Houdt mijn lichaam mij voor de gek?

Hoi MienB 
Dankjewel voor het reageren.
Ja ik vind het ook apart want ik heb dit dus nooit eerder gehad..
We zijn niet echt al bewust bezig met kinderen krijgen maar het is zeker welkom.
Ik had wel uitgerekend dat mijn eisprong rond de tijd was dat we hadden geklust.. En ik heb last van zuur ook erg vervelend.
Ik denk dat ik gewoon maar afwacht tot mijn menstruatiedag en als ik me nog zo voel maar even een test doen voor de zekerheid.
 
MienB had je maar 1 keer een beetje bloed of voor het eerst een bloeding? Heb ik namelijk ook nog nooit gehad en ben altijd erg regelmatig, ondanks dat ik geen pil slik.
 
Hallo Dames,
Nog 5 dagen en dan kan ik testen.
Wat zijn dit slopende dagen. Überhaupt zwanger worden is zo’n intensief proces. Een maand duurt wat dat betreft erg lang :(
Ik ben sinds een paar dagen onwijs moe. Lig in de avond heel vroeg op bed en word moe weer wakker. Ik heb ook wat last van obstipatie.
Ik ben niet misselijk en heb ook helemaal geen pijnlijke borsten.
De dag van de innesteling heb ik onwijze baarmoeder krampen gevoeld en steken in mijn liezen.
 
Oh ik kan echt niet wachten om
een test te doen. Ik wacht wel tot donderdag want ben ook zo bang voor een negatieve test.
 
 
 
 
Hoi Melanie,
Die bloeding van een paar maanden geleden had ik toen voor het eerst en dat duurde 2/3 dagen, maar dat bleek dus een disbalans van mijn hormonen te zijn. Toen ik hem vorige week tijdens mijn eisprong kreeg was ik dus niet meer zo ongerust als toen en dat was alleen 's ochtends, maar dacht ik wel direct aan een zwangerschap. Dit is namelijk voor ons net de eerste maand dat we zwanger proberen te worden..
Het vervelende is vooral allemaal dat we alleen maar antwoorden krijgen met wachten en uiteindelijk een test ;) En dat duurt inderdaad zoooo lang... ik mag zondag de 12e pas testen en ik voel van alles maar misschien maakt mijn lichaam me dat ook weer wijs..
We zitten zo qua tijd allemaal een beetje in hetzelfde schuitje, ook Lee286 ;)
Ik ben steeds al op zoek nar activiteiten om mijn gedachten een beetje op iets anders te zetten :p
Sterkte met geduld hebben! Ben heel benieuwd!
 
 
Hoi lee286,
Dat wachten duurt zeker lang! Dat heb ik de afgelopen dagen ook gemerkt.
Ondanks dat wij er niet echt mee bezig zijn gaat dat automatisch denk ik.
Ik ben hier ook de afgelopen dagen erg moe geweest met af en aan steken onder in mijn buik en bij mn eierstokken denk ik? Veel eetlust heb ik ook niet.
@MienB 
Ik heb geen last meer van 'menstruatie' het is nu overgegaan in witte vloed.
Ik vind het vrouwenlichaam maar vaag af en toe haha.
Ik heb dus gerekent en bij mij kwam de bloeding in de week na ik mijn eisprong heb gehad.. Ik kan testen na 9 november dus mij benieuwen! 
Jullie ook sterkte met het wachten en ik wacht jullie berichtjes af.
 
Lee286: heb ik ook: steken bij baarmoeder in in mijn liezen. Borsten lijken gevoeliger...
ik heb ook met moeite gewacht tot de dag waarop ik, dacht ik, ongesteld moest worden. 
 
Succes met wachten en hopelijk heb jij meer geluk! 
 
@ Mausch, dat hoop ik ook :(
Vind ik heel verdrietig voor je. Hopelijk hebben jullie volgende rond meer geluk ?
 
@ Melanie, wij kunnen op dezelfde dag testen! Hou je me op de hoogte? ? Heb jij nu al bepaalde symptomen?
 
@lee286
Ja ik heb aardig wat krampen in mn zij onderin.. bij mijn eierstok 
Ik heb ook best wel last van maagzuur en heb op dit moment helemaal geen afscheiding.. maar we kunnen pas de 9e testen dus we wachten samen af! Had jij nog wat klachten erbij?
 
 
Terug
Bovenaan