Hopenlijk snel weer zwanger.... (@nonnon)

Hoi meiden,
Sorry voor de late reactie maar ik voel me nu weer goed dus ga ik weer schrijven.
Vorige week vrijdag was echt wel een heftige dag, en nou was het ook nog eens slecht geregeld bij de begraafplaats.
We komen daar aan met onze naaste familie en we liepen langs de kaboutertuin waar ons kleintje begraven  zou worden, we wilden eerst nog een keer op het plekje kijken. Toen bleek dus dat er geen gat was gegraven, ik voelde de woede al uit mijn tenen opborrelen. Ik ben verhaal gaan halen toen zegt die man, nee dat klopt maar ik dacht misschien kunnen we dat samen doen.
Ik was al zo gespannen en snel geïrriteerd, arme man. Ik vroeg hem om dan even koffie voor ons te maken zodat hij in de tussentijd een gat kon graven, dat deed hij. Ik wilde toch gaan kijken of hij wel op de goede plek zou graven, bleek dat hij helemaal langs de rand stond te graven grrr, liever gewoon in het midden toch?
Maar goed, ik heb het het moment niet laten verpesten hoor, het was heel mooi, tussen de regen door, een heel klein zonnetje erbij.

Hoe is het met jullie?
Sas hoe zit je in je cyclus? Ik moe vandaag eigenlijk ongi worden,ik voel wel wat dingen maar misschien ook wel omdat ik het wil voelen hoor!

Denise hoe gaat het met jou?
Volgende week woensdag echo?
Hoe voel je je verder, nog erg onzeker? of kun je er ook een beetje van genieten.
Ik ben nog steeds superblij voor je, ik hoop dat sas en ik dat gevoel ook weer snel zulle kennen!!

Manon, hoe is het met jou? Ik werd pas 7 weken na mijn bevalling weer ongesteld maar je weet het nooit he! Houd ons op de hoogte!

Meiden tot gauw weer!
Liefs Irma

Hé hé meiden!

Eindelijk even tijd gevonden om weer te reageren!!!!

Irma, begrijpelijk dat je zo geirriteerd was met het begraven van het urntje. Er lijkt ook altijd wat mis te gaan op dat soort dagen. Maar goed dat het toch een mooi moment was, met een doorkomend zonnetje. Wel heftig allemaal hé. Ik hoop ook zó dat jullie ook weer snel een mooi wondertje mogen verwachten.

Sas, ik ben ook voor jullie aan het duimen hoor! Zal toch mooi wezen als we alle drie weer een positief bericht hebben!

Manon, welkom op dit forum. Ik ben 6 weken na mijn laatste bevalling gecurreteerd. Na de curretage was ik na 7 weken weer ongi. De dag van de curretage is eigenlijk een soort 1e dag van de volgende cycus. Dus ik denk ook dat de1e dag van de laatste bloeding, de 1e dag van je cyclus is. Is dit nog te volgen?? Ik hop dt jullie ook snel weer een gezond kindje mogen verwachten. En verder mag je hier natuurlijk met al je vragen, zorgen, klagen en verhalen terecht! Gezellig!

Wát een week, pfffffff!   Zondagavond hadden we een vrienden-etentje bij ons thuis. De dag erna, maandag zou mijn vriendin trouwen. Ze zouden eind mei hun eerste kindje verwachten. Vlak voor het eten belde mijn zwangere vriendin af, haar vliezen waren gebroken! Maar ze moest nog 5 weken! Dus hun  naar het ziekenhuis en wij toch maar een hapje eten. Met het toetje belde mijn vriendin alweer op. Ze was met een keizersnee (kindje lag in stuit) bevallen van een gezonde dochter! Maar aangezien mama en kind nog in het ziekenhuis moeten blijven zijn we er even druk mee!
Woensdag werd mijn dochter flink ziek, koorts, overgeven en een rare ademhaling. Dus snel naar de huisarts. Ze heeft een beginnende logontsteking. Dus aan de antibiotica en slapeloze nachten. De arme schat!
Zelf moe en misselijk dus om 19.00 's avonds te bed. Maar toch geniet ik van alles wat ik voel hoor. Toch en soort "bevestiging". En  de onzekerheid, die blijft ook natuurlijk.

Maar nu weekend, lekker rustig aan doen! Mijn man is een weekend te duiken met vrienden in Belgie. Dus verder niets gepland. Hopen dat mijn dochter snel opknapt!

Jullie ook een fijn weekend!

Liefs!!

He meiden,
nou de hoop voor deze maand is helaas weg. Gek toch he hoe je van alles denkt te voelen terwijl je helemaal niet zwanger bent. Ik denk dat het komt doordat je zo graag wil geloven dat je weer zwanger bent.

