Houdt mijn lichaam mij voor de gek?

@Melanie

het vrouwenlichaam is zeker maar vaag en onbegrijpelijk vaak!

Ik krijg er steeds meer vage kwaaltjes bij waarbij ik mijn vraagtekens heb.. Gisteravond opeens erge last van maagzuur en vandaag weer. Melanie, daar heb jij dus ook last van? Enorme krampen in mijn liezen heb ik ook! Ik zie ook duidelijk een verandering in de vorm van mijn tepels, aan maar 1 kant worden ze groter.. oké, vreemde omschrijving. Op dit moment heb ik ook geen afscheiding, dat heb ik +/- een week geleden voor het laatst gehad. Ik ga toch woensdag proberen te testen met een vroege test... ik kan echt niet wachten ? Ik doe hem dan wel nog een keer op zaterdag en zondag en volgende week. Voor de zekerheid ?

@Lee286: succes met wachten! Ook een herkenbaar verhaal! 
 
@ Melanie,
Ik heb net een early test gedaan van de etos en deze was negatief.
Ergens baal ik enorm en anderzijds heb ik toch het gevoel dat ik donderdag niet ongesteld ga worden.
de huid in mijn gezicht veranderd en ik zie eruit alsof ik enorme blosjes heb. Ook met vlagen misselijk.
Ik ben mezelf aan het gekmaken, dat besef ik me ook.
Afwachten maar tot donderdag.
Hoe gaat het met jou?
@ Mienb, wanneer is jouw dag van NOD? Succes morgen met testen :)
 
Hoi MienB
Ja ik had gister ook last van kwaaltjes, last van krampen en een soort spierpijn gevoel in mijn zij.. maagzuur heb ik ook met vlagen en dan voornamelijk als ik heb gegeten. Ik heb het idee dat mijn tepel veranderd zijn maar inderdaad, misschien maken we onszelf er wel gek mee! Vandaag nergens last van, alleen nog af en toe wat krapmjes. Nog steeds geen afscheiding trouwens,op 1 (sorry!) Witte sliert na. Ik ga donderdag testen, op mijn NOD 
Lee286
Gaat goed vandaag. Heb energie en niet echt moe gelukkig. Afgelopen week heb ik me heel moe gevoeld en niet lekker. Ik ga geen early test doen, met bang voor een teleurstelling. 
Wat jammer van die negatieve test! Hopelijk donderdag positief
 
Groetjes en ik hoor van jullie 
 
Nou, ik maak mezelf momenteel officieel gek ?
Gisterochtend en vanochtend negatief getest, maar mijn nod is ook pas zondag. Heb nu ook met mn man afgesproken dat we ook echt pas zondag weer testen, als ik dan niet al ongesteld ben geworden. Meestal ben ik stipt op tijd.
Vandaag had ik ook weer weinig klachten, afgelopen dagen wel van alles door elkaar heen. Vandaag alleen buikkrampen en ik vind nog steeds mn borsten en tepels er anders uit zien ?
Ben ook heel benieuwd naar jullie uitslagen! Hopen op het beste :)
Ik ga nu naar yoga, hopelijk kan ik daarmee mijn gedachten opzij zetten. 
 
@Lee286, ga je trouwens morgen testen?
En Melanie dus ook, zo te lezen? 
Vroeg naar bed, dan is het eerder morgen! ☺️
 
Als ik morgen niet ongesteld word wel ?
Ik ga nu maar gauw slapen en proberen er niet aan te denken.
Ik hou je op de hoogte :) 
Hoe voel jij je? Al wat symptomen?
 
Hoi Melanie,
Hoe gaat het? Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar de dag is nog jong.
Ik ben wel even misselijk geweest vanmorgen en ook wat meer pijn in mijn borsten. Nu kan dit ook als je ongesteld wordt.
Ook dat opgeblazen gevoel in mijn buik met krampen.
Ik wacht af maar ga er nog steeds vanuit dat ik ongesteld wordt.
 
 
Terug
Bovenaan