hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

hoi ken
ik heb die ovulatiebanner van"babybrabbel.nl" en dan op kopieren drukken en dan kan je m openen[plakken] in de bericht van hier..... en als je m plakt lijken t nog letters enzo maar t word een plaatje...probeer maar..[ik ben ook geen comp.experthahah]
en over die sensitest o.test tot nu toe ben ik er heel tevreden mee maar ik heb m'n piek nog niet gevonden ,ik dacht toen ik zat. een licht streepje kreeg HOERA hebbes maar de 2e streep moet ook fel rose zijn ......dus zondag beetje streep en gisteren iets feller dus ik neem aan vandaag of morgen : 2 fel rose streepjes!! dat zou ook wel kloppen ongeveer met mijn cyclus...[18 aug ongi   = ongeveer 30-31 ei]als mijn cyclus weer 28 zou zijn deze mnd.
maar ik v  ind t wel een uitvinding!! want nu kan je wel je ei checken hahaha
en die van sensitest zijn goedkoop[24 o.test en 3 zw.test voor 29,-] ik had er bij storm en daan een van t kruidvat en dat waren 7 teststaafjes voor 30,-!!!!!!
Dus als ik m'n ei ga vinden     dan ben ik 100% tevreden ...en jij........

mamaroos....nog steeds   eu......?

allemaal succes in september!! ik voel t DIT WORD ONZE MAAND!!! HAHA

xxx lilian

Hoi allemaal!!

Ten eerste wil ik ff kwijt dat ik vind dat ik erg warm onthaald word door jullie allen!! Erg leuk, en dank daarvoor!!!

Lilian30: Ik hoop dat je vandaag een positieve test hebt. Vaak testen, en veel oefenen  
baart KUNST!!
Hier wachten we en wachten we..... Weet je... het voelt zo goed wil ik haast wel zeggen. Ik heb de eisprong niet gevoelt maar wel dat vruchtbaar slijm enzo gehad waar iedereen het over heeft... maar nu alleen maar lage rugpijn, buikpijn en af en toe denk ik wat gerommel onder in tevoelen....??.....   en sinds vanochtend wat kriebelende tepels (als ik dat zo mag omschrijven..) ik weet het niet. afwachten is de enige optie momenteel!!

Mamaroos: weet je al iets meer?

ken26: Als we het nu zo doen dat jij je eisprong hebt op 4 september dan word ik niet ongesteld, hahaha!! Laten we maar duimen niet!

mimi80: Ikke heb ook mijn NOD, 4 september (ik heb cyclus van 28 dgn, maar denk dat de eisprong 2 dgn later is geweest....) We gaan gelijk op??
Voel jij al iets??

Meiden, blijven duimen!!!

Tot de volgende keer!!

Moet je trouwens iets voelen tijdens een innesteling??

HOIMAMA30
 sommige mensen voelen de innsteling... maar de meeste niet las ik ergens, maar
ik heb m nog nooit gevoeld ,bij mijn zwangerschap   van storm en daan was ik er ook wel mee bezig maar ik had dit forum toen nog niet ontdekt.....
dus ik ben er nu veel meer mee bezig, maar ik ben ook wel nieuwschierig wat andere allemaal te melden hebben enz.
dus ik geloof niet dat t slecht is om er zo... mee bezig te zijn...
we hebben t toch wel leuk met zn allen

vandaag trouwens weer een heel dun 2e rose streepje op de ovulatietest maar we doen t toch om de dag dus mocht de test iets missen dan kan dat geen kwaad!
ik heb zo t idee dat mijn ei al is gesprongen..heel vreemd , maar mijn slijm word ook weer wat dikker......ik blijf testen...volgens mijn cyclus[ 18aug ongi en dan +14 dagen = toch echt 31aug EI!!] WE ZULLEN ZIEN!!

XXX LILIAN30

Hoi, Ja, ik weet wat meer! Ik zit nu aan de wijn! En dat kan dus maar 1 ding beteken! Ik ben vandaag ongi geworden! Gisteren een migraine aanval gehad, lag om half 9 in bed! Dus wist ik genoeg!

Weet iemand hoe ik nu kan rekenen! Normaal 28 dagen en nu 34 dagen?

