Houdt mijn lichaam mij voor de gek?

Hoi Lee286
Ja het gaat goed hier. Ook nog geen menstruatie te bekennen, nu heb ik wel de dokter gebeld omdat ik best wat last van mijn onderbuik had en dat al heb vanaf vorige week dinsdag..
Heb urine ingeleverd maar daar was niks in te zien. Heb wel een test gedaan vanochtend maar die was negatief.. Ik snap er niks meer van. Ze zei wel dat ik volgende week nog een test kan doen en morgen toch even langs de huisarts om te kijken wat het eventueel anders kan zijn.
Wanneer ga jij weer testen? Hoop dat je ongesteldheid uitblijft en een positieve test er snel aankomt! 
 
MienB hoe gaat het bij jou? 
 
Hi Melanie,
Wat gek dat er nog niets te ontdekken is en toch niet ongesteld wordt.
Ik kan nog niets melden want ben aan het werk ( avonddienst)
Ik ben nog niet ongesteld dus misschien vanavond nog testen, of morgenochtend. 
Ik hou je op de hoogte ;-) 
 
Hoi dames, ik heb een positieve test!
CB gaf 2-3 weken aan. Ik ben zo blij, kan het nog nauwelijks bevatten.
Hoe gaat het met jou Melanie?
en Mienb en Shamira?
 
Groet Lee
 
 
Dankjulliewel. 
Wat is het toch een enorm zwaar proces hè. Een kinderwens neemt bijna je hele leven over. Je denkt er 24/7 aan en kan het niet uitschakelen. Het leven tussen onzekerheid en hoop.
 
Spannend Shamira! 
Ik had 2 dagen terug een negatieve test, en vanmorgen 1 dag na NOD wel positief. Dus mijn boodschap ik eigenlijk dat je je niet moet laten teleurstellen door een test omdat hij niet betrouwbaar is vroegtijdig.
Groetjes Lee
 
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum. Mijn vriend en ik zijn nu sinds eind Juli gestopt met de pil om bewust zwanger te worden :) Inmiddels in ronde 4... Vorige rondes nergens last van gehad (logisch want werd ook iedere keer ongesteld haha), mijn cyclus is niet heel regelmatig, eerste ronde 22 dagen, daarna 35 dagen en daarna 27 dagen. Nu hebben we gewoon de eerste 2,5 week van deze cyclus lekker om de dag geklust om de meeste kans te hebben raak te schieten hihi. 
Nu heb ik woensdagnacht wat lichte kramp in mn baarmoeder gehad en gisterochtend ging dit over in heverigere kramp, daarna heeft het in mindere mate aangehouden, beetje zeurend zeg maar. Verder heb ik af en toe last van vlage met misselijkheid, vooral na het eten en als ik in bed lig. 
Nu zou ik met een normale cyclus zondag ongesteld moeten worden, zit nog te dubben wanneer ik een test zal doen... gewoon gelijk zondag of beter nog even wachten?
in iedergeval ga ik momenteel 700x met ingehouden adem naar de wc in de hoop niet ongesteld te zijn. 
@Lee: Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Liefs Kim 
 
Terug
Bovenaan