Houdt mijn lichaam mij voor de gek?

Lee286 gefeliciteerd! 
Ik ben bij de dokter geweest en ze zegt dat ik of een vroege miskraam heb gehad en ik moet aankomende week nog even een test doen..
We wachten gewoon af.
Het neemt inderdaad best een stukje van je leven in beslag
 
Lee286 ga er lekker van genieten! 
 
Oh Melanie, dat meen je ?
Ik hoop dat ze het fout hadden.
Wij hebben 2 jaar terug aan een miskraam gekregen en zijn daarna niet meer ongesteld geworden. Bleek dat wij direct een week na miskraam opnieuw zwanger zijn geworden. Je hebt hier nu niets aan maar wil alleen dat je weet dat het daarna alsnog heel snel kan gaan.
Ik denk aan je!
 
 
 
Hè Melanie, wat spannend allemaal. Ik hoop ook voor je dat dat niet het geval is! Al dat wachten....
En Kimbley, ik zou als ik jou was zondag testen als je dan nog niet ongesteld bent geworden. En een paar dagen daarna als het uitblijft en de test zondag (nog) niet positief is. Zelf heb ik een heel regelmatige cyclus, dus verder heb ik geen idee hoe je daarmee om moet gaan ;) Succes! 
 
Ik mag trouwens zondag (eindelijk) testen, als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste. Hoe zeker ik vorige week was over de zwangerschapssystomen, zo onzeker ben ik nu. Ik heb continu krampen in mijn baarmoeder en liezen, maar de pijn in mijn borsten is afgenomen en de maagzuur ook. Wel heb ik zo'n typische hormoonhoofdpijn, maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. 
Kortom, ik reken er niet zo veel meer op en ik ben er ook niet meer zoveel mee bezig eerlijk gezegd.. het is voor ons natuurlijk ook nog maar de eerste maand dat we het proberen, dus wanneer ik toch ongesteld word gaan we gewoon door voor de volgende ronde ;) 
Lee, hoe voel jij je nu? Is het nieuws al een beetje geland en ga je het binnenkort al aan iemand vertellen of wacht je de 12 weken af? Spannend allemaal zeg! 
 
Oké ik heb net getest omdat ik gek werd van de buikpijn en de spanning. Ik heb de Kruidvat test gedaan en zie zelf een duidelijke rechte streep en een heel lichte die de “plus” maakt. Maar mijn man is niet overtuigd, die denkt dat ik zie zie omdat ik het zo graag wil en dat die plus sowieso in de test staat en pas positief is als die echt donkerder is.... ik wil graag een foto toevoegen maar dat kan ik niet, zo te zien... 
 
MienB,
Oh ik snap je zo goed!!
Ik zou er morgen nog een paar kopen. En een digitale CB.
Dit is mijn 4e zwangerschap en heb 2 gezonde dochters. Ik dacht ook wel te merken wanneer ik in verwachting was, nou ik was een en al twijfels en onzekerheid. Ik voel mij nu ook heel anders, veel minder moe en misselijk. ( misschien veranderd het nog)
Het is dus iedere keer anders.
Ik wens je in iedergeval heel veel sterkte en ik denk aan je..
 
Poeh ja, gek word je ervan. Ik heb nog 2 digitale CB testen in huis en zal morgenochtend nog een keer testen. En haal morgen voor de zekerheid ook nog een paar van de kruidvat. Ik heb de foto van de test nu als profielfoto maar die kunnen jullie ook niet zien denk ik.
Dankjewel!!
Wel fijn dat je je momenteel niet zo moe en misselijk voelt! 
 
Terug
Bovenaan