huisdieren

A

Anoniem

Guest
ik ben benieuwd of jullie ook huisdieren hebben en hoe dat gaat met de kleine
ik heb zelf 2 jack russels en dat gaat super de super goed
als ik Ruben de fles ga geven komt de ene  altijd bij mij op schoot en dan legt Ruben de benen er boven op
en als ik Ruben op de grond leg in de kamer gaan ze er gewoon naast liggen
en dan friemeld ruben met die kleine handjes over de rug en dat vinden ze heerlijk
ik laat ze natuurlijk nooit alleen het blijven hondjes maar ik vind wel dat je ze er bij moet betrekken
liefs ineke

wij hebben 4 rode katten

de kleine vind ze alle vier super! het lacht de hele tijd naar ze en kruipt er achteraan.

katten reagreen verschillend

het vrouwtje tinkerbell gaat hem echt uit de weg, zoekt totaal geen contact

Jimi zoekt hem juist op en gaat er tegenaan liggen en laat zich aaien en snort er heel hard bij

de rooie was eerst een beetje jaloers en heeft hem nu echt geaccepteerd omdat hij een snuffelkusje aan ons zoontje had gegeven dat doet hij alleen bij ons

en louie die loopt er ook vaker naar toe maar als de kliene hem wil aanraken is ie pleite

dus op zich gaat het erg goed gelukkig
aan het begin was ik erg voorzichtig maar nu vertrouw ik alle katten met hem al let ik toch nog goed op

nu zijn we op zoek naar een pup dus vind het wel leuk om te horen dat jullie hond zo goed erop reageert

hoi,

Ik ben er nog  steeds niet gerust op. Toen Jasmijn net geboren was zat 1 van de katten te loeren alsof hij en vogeltje zag. Na een paar dagen ging hij de baby gewoon uit de weg.
De andere kat heeft in de eerste weken een paar keer naar de friemelende voetjes van Jasmijn geslagen door de tralies van de box heen (baldadigheid)  Dat ging bliksem snel ik stond er zelfs naast!
Nu hebben ze haar geaccepteerd en komen alleen nieuwsgierig kijken als Jasmijn iets aan het eten is dat lekker ruikt, maar Jasmijn vindt de katten super leuk en graait dan naar de vacht om eens hard aan te trekken, dus nu is het dat weer waar ik op moet letten!
Ik laat ze dus nooit alleen en de katten zitten veel in een ren buiten, als ik even naar boven moet doe ik het deurtje dicht zodat ze niet naar mijn dochter kunnen.
Toen Jasmijn nog heel klein was was ik steeds bang dat de katten op haar zouden springen als ze heel stil  in de box lag. Ze kunnen nogal ontstuimig door het huis vliegen en ik dacht dat ze haar dan over het hofd zouden zien, dat is gelukkig nooit gebeurd.

groeten Elke

Wij hebben een kat (Rosie) en een hond (Spike). Rosie vindt Dean totaal niet interessant. Dean vindt het wel leuk, maar doet er voor de rest niets mee. Spike is een Stafford en nogal druk. Ik laat ze nooit bij elkaar, ook niet onder toezicht. Het is een goede hond, maar ik vertrouw 'm voor geen meter. Echt interactie hebben ze dus niet met elkaar.

Groetjes,
Nelly.

Ik vind huisdieren altijd een beetje eng bij zo'n kleintje...
Ik ben gek op honden en katten, en we hadden er ook bijna 1 gehad (al voor de zwangerschap) maar toch ben ik nu blij dat we er geen hebben!
Mijn ouders hebben een hond en een kat, de kat trekt zich nergens wat van aan. De hond is ook heel lief, maar als ze alleen al dicht bij haar staat ben ik toch altijd een beetje bang dat ze in 1 keer bijt. Dat heeft ze nog nooit gedaan maar toch, het blijven dieren en dieren zijn echt onvoorspelbaar, hoe lief ze ook zijn!

Wij hadden 3 konijnen, 1 cavia en een parkiet. 1 konijn en de parkiet zijn onlangs ingeslapen. Snik, snik.
Ik zou niet zonder dieren kunnen. Iris vindt ze heel leuk, vooral die piepende cavia.......

Hoi,

Wij hebben 3 honden, bordercollies.
de kleine vindt ze echt geweldig hij pakt  ze bij de oren en aait op zijn manier en de honden vinden alles prima die blijven gewoon staan.
Als ons ventje op de grond ligt gaan ze tegen hem aan liggen beetje knuffelen samen heel leuk om te zien en als ze geen zin meer hebben lopen ze gewoon weg.
verder hebben we nog kippen, koeien,  schapen,vissen (we hebben een boerderij) dus genoeg te zien voor onze vent

groetjes maiko1984

Terug
Bovenaan