hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

hoi allemaal
ik weet t allemaal niet zeker meer,snap er niks van....
mijn slijm word weer dikker[wittig,dik...maar wel draadachtig?]maar t is toch de bedoeling dat t er uitziet als rauw eiwit?dit is toch doorzichtig en dun????
wat moet ik nou voor slijm{?}hebben met de eisprong...............???tell me
en zat had ik iets   van een donker roser streepje op mijn ovutest en die word alleen maar lichter.....
officieel moet je toch rond de 14e dag je eisprong hebben?
nou denk ik zelfs dat ik t de 9e of 10e dag gehad heb   ...of hij komt nog als ik straks weer test[vandaag is dag 12.]
moeilijk hoor je lichaam lezen........
maarja we zullen zien..vorige [zwangerschap]x had ik dit ook al!!

mamaroos
wat shit ,ik had zo gehoopt dat jij zwanger zou zijn zeg...........maarja sept. word onze mnd!!!

xxxx lilian

NOD LIJST SEPTEMBER

-SJORS: 12 SEPTEMBER NOD
-MAMA30: 4/5   SEPTEMBER NOD
-LILIAN30 :14/15 SEPTEMBER NOD

Goed idee Sjors!

Ik heb hem ook even chronologisch gemaakt:

NOD LIJST SEPTEMBER

- MAMA30: 4/5   SEPTEMBER NOD
- SJORS: 12 SEPTEMBER NOD
- LILIAN30 :14/15 SEPTEMBER NOD

- EEFJE: vanaf 25 september NOD

Hallo allemaal,

Hier nog iemand die zwanger wil worden.

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we willen proberen een kind te krijgen. Mijn moedergevoelens zijn er al heel lang.
Aan de ene kant vind ik het super leuk, aan de andere kant vind ik het dood eng.

Ik ben begonnen met foliumzuur. Die moet ik eerst 4 weken nemen en dan met de pil stoppen.

Maar ik gebruik deze pil al vanaf mijn 16e (ben nu 23), waarbij de menstruatie helemaal uitblijft. Er zitten 28 pillen in een strip. Ik ben dus al vanaf mijn 16e niet ongesteld geweest.

Nu ben ik bang dat het heel lang gaat duren voordat alles weer "op gang" komt.  

hoi gerdien..
welkom bij de club.....................
ik denk dat t niks uit maakt wat voor pil je slikt ......want elke pil die je slikt die zorgt voor een `NEP`ongi!!! als je pilstrip op is maakt t lichaam je baarmoeder schoon en bloed je maar dit is geen echte ongesteldheid!!
Dus als je stopt met jou pil dan moet je ook gewoon ontpillen en dat is voor iedereen anders.............bij mij was t na 4 weken...werd ik ECHT ongi,maar dat schilt per persoon.
heel veel suc6 met zwanger worden
liefs lilian

ja ben ik weer ...
op mijn ovulatietest stond weer 1 heeel licht streepje en dan de controle streep.
zat.was mijn streepje donkerder dan nu maar niet even donker als de controle streep,
dus heb ik mijn ei nu al gehad of hoe zit dat......
WIE HEEFT HIER VERSTAND VAN..............help me.... ¨haha*
en hoe ziet dat cervixslijm er nou eigenlijk uit als je je eisprong moet krijgen....
ik hoop dat iemand t mij precies kan vertellen
thanks
xxx
lilian

Hoi meiden,

Lilian:wat vervelend al die rare streepjes...maar zo te horen aan je slijm ben je vruchtbaar!!! Dus aan de klus meid! Ik las ergens op de site dat die ovu testen ook niet altijd kloppen..gewoon tempen..is makkelijker!

Leuk die lijst hieronder, heb mezelf ook ff ingevuld!

LIEFS...............

NOD LIJST SEPTEMBER

- MAMA30: 4/5   SEPTEMBER NOD
- SJORS: 12 SEPTEMBER NOD
- LILIAN30 :14/15 SEPTEMBER NOD
- EEFJE: vanaf 25 september NOD
- DEGANI: 12 september NOD

ja ben ik weer ...
op mijn ovulatietest stond weer 1 heeel licht streepje en dan de controle streep.
zat.was mijn streepje donkerder dan nu maar niet even donker als de controle streep,
dus heb ik mijn ei nu al gehad of hoe zit dat......
WIE HEEFT HIER VERSTAND VAN..............help me.... ¨haha*
en hoe ziet dat cervixslijm er nou eigenlijk uit als je je eisprong moet krijgen....
ik hoop dat iemand t mij precies kan vertellen
thanks
xxx

Hey Lilian,
Nou van ovulatietesten...??... ikke nie weten, maar toevallig heb ik  deze maand dat cervixslijm gemerkt, nu je voor het echie weer bezig bent let je overal op natuurlijk....zucht....veel te veel hier.
Maar goed cervixslijm: bij mij was het echt doorzichtig en rekbaar. Echt vergelijkbaar met slijm. Dit had ik dinsdags en woensdags en donderdag nam het vrijsnel af.
Ik kon het verschil duidelijk zien. Hou het goed in de gaten, het veranderd snel.

Na wat rekenen en lezen hier en daar heb ik volgens mij, ook naar het cervixslijm kijkende woensdags mijn ei-tje gehad. We hebben maandags en woensdags geklust.. zou het dan wel op tijd zijn geweest?? Ik had eigenlijk van de 8e agustus uit moeten gaan als 1e ongesteldheidsdag. Dat doen we nu dus ook maar. MIjn NOD dag word dus 5-9.

Fijne avond!

bedankt mama30
ik ga maar gewoon afwachten...mijn gevoel zegt dat afg.ma mijn eisprong is geweest en dat zou dag10 zijn geweest   nou we zullen zien,,,we hadden goed geklust vrijdag en zondag ook nog duswho knowes....
xxx lilian

ps we zullen eerst bij jou zien he.... spannend!!!
ik heb in week van 10 sept   /15 sep nod
doei

Terug
Bovenaan