hopen op een meisje is dat gek

Hoi,nee hoor ik vind het helemaal niet raar dat je
graag een meisje wilt! Het is ook heel leuk om een
meisje te hebben haha!
Ik heb een meisje&een jongen,en ben nu weer zwanger
van weer een
meisje
,mij had het eigenlijk niets uitgemaakt,
alleen zag ik bij mezelf niet: meisje,jongen,jongen.
Raar he,misschien een voorgevoel,enne stiekem vind
ik het toch wel heel leuk dat het een meisje wordt!
(hoewel je weet maar nooit)
Grtz An
 
Hai,
Ik heb misschien wel een lichte voorkeur en dat vind ik heel lastig.
Ik vertel dat ook aan verder niemand behalve mijn man.

Ik zou het zo erg vinden dat als het kind groter is en iemand zegt tegen je kind, ' ja, je moeder wilde liever een jongen.' Of andersom. Mensen doen dat en ze onthouden wat je ooit zei.
Je kind zou zich erg ongewenst kunnen voelen.

Dus daarom zou ik het nooit aan iemand vertellen en ook niet toegeven dat ik een lichte voorkeur heb.

groetjes Toetje
 
Hoi,

ook ik had eerst graag een meisje gewillen.
Toen ik 9 weken zwanger was, zei mijn gevoel al dat het een jongetje zou zijn.
Met de 20-weken echo werd mijn voorgevoel bevestigd... we kregen een jongetje.
Maar achteraf maakt het me echt helemaal niets uit!!
Ik hou zoveel van ons zoontje, dat je er op de 1 of andere manier niet met je verstand bijkan dat je had gewillen dat hij een meisje zou zijn!
Over een jaartje gaan we weer klussen, en een meisje erbij zou zeker leuk zijn!!
Strax maakt het je echt niet uit, wat eruit is gekomen, idd als het maar gezond is!
Je gevoel is dus helemaal niet raar, je hoeft ook zeker geen schuldgevoel te hebben!!

Groetjes Debby, mv Dylano 21wkn en 5 dgn
 
hoi meid,

Nee ik vind het niet raar dat je een voorkeur hebt. Ik heb het namelijk ook, al weet niemand het. Ook mijn man niet. Mijn dochter roept tegen iedereen dat ze een zusje krijgt. En ik lach dan maar mee. Voor haar inderdaad wel leuker.. Voor mij hoop ik stiekum op een jongentje.. Nou ja we zien wel. En inderdaad als het maar gezond is..
Toch???

Groetjes Therablondi
 
Hoi,

Ik herken het helemaal.
Zelf ben ik 20 wkn. zwanger en heb twee zoontjes.
En stiekem zou ik nu een meisje ook wel heeel leuk vinden !
Ik weet echt wel dat gezond zijn veeel belangrijker is.
We hebben pas een 20 wkn. echo gehad en zagen dat het opnieuw een jongen is.
'Tenminste, dat denken we zelf te zien. Toch ga ik het nog navragen.
Ik denk namelijk dat het fijner is om het van te voren zeker te weten.
En..de jongens willen heel graag een broertje, we hebben inmiddels een hele  leuke jongensnaam, dus ja.. nog een mannetje erbij is ook helemaal goed.
Maar je gevoel kan ik wel begrijpen !!
Groetjes !
 
Hallo

Ik vind het niet gek hoor. Bij mijn eerste zwangerschap maakte het voor mij niet uit
wat het werd. Ik droomde wel een paar weken van te voren dat het een meisje zou
worden. En was er ook heilig van overtuigd dat het ook zo was. 5 min. voor de
bevalling vroeg de verloskundige nog van wat denken jullie dat het wordt. Mijn man riep een jongen en ik een meisje. Ik bleek gelijk te hebben!!! Het eerste dat ik dacht was
zo die heb ik alvast. En nu krijgen we weer   een meid!!! Eerst had ik zoiets van liever
een jongen, maar toen zei me moeder een meisje erbij is ook wel weer erg leuk.
Nou toen begon het weer echt te kriebelen hoor. Dus wij worden een echt meidengezinnetje. Gezellig hoor al die kakkelende kippen en papa als haan. hahahaha

veel liefs hopvrouw
 
quote: Aardbeientoetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2007 11:33:27'));

Hai,
Ik heb misschien wel een lichte voorkeur en dat vind ik heel lastig.
Ik vertel dat ook aan verder niemand behalve mijn man.

Ik zou het zo erg vinden dat als het kind groter is en iemand zegt tegen je kind, ' ja, je moeder wilde liever een jongen.' Of andersom. Mensen doen dat en ze onthouden wat je ooit zei.
Je kind zou zich erg ongewenst kunnen voelen.

Dus daarom zou ik het nooit aan iemand vertellen en ook niet toegeven dat ik een lichte voorkeur heb.

groetjes Toetje

Maar je zegt toch niet dat je liever iets anders had gehad? Je geeft alleen maar toe dat je een voorkeur hebt. Ik vind dit 2 verschillende dingen.
En al die gedachten vervagen toch zodra je je kindje in de armen hebt. Ik vind het juist heel knap als iemand toe durft te geven wat ze voelen.
Ik heb wel een keer een collega gehad die   letterlijk zei; "Ik wil alleen maar meisjes! Ik hoef echt geen jongetje, als dat zo zou zijn, dan geef ik het wel weg."
Kijk, en dan spoor je niet volgens mij.
Sil
 

Het komt dus vaak voor. Toen ik net wist dat ik zwanger was had ik bij het zien van jongenskleertjes echt iets van ohhh wat stoer en leuk. en keek eigenlijk alleen daarnaar. was niet zo met meisjes dingen bezig. bij de 20 weken echo bleek echter dat we een meisje krijgen, dus toen had ik echt zoiets van oooooohhh. Nu wordt het dus roze kleertjes.
 
Ben toen ook echt maar een leuk meidensetje gaan kopen en nu ben ik eraan gewent. En vind het erg leuk.

Had dus niet zoiets van ik wil perse een jongen, maar had gewoon niet aan een meisje gedacht.


 
Terug
Bovenaan