Houdt mijn lichaam mij voor de gek?

Hoi Hoi! 
Ik ben nieuw hier, ben nu 10w+2,  morgen voor de 3e keer naar de vk.
Alleen word ik gek van de onzekerheid omdat ik weinig tot geen symptomen heb.
Heb vorig jaar al 2 miskramen gehad dus ben super bang dat het weer gebeurd.
Gelukkig gaat er iemand met me mee naar de vk voor morele steun..
Maar is wat ben ik zenuwachtig!
 
 
Ik had ook nooit symptomen tijdens mijn zwangerschappen...wist het bij de eerste echo's echt zeker haha. Alleen heel moe en bij de oudste een flinke bloeding gehad met ruim 7 weken. Toen kreeg ik dus een echo en zagen we het hartje kloppen. Bij mij kwamen later pas symptomen. Succes ! 
Succes Mausch! 
 
Je kan al wel een test doen’ ik verwachtte 6 november eigenlijk pas mijn NOD en wou ook tot die dag wachten met testen maar ik kon mijn ongeduld niet de baas zijn. Ik had een hele vroege eisprong’ en een halve week al een positieve test in de hand’ echt een knaltest. De 29ste een beetje roze verlies gehad’ maar 1 dag. En inmiddels alweer 4 testen erdoor gegooid’ maar nog steeds hartstikke positief. Ik durf een dag na mijn NOD pas echt blij te zijn’ de symptomen worden wel met de dag meer’ vooral het maagzuur.                         .
 
Helaas zegt de test dat ik niet zwanger ben...
dus nu komt mijn eisprong er weer aan komende week (denk ik...) dus maar weer klussen...
 
Jeetje Mausch wat vervelend.
Ik had het vorige maand, baalde enorm.
Nu moet ik volgende week donderdag ongesteld worden en heb sinds 2 dagen onwijze krampen in mijn liezen en baarmoeder.
Ik voel me erg moe en licht in mijn hoofd.
sinds donderdag heb ik ook last van obstipatie..
Soms ben ik bang dat ik mezelf voor de gek hou.
Wat zijn jullie vroege tekenen van zwangerschap?
 
Groet Lee
 
Jeetje Mausch wat vervelend.
Ik had het vorige maand, baalde enorm.
Nu moet ik volgende week donderdag ongesteld worden en heb sinds 2 dagen onwijze krampen in mijn liezen en baarmoeder.
Ik voel me erg moe en licht in mijn hoofd.
sinds donderdag heb ik ook last van obstipatie..
Soms ben ik bang dat ik mezelf voor de gek hou.
Wat zijn jullie vroege tekenen van zwangerschap?
 
Groet Lee
 
Hoi iedereen ik ben nieuw hier.
Ik heb al het een en ander opgezocht maar kom er toch niet helemaal uit..13 oktober was mijn laatste ongesteldheidsdag. Nu hebben we 19 oktober geklust, 31 oktober met veel krampen vooraf ( waar ik nooit last van heb) is mijn menstruatie begonnen. Alleen niet zoals normaal. Ik heb altijd heel veel tijdens mijn menstruatie..  nu nog niet eens een kwart maandverband vol. Het is rood/roze en (sorry!) Slijm erbij. Bij afvegen opzich best wel wat. Het is wel na 2 en een halve dag al bijna over, nog een klein beetje met afvegen. Kan volgends mij nog geen test doen aangezien ik pas volgende week ongesteld moet worden?Kan iemand mij hier bij helpen?
 
Hallo Melanie,
Dit soort dingen vind ik ook altijd lastig, want waar komt het allemaal vandaan? Een tijdje geleden heb ik ook een cyclus met onregelmatig bloedverlies gehad en een erg verlate menstruatie. Toen was ik echter nog niet bezig met zwanger proberen te worden. Een zwangerschap was dus niet waarschijnlijk, al heb ik toen wel wat testen gedaan voor de zekerheid. Hier kwam niets bijzonders uit. Soms zijn dit soort dingen helaas niet verklaarbaar. 
Denk dat het alleen een optie is om het even af te wachten en volgende week te testen.
En anders zal het misschien toch een dysbalans in jouw hormonen zijn. Mijn lichaam pakte het ritme destijds vanzelf weer op. Denk sowieso niet dat je je er zorgen over moet maken! :)
Vorige week heb ik trouwens op mijn ovulatiedag last gehad van bloedverlies, net wat jij beschrijft. Maar dat was maar 1 keer..
 
 
Terug
Bovenaan