Huilen (lees schreeuwen) tijdens voeding

Gisteren is mijn kleine sammetje opgenomen in het ziekenhuis. Ze gaan hem vandaag observeren en dan morgen actie ondernemen. Waarschijnlijk gaan ze een slangetje inbrengen in zijn neusje om de boel van binnen te bekijken. Die moet dan 24 uur blijven zitten. Mijn ventje ligt zeker nog tot zaterdag in het ziekenhuis. Vindt het verschrikkelijk om het arme kereltje daar achter te laten. Hij mag daar ook niet op zijn buikje slapen, waardoor hij daar dus simpelweg niet slaapt.

Vandaag ben ik ook weer beginnen met werken dus kan niet de hele tijd bij hem zijn. Om 5 uur race ik dus gelijk weer naar het ziekenhuis.
 
Oh sterkte meid, maar wat fijn dat ze nu eindelijk verder gaan kijken! Wellicht komen ze iets simpels tegen dat zo is verholpen...mijn duimen draaien voor jullie..
 
Ze gaan nog steeds niet verder kijken! Ze zitten nu al 2 dagen alleen maar naar hem te koekeloeren. Schijtziek wordt ik ervan. Ik ga vandaag eisen dat ze beginnen met echte onderzoeken, anders neem ik hem mee en ga ik naar een ander ziekenhuis
 
Zo, gisteren duidelijk gemaakt hoe we erover dachten en 's middags is er een PH-metrie gedaan. Deze mag er om 15:00 u. weer uit. Waarschijnlijk mogen we hem dan vanmiddag weer mee naar huis nemen. De kinderarts dacht echter wel aan een ontstoken slokdarm en dat moet behandeld worden in het Juliana Kinderziekenhuis, daar gaan ze dan een monstertje van zijn slokdarm nemen (arm kereltje). Hij krijgt nu ook andere voeding, Neocate, om toch die koemelkallergie echt uit te sluiten of juist niet natuurlijk. En hij krijgt nu 4 keer per dag paracetamol in een poging de pijn wat te ondrukken en Sammetje wat meer rust te geven.
 
Arn ventje! Ik weet hoe het is om je kleine in zkh achter te laten.joël is nu 3mnd en is met 5wkn geopereerd aan een verdikte spier net na zijn maag. Heeft toen van maandag avond tot zaterdag ochtend in het ziekenhuis gelegen.
Hoop dat je ventje snel opknapt van de andere voeding en de paracetamol!
 
Bedankt voor jullie medeleven allemaal! Heb er echt veel aan gehad!

Gisteren om 17:00 mochten we Sammie weer mee naar huis nemen. De PH-metrie wees uit dat Sam behoorlijk wat zuuraanvallen heeft op een dag, verborgen reflux dus. Dat roepen mijn man en ik al 3 maanden, maar helaas werd er nu pas naar geluisterd. Hij heeft nu antibiotica, iets om de maag sneller te legen, nexium, nutriton en neocate-voeding. Vanacht heeft hij weer heerlijk geslapen (van half 9 tot 4 uur en van half 5 tot 8 uur) en vandaag is hij ontzettend vrolijk! Hopelijk blijven de medicijnen werken en gaat het vanaf nu beter met mijn kleine stoere vent!

 
Wat goed dat jullie hem nu kunnen helpen omdat nu duidelijk is wat hij mankeert.
En wat erg dat ze nu pas onderzoeken hebben gedaan waardoor dit manneke onnodig lang heeft geleden en jullie ook.
Kan me voorstellen dat je gek wordt van machteloosheid en dan het slaapgebrek erbij.
Petje af dat jullie je er drie maand door geslagen hebben. Hopelijk gaat het vanaf nu goed met Sam en krijgen jullie alle drie meer rust.

Trusten ;-)
 
Terug
Bovenaan