hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hey,

Ik zit nog steeds in de wacht fase, volgende week is het zover, ik vind het toch wel spannend, al geloof ik niet dat het meteen de 1e keer raak is. Ik ben namelijk vorige maand pas gestopt met de pil. Volgens de apotheek, maakt het niets uit. Maar ja, we zien het wel(of juist niet) volgende week aan de RD.

Gerdien: Ik wens jullie veel succes!

Roos: Balen! Nu ben je wel uit de onzekerheid. Ik zou gewoon het gemiddelde nemen van de afgelopen cyclussen en dan in die periode om de dag klussen! Dan heb je het meeste kans denk ik. Of ovulatietesten gebruiken/ je slijm in de gaten houden.

Lilian: Wat een vage uitslag steeds op je ovulatie testen. Toen ik afgelopen keer dacht mijn eisprong te hebben, had ik 3 dagen last van meer slijm, doorzichtig en ik kon kleine draadjes trekken. Succes.

Sjors: Goed idee, een eigen NOD lijst. Ik heb hem aangevuld.

NOD LIJST SEPTEMBER

- MAMA30: 4/5   SEPTEMBER NOD
- SJORS: 12 SEPTEMBER NOD
- LILIAN30 :14/15 SEPTEMBER NOD
- EEFJE: vanaf 25 september NOD
- DEGANI: 12 september NOD
- MIMI: 5/7 september NOD

Groetjes Mimi

Hai mimi!!

Het schiet al op he?? Je nod!! Voel je ook al iets?? Mijn eigen lichaam houd mij volgens mij voor de gek!! Ik heb steeds een ongie/ blaasontstekings gevoel in mijn buik!! Of de duivels zijn onderweg, of ik krijg blaasontsteking, of heb gewoon darmkrampen en heel misschien zwanger!! Ik vind het zo spannend!! Ik heb vandaag echt zo'n dag dat ik alleen nog maar aan baby's kan denken!! Ik hoop voor ons zo, dat het in september raak is!!

Jij ook succes he, met wachten!!
Liefs sjors........

Hallo Gerdien!!
Welkom bij ons clubje!! Ook ik ben ruim 4 weken voordat mijn spiraal er uit ging gestart met foliumzuur!! Dus je bent goed bezig!! hihi!! Heel veel succes met zwanger worden en leuk dat je mee kletst!!

Hoe is het verder met de andere meiden??

................

NOD LIJST SEPTEMBER 2007

- MIMI: 5/7  SEPTEMBER NOD
- DEGANI: 12  SEPTEMBER NOD

- EEFJE: VAN AF 25  SEPTEMBER NOD

Hey meiden,

Spannend hoor, als ik dat zo lees hier!

Mamaroos: echt wel balen zeg! Dat was wel super geweest als het wel was gelukt. Maar hopelijk wordt September een supermaand!

Wij zijn  vanaf 22 Augustus om de dag flink aan de klus. Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb, maar we zijn maar al op tijd begonnen. Ik moet zeggen: dat "moeten" is niet altijd zo romantisch. Hoe zit dat bij jullie?

Zaterdag haal ik mijn ovulatietesten uit de kast. Ben benieuwd...  of mijn 2e streep ook zo vaag blijft.

Het zou wel fijn zijn al ons lichaam wat meewerkt, wat betreft goede informatie! Wat al die pijntjes enz betekenen... Afwachten maar.

Ik heb mezelf ook in de NOD lijst gezet.

Liefs...

NOD LIJST SEPTEMBER 2007

- MIMI: 5/7  SEPTEMBER NOD
- DEGANI: 12  SEPTEMBER NOD
- KEN26 : VANAF 18 SEPTEMBER NOD
- EEFJE: VAN AF 25  SEPTEMBER NOD

hallo allemaal.,..
roos heeft een nieuw onderwerp geopend"sept dan vruchtbare maand"!!!!        
komen we allemaal daarna toe....???
gaan we gewoon verder in de septembertopic..

xxx lilian

GOED PLAN LILIAN! Anders moet je steeds 2 topics bijhouden en dat wordt vervelend!

Sjors: Die buikpijnen had ik ook bij de 1ste ronde,...weet je nog,...ik ben toen echt met mijn plasje naar de dokther gegaan...hahaha...gewoon eisprong etc...

Ken: nee zekers niet romantisch dat "moeten"maar je doet het toch he! Terwijl mijn vriend en ik altijd zeiden: nee dat doen we niet hoor!