Jij hebt dat weer denise, hoe is het met je? Erg last van kwaaltjes? Morgen de eerste echo, ik ben zo benieuwd, spannend hoor! Houd je ons op de hoogte?
Hoe is het met je dochter, weer een beetje beter?

Manon hoe is het met jou? Al die tips en al dat rekenen, lastig hoor! Je eerste cyclus na een miskraam of bevalling is altijd een beetje vreemd, je weet niet wanneer, wat en hoe lang enzo. Ik ben blij dat ik weet dat mijn cyclus nu weer normaal is. Ik ben 12 februari bevallen van André*. Ik was toen 16 weken zwanger.

En Sas, hoe zit het met jou? Onze cyclussen liepen bijna gelijk, bij jou al enig teken van iets?

Nou meiden tot gauw weer en Denise veel succes en vooral plezier met jullie eerste echo morgen!
Liefs Irma

Hoi hoi meiden,

hé Irma, balen dat het deze maand niet "raak" is. We duimen gewoon weer verder voor de volgende ronde hoor!

En Sas, met jou ook alles ok? Veel met Jelte naar de lammetjes van opa en oma?

Gelukkig is onze dochter ook weer wat opgekapt. Nog wel wekelijks op controle komen bij de arts om de longen te controleren (ze heeft ook chronische luchtweg ontstekingen).

Vandaag mijn echo gehad. Knikkende knieen, zweethanden en een knoop in mijn maag. Ik heb de afgelopen weken ook steeds zo'n rare stekende buikpijn. Vooral aan de linkerkant. Voelde al niet echt goed.
Maar gelukkig was er een klein "boontje" te zien met een druk knipperend hartje! Ongeveer 7 weken zwanger. Pffffff, wat een opluchting,maar nog geen garanties voor de toekomst natuurlijk. Ook was er een flinke cyste te zien op mijn linker eierstok. Dat verklaart de rare buikpijn. Over drie weken weer een echo, bloedonderzoeken (combinatietest) en eerste controle op afwijkigen.Ook wordt dan gekeken of de cyste niet verder groeit. Ik vind het zó spannend allemaal....

Nou, geniet weer van het mooie weer en morgen leuke "koopjes" scoren op de koninginnendagmarkt!!!

Liefs!

He Denise,
wat superfijn dat je jullie kindje gezien hebben en een kloppend hartje.
Ik ben heel blij voor je, alleen wel vervelend joh van die cyste, wat kunnen ze daar nu verder mee nu je zwanger bent?
Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt!
Fijne koninginnedag allemaal morgen!
Liefs irma

hey meiden,

Denise fijn om te lezen dat je een goeie echo hebt gehad! En Irma, balen van je ongi... je hoopt dat je extra vruchtbaar bent, want dat hoor je veel, en ook jij wil zó graag...
Ik heb wat minder energie om te reageren, merk dat ik het weer moeilijk begin te krijgen, moeite met zwangere enzo.. zal wel weer ff doorheen moeten.
Heb vorige week woensdag mn eisprong gevoeld, net toen jeroen op de beurs was. Donderdagavond was hij pas thuis, dus heb niet echt goeie hoop...
Gister last van mn buik, vanochtend beetje beroerd, vriendin van me is ziek, diaree en misselijk, dus kan t natuurlijk ook zijn, maarja ga me toch weer vanalles in mn hoofd halen...
Maandag is officieel mn NOD, dus we wachten maar weer af.
Meiden geniet van deze koninginnedag! En Denise geniet van het gevoel dat er een kloppend hartje te zien was.
Ga je het nu ook vertellen in je omgeving?

liefs Saskia.

Hoi hoi meiden,

wat een koninginnendag gisteren hé. Wat een drama. Blijft maar door mijn hoofd spoken.
En dan ook nog je ongi, Sas. Balen hoor. Maar net wat je zegt, beter dan wat eerder, als het toch moet komen. Ik merk dat ik ook zó aan het  duimen en hopen ben voor jullie. En ik begrijp het heel goed, dat je dan wat minder actief bent op het forum. (Voel me ook bijna schuldig....)
Aan de cyste kunnen ze nu niet zo veel doen, het is vooral heel vervelend. Heb er toch buikpijn van. Als het maar niet groter wordt. Gisteravond hebben we aan mijn schoonouders verteld dat ik weer zwanger ben. Natuurlijk de felicitaties, maar ook bezorgdheid, hoe nu verder en "eerst maar zien of het goed komt". En dat is bij ons ook echt het overheersende gevoel, eerst maar zien dat het goed komt.

Nou, lekker genieten van het mooie weer en het weekend.

Liefs!

Terug
Bovenaan