Groetjes Roios

Hoi mamaroos,

he, wat jammer, maar je bent nu wel van de onzekerheid af, als ik dat zo mag benoemen. Ik had graag gelezen dat  het  toch raak was geweest!!!
 Geniet in iedergeval maar van je wijntje. Heb je wel verdient na alle spanningen.

Als je altijd 28 dgn hebt en nu 34 dgn... kan dat niet door alle spaningen komen? Wellicht is je lichaam een beetje van slag na alle stress??   Ik zelf zou voor de volgende ronde gewoon 28 dgn aanhouden en goed je lichaam in de gaten houden.

Liefs, Mama30

Hee meiden!!

Roos!!
Wat ontzettend jammer dat de duivels gearriveerd zijn!! Had het zo voor je gehoopt!! Wat je cycles betreft: Ik zelf ben ook erg onregelmatig ongesteld!! Mijn cycles varrieerd tussen de 27 en 38 dagen!! Is dus geen peil op te trekken!! Ik houd voor mijn nod de langste cycles (dus 38 dagen aan) En klus vanaf dag 10 in de cycles om de dag, zodat ik in iedergeval zeker ben dat dan ook alle kansen benut zijn!! Ook houd ik mijn slijm goed in de gaten!! Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!

Mama30
Welkom bij ons clubje!! Leuk dat je met ons meekletst!! 4 september schiet al weer op!! Begin je ook al tekenen van een zwangerschap te krijgen?? Spannend hoor!! Ik duim voor je!!

Gipsy!!
Al flink aan de klus meid?? Wij gaan echt helemaal gelijk op zie ik!! En lekker dat je straks op vakantie naar Frankrijk gaat!! Lijkt mij echt heerlijk!!

Lillian!!
Ben jij ook al flink aan de klus?? Lees dat je net in je vruchtbare periode bent!! Hoe bevalt jou de ovulatietesten?? Ik zelf gebruik ze niet!! Maar weet nooit wanneer mijn ei is, misschien ga ik ze volgende maand ook maar eens gebruiken!! Dan weet je denk ik net even iets meer!! Temperaturen elke ochtend zie ik niet zitten!! Nou ja, misschien hoeft het allemaal ook niet!! Ik hoop zo dat ik de eerste ronde zwanger raak!! hihi!! Ik weet het de kans is klein, maar heb wel hard mijn best gedaan deze maand!! hahahahah!!

Ken!!
Fijn dat je je weer wat beter voelt!! Had je een griepje te pakken?? Balen hoor!! Waar sta jij nu op het moment?? klussen, wachtbank??

Hier gaat alles goed!! Ben nog steeds druk aan de klus!! Heb wel sinds 2 dagen een   ongesteldheidsgevoel/ blaasontstekingsgevoel in mijn buik!! Dus ik zal deze week of volgende week wel ongesteld worden!! Echt jammer...maarja... Ik ga er ook maar vanuit dat September echt onze maand wordt!!

Eigenlijk zou het handig zijn, dat we een eigen nod lijst hadden!! Weten we precies van elkaar waar we aan toe zijn!! (vind het lastig om alles te moeten onthouden, hihi). Zal ik maar beginnen??

Liefs Sjors!!

nod-lijst september 2007

- Sjors: 12 september nod

Goedenmorgen!

Hey sjors... nee ik wil ze graag zien denk ik die zwangerschapsverschijnselen.... Wel heb ik een week lang last van mijn rug en buik gehad (zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel), terwijl ik dit nooit heb..?!?.. maar nu is het weg. Ook ben ik zo vreselijk humeurig. Kan niets hebben... We moeten gewoon afwachten tot de 4e. Op zich heb ik er wel een goed gevoel over, maar begin nu toch te twijvelen. Op de 13e dag is mijn spiraaltje verwijderd, dus net voor de eisprong aan. (eisprong ws de 15e gehad).. Nu begin ik te denken, is die baarmoederslijmvlies wel al helemaal nu het eitje misschien wel wil innestelen??

We wachten af, tenslotte over 1 week heb ik de NOD. Het lijkt met een goed idee om z'n lijst te maken, ik vul aan:

nod-lijst september 2007

- Sjors: 12 september nod
- Mama30: 4/5 september nod

Fijne dag allemaal!!

Terug
Bovenaan