HET IS ALLEMAAL VOOR EEN GOED DOEL!!

Heb nu ook weer vreselijke buikpijnen en steken in zij! Heb toruwens door die aantal dagen pijn gheen idee wanneer mijn ei is geweest. Had een paar dagen geleden wel slijndraadjes, maar de pijn is er sinds gisteren!! En geen rekbaar slijm meer!! Ik wsnap er soms gewoon niks meer van hahaha.

Liefs..................

hoi ken

nou wat jij zegt : dat moeten is niet zo romantisch!!!! nou dat klopt.....hihi
mijn vriend vind t "moeten"ook niet zo funny!!!!!!!!!hahah
Kijk t is niet dat we moeten want dit is ronde 1[na onze lieve storm en daan]maar
ik wil zo heel graag zwanger worden...............dus dan ga je niet op goed geluk een beetje sexen.......toch..?
dus ik heb ovulatietesten en we "moeten t ook nog om de dag doen "als ik zeg : ja ik denk vandaag.....hahahaha
daar zit voor mijn vriendje toch wel een soort druk achter om op commando te presteren haha [snap ik] maar t gaat toch helemaal goed maar eerlijk is eerlijk ,
t is leuker om te klussen als je gewoon zin hebt zonder de verplichting!!!
Die mannen hebben wat te stellen met ons....
ik kan me niet voorstellen wat t is om na 2 jaar nog niet zwanger te zijn ik zou er echt NIET VROLIJK   van worden!!!
ik moet zeggen normaal heb ik toch best   vaak zin om te klussen ,maar op commando is voor mij ook anders ,dan denk ik oooh ik wil slapen!!! maar t is voor t goede doel dus ik doe t zeker wel!!!
dus ik kan wel begrijpen als onze mannen t soms niet leuk vinden maarja je weet waarvoor je bezig bent,,, maar romantisch     NEE DAT IS T NIET!!!! hahhaha

he mamaroos heeft een septemberonderwerp geopend [dit is aug.] heb je dat al gezien? kom je ook daarheen .........??
liefs lilianxxx

he gypsy

jij snapt er ook niks meer van ....ik ook niet...hahahhaha twijfel slaat toe!!!!
officieel heb je je ei ongeveer 14 dag.... maar volgens mij was t bij   mij de 10e dag[toen was mijn ovulatietest ook t rosigst met de 2e streep, maar niet zo fel als de controle streep...ikdenk dat snachts mijn ei is gesprongen en dat ik daarom iets minder rose streepje had][slijm was doorzichtig en elastisch]
nou de 10 e dag was dus afgelopen maandag...ok vrijdag en zondag geklust ..
maar nu had ik afgelopen woe en donderdag dus raar gevoel in mijn buik geenbuikpijn maar kramp?soms? raar gevoel anders als anders!!! dus ik twijfelen oooh nee als dit maar niet mijn ei is..[slijm is wittig dus niet doorzichtig maar wel elastisch]...[zou woe officeel de 14e dag zijn] dus donderdag avond weer "verplicht"geklust haha   ..
SNAP JE T NOG!!!!!!!!!!!!!!!????????????????\
 nou ik weet t ook allemala niet zeker meer ,ik denk dat als mijn ei ma is gesprongen dat heb ik 10 sept mijn nod   en anders 15 sept.
IK DAT ALLEMAAL MAAR AFWACHTEN ...ik hoop tekens te kunnen gaan zien zoals   misselijk[vorige x had ik dat pas bij 7 weken.!!]enzo
nou ik denk dat ik je zie{?} op t sept topic of anders nog hier ..ik check t wel ff.
he heel veel liefs ,
en voor jou ook heeeeeeeeeeel veeel succes   met je heerlijke cyclus [net als bij mij]hahah

xxxxx lilian

Hey Lilian,

dat heb ik ook soms: dan lig ik in bed en dan denk ik 'ik wil slaaaapen....', maar er moet nog geklust worden... tsja, dan doe je het toch maar weer hihi

Bij mij schiet de tijd echt niet op zeg. Ik vind het niet eerlijk, jullie zitten bijna allemaal in een spannende periode, en ik, ik moet wachten, wachten en nog eens wachten . Ik vind het nu voor het eerst vervelend dat ik zo'n lange cyclus heb!
We gaan vanaf 4 september weer om de dag klussen voor ronde 2.

Allemaal veel succes met klussen deze dagen!!!  

ciao Eefje

Terug
Bovenaan