Houdt mijn lichaam mij voor de gek?

Vanochtend nog weer en CB test gedaan, die was weer met een vage plus en man is nog niet overtuigd ;) Dacht dat ik de digitale had, maar toch niet. Die ga ik vanmiddag nog halen en dan vanmiddag en mogen nóg weer testen ?
 
Meiden bij wie het toch niet raak was deze maand. Geef niet op! Het komt vast wel goed. Maar het komt wanneer het komt en je kan jezelf niet zwanger wensen/piekeren. Geniet daarom ook van de spanning en het geklus :) 
 
MienB jammer dat ik je foto niet kan zien (ook niet op profiel) ik hou er echt van om te turen #guiltyplesure.
Mijn streepje was eerst ook echt onduidelijk hoor. Mijn vriend had ook zoiets van ‘ik zie niks’ en liep weg. Toen de test opdroogde kwam er wel duidelijker een streepje te staan (van action). Volgende dag ook een digital gedaan. Die duurde vet lang maar gaf wel zwanger aan.
 
mijn streepjes duurde behoorlijk tijd ook voor ze echt overtuigend te zien waren. Zelf de early testen na NOD.
 
heeel beel succes! Hopelijk kan je je vriend binnenkort wel overtuigen Hihi 
 
Jaaaaaaa Mienb!!
Ben zo blij voor je!
Hoe voel je je?
Ik moet zeggen dat ik nu juist meer onzeker word omdat ik mij eigenlijk super goed voel. Mijn voorgaande zwangerschappen voelde ik mij super moe en misselijk.
Ik heb wel gevoelige borsten maar geen aders erop. Dit maakt mij ook onzeker.
Geniet van je positieve test!
@ Skybles, jij ook gefeliciteerd!
 
Haha, bedankt Lee!!
Ik voel me goed, vooral m’n emoties gaan alle kanten op! Lichamelijk gezien heb ik nog steeds buikpijn, maar verder weinig last ergens van. De gevoelige borsten zijn er nog steeds, maar daar ben ik inmiddels wel een beetje aan gewend. 
Wat gek zeg, dit allemaal. En inderdaad, het kan je ook onzeker maken maar ik denk dat we er nu nog maar even van moeten genieten! Denk dat er nog genoeg kwaaltjes te wachten staan ?
Heb jij het al aan iemand verteld? 
 
 
 
Hoi Mienb, nee heb het nog niemand vertelt.
Wij willen eerst de echo van 1 december afwachten, daarna iedereen met sinterklaas-avond maar verrassen! ;)
Wanneer is jullie uitgerekende datum?
 
Terug
Bovenaan