Hopenlijk snel weer zwanger.... (@nonnon)

hey Denise! WAUWIE!!!

Zou het dan toch???? Doe nog wel een test voor de zekerheid, of zegt je gevoel ook dat je zwanger bent??? Want je moet ook weer niet te lang wachten met aflezen, want dan kan dr ook een streep verschijnen... Of heb je al een tweede test gedaan?
Oh ben blij voor je meid! laat je nog ff weten wat je gevoel zegt en of je nog gaat testen!

tja irma.... moeten nu extra ons best doen...! haha..want met zn drietjes is het natuurlijk veel leuker!

Nou een voorzichtige felicitatie vanuit hier hoor!!!

xxx Sas.

Hey meiden,

nou, vanmorgen toch maar weer even een test gedaan. Maar binnen een minuut kwam er al een tweede streep hoor! Daarna heerlijk aan het paasontbijt, waar ik me toch een potje misselijk werd! Bleeeeeeeeeh, kon geen hap door mijn keel krijgen, en die eieren stónken gewoon. Dus voor mij is het nu toch wel heel duidelijk hoor, voel me op en top zwanger!
Maar eerst natuurlijk afwachten of alles wel goed zal gaan en dit kindje gezond is. Zal een lange periode van wachten, onzekerheid en allerlei testen zijn.......

Nou meiden, laat de lente voor jullie nét zo vruchtbaar zijn als voor ons!

Liefs!

JOEPIE denise, gefeliciteerd
Ik ben echt superblij voor jullie
haha die misselijkheid, tja je moet er wat voor over hebben, maar dan voel je tenminste dat je zwanger bent maar dat heb je er wel voor over, dat weet ik zeker.
Wat een supergoed nieuws zeg!!
Blijf je wel lekker bij ons schrijven, ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat!
Geniet ervan meid, je hebt het verdiend!
Liefs Irma

Hoi hoi meiden,

vanmorgen lekker paaseitjes wezen zoeken in de tuin. Onze dochter met zo'n schattig rieten mandje door de tuin struinen op haar regenlaarsjes! Het eerste zonnetje wat doorkomt schijnen..... echt genieten!
Straks komen mijn schoonouders op visite.....
Toch even twijfelen of we al het nieuws willen vertellen. Maar we willen eerst wachten tot we de eerste echo hebben gehad (over twee weken) en weten of er  wel wat te zien is en of er  al een hartje klopt. Daarna zien we wel weer verder. We zijn zó bang dat we mensen (weer) blij maken om vervolgens weer slecht nieuws te moeten vertellen.
Hoe heb jij dat gedaan Saskia, de vorige zwangerschap? En hoe zouden jullie dat nu aanpakken, Sas en Ima. Ben zo onzeker.....  
Enne, als julie mijn geteut zat zijn, wél zeggen hoor!!!!!!!!

Liefs!

he meiden,
kan het natuurlijk niet laten om hier af en toe nog een blik te werpen! En wat een supernieuws lees ik. Denise gefeliciteerd meid!
Saskia en Irma snel volgen nu he, dan kunnen jullie lekker met elkaar blijven kletsen, dat is zo fijn!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 35w

He Denise,
Ik kan me zo goed voorstellen dat je onzeker bent, ik ben bang dat ik ook niks kan zeggen wat dat beter maakt. We proberen gewoon met zijn allen van het allerbeste uit te gaan, dat jij straks een gezond kleintje erbij hebt!
Ik hoop dat er een punt komt straks dat je er weer van kunt genieten want dat verdien je!
Ook kan ik me voorstellen dat je niet weet of je het goede nieuws al moet vertellen. Wij zeggen steeds tegen elkaar na de eerste echo als we weer zwanger zijn maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat je het van de daken wilt schreeuwen omdat je zo blij bent. Ook is het zo dat mensen wel met je mee kunnen leven als ze het weten maar ik denk dat jullie vooral moeten doen wat voor jullie goed voelt!

En je kunt hier alles kwijt he, klagen en zeuren bestaat niet. Ik ben juist erg benieuwd hoe het allemaal gaat en daar horen ook moeilijke dingen bij en ook dat kun je met ons delen (mits je dat wilt natuurlijk)

Ik ben heel blij voor jullie, ik weet zeker dat het goed komt!
Veel liefs Irma

hey Denise,
het woord klagen zul je bij ons niet horen hoor! Moet wel eerlijk zeggen dat ik bij het vorige forum het na een langere periode wel moeilijk vond om mee te blijven schrijven, juist omdat 'iedereen' al zwanger was behalve ik. Maar als ik het moeilijk begin te vinden geef ik het wel aan en schrijf ik gewoon wat minder mee! Maar tot nu toe nog geen ''jaloezie'' en ben ik blij voor je!
Hopenlijk volgen irma en ik idd snel Patricia! leuk dat je af en toe nog ff bij ons spiekt!
Wij houden je hyves in de gaten om dadelijk te lezen wanneer de kleine uk geboren is!

Tja over het vertellen, wij hadden na Jens* echt het idee om het pas na 10a12wk te vertellen, om ook  hun niet zolang in onzekerheid te laten zitten... Maar dat bleek erg moelijk. Onze ouders hebben we t met 5wk al verteld en ook onze naaste... vrienden en wat collega's hebben we t verteld met 6wk.
Juist omdat het allemaal zo spannend zou gaan worden vonden we t fijn om te delen en tja dat het nu een miskraam is geworden is vervelend om dan te moeten vertellen, maar ook wel fijn dat juist zij wisten dat we zwanger waren.
Na deze miskraam hebben we weer zoiets van, nee de volgende keer houden we t iig voor vrienden tot 12wk geheim, maarja als het moment daar is...

Dus tja.. haha.. kan je dr niet veel advies over geven, volg je gevoel zou ik zeggen.
Wij hebben met Jelte toen wel geoefend, wat heeft mama in de buik? Baby! zei ie toen.. tja en dat doen we echt de volgende x niet meer, gelukkig weet ie het nu niet meer, maar als ie wat ouder is, zal die dat toch echt onthouden en het niet meer snappen. En daarbij duurt het nog zóóó lang voor die kleintjes.

Hopenlijk is de misselijkheid niet de hele dag, maar je zult dr vast heeel veel voor over hebben dus ook dit!
Meid geniet van het fijne gevoel!
xxx Sas.

Terug
Bovenaan