dat je 2 steepjes krijgt!!
kan nog..

liefs lilian30

Nog steeds helemaal niets...

ik eet me wel ongans aan salmiaklollies...had ik in eens zo;'n zin in!
Miscshien ook wel door de spannign...

Ik hou jullie op de hoogte!

Roos

Oke Lilian en Ken, dan neem ik de eerste datum (22-08) dan is mijn volgende nod 25 september (pfff.....dat duurt nog zo lang!!!) en is mijn ei rond 11 september (duurt ook al zo lang...!). Dat is ook logischer omdat ik anders wel een erg lange cyclus zou hebben .

Maar breken er nog spannende tijden aan voor iemand hier (behalve Roos natuurlijk!)?

xx Eefje

Hey dames!

Ik heb zo es wat gelezen in jullie topic (of hoe je het ook noemt), maar herken zo veel dat ik een berichtje wilde achterlaten.

Hier zijn we ook net begonnen voor onze 2e wonder!! Ik  ben op 7 augustus ongesteld geworden en op 20 augustus is mijn koperspiraal verwijderd. Dus net voor de eisprong aan!! Ik heb een cyclus van 28 dgn. Ik heb er wel proberen op te letten of de eisprong te voelen was, maar zo te vaker je er aan denkt hoe meer je voelt he?! De bedoeling  volgens de berekeningen was dag  dinsdag de  eisprong was, maar voor mijn gevoel was dit woensdag.  Wel heb ik duidelijk dat rekbaar/doorzichtig slijm gehad (woensdag), en dus om de dag geklust (ma/woe)!!!

Dus nu afwachten he? 4 september moet ik ongesteld worden.
Ik heb al 2 dagen een zeurderige pijn in mijn onderbuik en rug (zo'n gevoel dat je ongesteld moet worden, maar het gekke is dat ik dit al maaaaaanden niet meer heb gehad, ik werd ongesteld en that's it, geen klachten, niets...) en verdre gevoel dat ik een opgeblazen buik heb. Maar kan dit allemaal al????

BIj onze 1e ben ik na 4x zwanger geraakt. Ik zei nog tegen man lief toen ik voor de laatste keer ongesteld werd... nu zijn de hormonen eruit, en warempel het restultaat is 2!
We zien, maar heb wel een erg rustig gevoel dat het zomaar eens heel snel raak kon zijn..... terwijl ik bij de 1e erg onrustig was..kan het allemaal wel enz enz enz.

Meiden succes met klussen/testen en hopen dat de NOD wegblijft!!!

Liefs, mama30

Hallo lieve meiden,

Hoe is het hierzo???

Mammaroos: NOG NIKS he!!! Je weet ons wel in spanning te houden en jezelf natuurlijk!!! hahaha.

Dames die onge zijn geworden en nu niet weten hoe ze moeten rekenen ivm met eerst wat bruinverlies en later bloedverlies: Ik las hier ergens op het forum en heb het ook al eens eerder gehoord, dat je je 1ste ECHTE RODE bloedverlies dag moet pakken als je 1ste menstrudag! Dus....maar goed zou vopor de zekerheid een paar dagen van te voren ook al beginnen met om de dag klussen!!!

Ik zit nu weer in mijn vruchtbare periode (gaat ineens heel snel de tijd vind ik)..vandaag een beetje vruchtbaar, dus zometeen klussen  en dan overmorgen als ik erg vruchtbaar ben...en dan weer 2 dagen erna...want als het goed is heb ik de 29ste mij ei! En dan is 12 september mijn NOD. En dan zit ik heerlijk in zuid frankrijk met mijn mannetje! Moet zeggen dat ik er vrij relaxed onder ben momenteel!!!!

Ken: Ik heb het rompertje! Welke kleur heb jij?

Liefs..............

quote: mama30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2007 20:19:01'));

Hey dames!

Ik heb zo es wat gelezen in jullie topic (of hoe je het ook noemt), maar herken zo veel dat ik een berichtje wilde achterlaten.

Hier zijn we ook net begonnen voor onze 2e wonder!! Ik  ben op 7 augustus ongesteld geworden en op 20 augustus is mijn koperspiraal verwijderd. Dus net voor de eisprong aan!! Ik heb een cyclus van 28 dgn. Ik heb er wel proberen op te letten of de eisprong te voelen was, maar zo te vaker je er aan denkt hoe meer je voelt he?! De bedoeling  volgens de berekeningen was dag  dinsdag de  eisprong was, maar voor mijn gevoel was dit woensdag.  Wel heb ik duidelijk dat rekbaar/doorzichtig slijm gehad (woensdag), en dus om de dag geklust (ma/woe)!!!

