Hopenlijk snel weer zwanger.... (@nonnon)

Oh meiden, ben zó blij met julie lieve woorden! Ook lief dat jij zo met ons mee leeft Patricia! Bedankt voor de felicitaties.
Vandaag toch maar de moed gevat omde gyneacoloog te bellen voor een afspraak. Woensdag 29 april de eerste echo...... We hebben dus besloten om het onze ouders en beste vrienden pas te vertellen als we een goede eerste echo hebben gehad. Verder vertellen we het "de rest" pas na de 12 weken, als er uitslagen zijn van de combinatietesten   en eventueel   vruchtwaterpunctie. Ben nu alleen 's ochtends flink misselijk en' s avonds érg moe. Maar inderdaad, ik geniet eigenlijk gewoon van het misselijk zijn!!!

En meiden, hoe ver zijn jullie in de cyclus??? Wordt er al weer flink geklust????

Liefs!!!

hey Denise,

goed dat je hebt gebeld en de 29e das al best snel. Kan me voorstellen dat je hierna het je naaste fam en vrienden gaat vertellen. Nog ff in spanning wachten op de 29e... het zal wel elke x in spanning wachten zijn tot de volgende echo/afspraak, maar hopenlijk kun je ook een beetje genieten.

Zitten in dag 13 vd cyclus, dus zijn nu om de dag aan t klussen. Zijn dr minder mee bezig als vorige maand, ach ik troost me met de gedachte dat als t langer duurt mn uitgerekende datum en verlof ook gunstiger uitkomt... wb het mooie weer...
Ga ook geen ovutesten gebruiken, kan altijd nog.

Hoe zit jij in je cyclus Irma?
Ik heb al (weer)  weekend. Krijg morgen mn nichtje van 3 de hele dag op visite, haar zusje ligt (weer) in t ziekenhuis en zo kan mn zwager naar haar en dr moeder in t ziekenhuis.
Wel gezellig, heeft jelte een leuk speelmaatje morgen, hopelijk wordt t mooi weer en kunnen ze in de tuin spelen.
Fijne avond meiden en Denise vroeg naar bed!!

Groetjes Saskia.

Hey meiden,
Spannend hoor denise je echo, ik duim met je mee!
Je cyclus reken je toch vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie? Dan zit ik nu op dag 21. Voor mijn zwangerschap had ik ook heel onregelmatige cyclussen, 4 weken, 5 weken, 5 1/2 week. Dus voor de zekerheid klussen wij vrolijk door. Vanaf volgende week een weekje rust, haha heerlijk!!!!!!!!
We hebben goed ons best gedaan netjes om de dag dus ik hoop heel erg, maar ja met alleen hopen kom je er niet he!
Morgen wordt het urntje van onze kleine begraven. Ik zie er als een berg tegenop, aan de andere kant hoop ik dan een beetje rust in mijn hoofd te vinden!
xx irma

Hoi hoi meiden,

Irma, wat zal het een emotionele dag zijn geweest, gisteren. Ik hoop dat je met het begraven van het urntje inderdaad wat meer rust krijgt. Valt ook niet mee allemaal. Ik weet dat ik het uitstrooien van de as als zeer heftig heb ervaren. Alsof  ik ons  kindje dan écht moest laten gaan. Maar het is mooi om een plekje te hebben om naar toe te gaan. Dikke knuffel weer hoor!

Saskia,lekker een dagje met je nichtje! Inderdaad gezellig voor je zoontje, maar ook vaak wel druk. Wat vervelend dat het zusje van je nichtje in het ziekenhuis ligt. Het is toch niet enstig, hoop ik?

Nou meiden, ik duim voor jullie dat het toch "raak" is deze ronde!

Hoi Meiden,

Ik wil jullie even om advies vragen.18 Maart kwamen we erachter dat ik zwager was. Helaas op maandag 30 Maar begon ik ineens te bloedden. Na een aantal dagen van meer en dan minder bloeden heb ik op 2 april het vruchtje echt verloren. Nu heb ik het een plekje gegeven en kan ik het goed verwerken.

We zijn dus meteen van start gegaan met het pnieuw zwanger worden. De vraag is van af welke dag moet ik rekenen dat mijn cyclus begint. Is dat de 30 e of de 2e?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

MAnon

Goeiemiddag,

@manon, je moet rekenen vanaf de 30e. Ik wist dit ook niet zeker en toen mn vk belde om te vragen hoe t met me was heb ik dit gevraagd en moet tellen vanaf je bloeding.
Vervelend dat je dit ook moest meemaken.

Irma, ben benieuwd naar je verhaal van vrijdag.
Denise, nog steeds zo misselijk? En heb je je mond nog kunnen houden?

Hier zit ik op mn eisprong te wachten, had ik gister verwacht, denk dat ik toch maar een ovulatie-test ga gebruiken, alleen ff om te weten of ik em heb gehad of dat ie nog gaat komen..
Jeroen heeft volgende week 3dagen beurs, dus moet em missen, gelukkig niet op de vruchtbare dagen, haha..
Vandaag verjaardag gehad van mn broer, lekker in de tuin gezeten, Jelte lekker gespeeld, was gezellig.
Mn nichtje is met 31wk geboren en heeft al heel wat te voorduren gehad, blijkt ook syndroom te hebben waardoor ze alleen sondevoeding kan verdragen.
Nu had ze 2wk terug een allergische reactie gehad op een antibiotica, dus weer 1,5wk in t ziekenhuis gelegen. (is meer daar geweest in dr kleine leventje dan thuis), maar is nu weer lekker thuis.
Maar dr zus had zich hier vermaakt, tis wel zo dat je dan niets in huis doet, vinnik ook niet leuk voor haar.

Nou ik ga hier hopen dat de zon nog tevoorschijn komt!!
Fijne zondag nog,
liefs Saskia.

Hoi Meiden,

Nou het is een rare maand. Ik heb vanmorgen weer een heel klein beetje oud bloed verloren! Innesteling???? Ik weet het niet. Ben moe, super snel geirriteerd en heb sinds gisteren dat er soms een kleine druppel vocht op mijn tepel komt. Druk ik iets dan komen er 4-6 druppels te voorschijn!

Pfff wat denken jullie. Heb sinds mijn MK geen test gedaan dus ben bang dat de testen altijd positief ullen zijn maar dan natuurlijk vals alarm zijn. Wat zouden jullie doen. Moet nog een weekje wachten totdat ik mijn NOD heb. Maar ja ben na mijn MK niet ongesteld geweest dus ....

Please jullie advies wederom.

Manon

hallo Manon,

tja t lichaam zit raar in elkaar hé? Maar bij mij, na mn 2zwangerschappen en ook na mn miskraam duurde mn cyclus 6wk ipv 4wk.
maarja die syptonen die je noemt..kan natuurlijk ook nog met je miskraam te maken hebben, weet t niet.
Ik zou als ik jou was de vk morgen bellen voor advies.  Vragen als je nu een positieve test hebt of dit dan van een evt nieuwe of van je vorige zwangerschap is. Anders wordt je mss al blij en is t een teleurstelling.

Succes! Hou je ons op de hoogte?
Gr Saskia (mv Jelte en Jens*)

Terug
Bovenaan