Dus nu afwachten he? 4 september moet ik ongesteld worden.
Ik heb al 2 dagen een zeurderige pijn in mijn onderbuik en rug (zo'n gevoel dat je ongesteld moet worden, maar het gekke is dat ik dit al maaaaaanden niet meer heb gehad, ik werd ongesteld en that's it, geen klachten, niets...) en verdre gevoel dat ik een opgeblazen buik heb. Maar kan dit allemaal al????

BIj onze 1e ben ik na 4x zwanger geraakt. Ik zei nog tegen man lief toen ik voor de laatste keer ongesteld werd... nu zijn de hormonen eruit, en warempel het restultaat is 2!
We zien, maar heb wel een erg rustig gevoel dat het zomaar eens heel snel raak kon zijn..... terwijl ik bij de 1e erg onrustig was..kan het allemaal wel enz enz enz.

Meiden succes met klussen/testen en hopen dat de NOD wegblijft!!!

Liefs, mama30

hoimama30

ik ben lilian30... leuk dat je ff binnenvalt,altijd leuk als er iemand z n eigen herkend in
önze" verhalen.....
Ikzelf was zwanger van mijn lieve tweelingjongens STORM en DAAN....maar ze zijn met 24 weken geboren.{20-072007}..zomaar in een x! geen voortekenen geen klachten niks!!
en 24 weken is te vroeg ,de longetjes van mijn jongens waren er nog niet klaar voor.
Ze konden niks doen.......
maar in mijn hart zijn ze bij ons !!!Ik weet ook dat ze bij ons zijn op een of andere manier...ik voel ze...
En ik voel me ook wel moeder,maar   mijn kinderen zijn niet bij ons...daarom willen we toch het liefst morgen weer zwanger zijn...
Ik was 28 dagen na de geboorte van storm en daantje weer ongesteld en als t goed is {en de ovulatietesten kloppen} heb ik gisteren/vandaag mijn eisprong!!
Dus hard aan de klus hahaha...vrijdag,zondag en toch ook vandaag en misschien dinsdagof woensdag ook nog voor   zekerheid....
ik had gister ochtend een dun 2e streepje dus ik neem aan vandaag een dikkere streep erbij...[om 1230 testte].
en dan is dit dus de eerste poging om opnieuw zwanger te raken,is wel heel raar
hoor want ik was  al over de helft en dan nu weer opnieuw beginnen...voor mijn gevoel
moet ik eigenlijk nog de eerste zwangerschap afmaken en dan nu terug naar af
en opnieuw beginnen!!! heel raar soms hoor..

maareuh.... spannende tijden voor jou dan bijna he 4 sept, is best snel!!!
laat ons t horen he ...blijf gewoon lekker in "ons"forumpje.. terugkomen...[zo noemen ze de verschillende onderwerpen]
he ik ben benieuwd en zal voor je duimen...
veel liefs lilian30

hoi gypsyd
he we zitten tegelijk in onze vruchtbare periode!! ik heb denk ik vandaag eisprong dus al goed geklust...!! vrijdag en gisteren[zondag] en vandaag nog een x !! maar ik moet nog ff testte [ovulatie] want zat. had ik een heeeeeel licht streepje en gistern iets donkerder en ik neem aan vandaag twee gelijk rose streepjes!!!
dus om 1230 nog een x testte..BEN BENIEUWD!!ik heb n die teste voor t eerst en ik ben gewoon bang dat ik m'n eisprong mis [ok ik kan overdrijvenhahaha]
Maar we hebben toch al goed geklust dus daar zal t niet aan liggen...
Ik moet ongesteld worden tussen 10 en 16 september dus we zullen zien.....
Ik ben 22 sept jarig ....ik kan geen beter kado krijgen alsdan wanneer ik zwanger zou zijn............
fingers crossed!!!he

ENE  MAMAROOS?????????????????????   NOG STEEDS NIKS ??????
OF ZIJN ZE GEKOMEN DE ...
IK HOOP T NIET.. IK HEB ZELFS AAN JE GEDACHT GISTEREN ..
LAAT T ONS SNEL HOREN...
LIEFS LILIAN

Terug
Bovenaan