huisdieren

Hallo,
Wij hadden een hond, een lieverd uit het asiel. Dat ging hartstikke goed tot Tessa meer op de grond ging spelen. Hij werd ontzettend jaloers. We hebben hem met pijn in ons hart teruggebracht naar het asiel. Gelukkig had hij binnen een paar dagen weer een nieuw baasje.
We hadden hem overigens vanaf het begin overal bij betrokken. Toen onze dochter nog in het ziekenhuis lag, lieten we hem luiers en gedragen kleertjes ruiken. Hij mocht toen ze eenmaal thuis was regelmatig aan haar snuffelen, etc. Maar helaas ging het niet.

Petra, mama van Tessa (03.10.2006)

hoi hoi

wij hebben 3 honden en een fret.
honden en  linsey gaat heel goed samen. ze aait ze op haar manier en trekt aan de oren
( wil ik niet, maar honden gaan er goed voor zitten) dus wat doe je er tegen hahaha
als ze op de grond speelt gaan ze bij haar kijken. ik blijf er altijd wel bij je weet maar nooit.
fret loopt niet los die is al oud en dat wil ik hem niet aan doen,

groetjes danielle

Hoi,

Wij hebben Tobias (kat) en Dexter (hond), Tobias kan het weinig schelen. Af en toe kijkt hij eens in de box en loopt dan weg om vervolgens lekker in de wandelwagen (of maxicosy) te gaan slapen. Hij ziet zeker wel de voordelen van Heather in .

Dexter is een maandje ouder dan Heather en die twee zijn stapelgek op elkaar. Heather reageert heel sterk op ons hondje en hij is ontzettend lief voor haar. Dexter is heel voorzichtig met Heather, helaas kan voor haar niet hetzelfde worden gezegd, ze trekt aan zijn oren  en staart. Natuurlijk proberen we dat zoveel mogelijk te corrigeren, maar echt luisteren doet ze (nog) niet.
Ze kunnen ook heel leuk spelen (onder supervisie natuurlijk) en als Dexter het zat is loopt hij rustig weg.

Ik ben echt zooooo ontzettend trots op ons hondje. We hebben hem uit spanje, daar is hij gevonden langs de kant van de weg, en toen hij met 9 weken bij ons kwam was het echt een sociaal achter gebleven beestje. Ondanks alles is hij altijd stapelgek geweest op onze dochter. Sterker nog, als ik Heather op haal van het kdv en ik kom thuis, dan begroet hij eerst haar en dan mij.

Groetjes, KT

Hoi,

Wij zelf hebben geen huisdieren (meer) maar de hond van mijn schoonvader is hier wel met grote regelmaat.
Het is een blonde Bouvier, en echt een schat met die kleine.
Alhoewel ik geen 1 huisdier alleen achterlaat bij haar, ook niet omdat zij ook erg ondernemend is, en ik ook niet weet of de hond/kat het zou doen uit verdediging.

Maar als hij binnenkomt loopt hij eerst naar B'Elanna, duwt zijn neus onder haar kont.. en snuift 2x.. hahaha.. dan steekt zij haar hand uit naar hem en sabbelt haar handje af.
En het mooiste vind ik; hij gaat met zijn neus tegen haar neus Eskimo-en zeg maar, en likt haar niet in het gezicht!! is echt prachtig om te zien!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hier 2 katten en een jack russel. De katten zijn geen probleem, hoewel ze de kat van oma te pakken had gisteren en nu haar eerste krab te pakken heeft. Zal vast niet de laatste zijn.
De hond gaat wat minder, gromt ook tegen de kinderen, dus ik laat ze zeker niet alleen met hem. Ben ook speciaal daarvoor op cursus met hem en als ze straks gaat kruipen, krijgt hij zijn eigen bench, waar hij dan lekker rustig in kan.
Ik zou hem niet zo snel weg doen, dat zou ik een te makkelijke oplossing vinden. Daarom probeer ik er eerst alles aan te doen om het op te lossen.
Sil

Deze foto is genomen ruim 2 weken nadat ik een aanvaring heb gehad met een hond.
Ik was toen 8 maanden zwanger en ik heb nog een behoorlijk litteken.
De hond had echt nog nooit eerder gebeten en ik was er ook helemaal niet op bedacht en dat terwijl ik dierenarts ben.
Ik ben dus altijd heel erg huiverig voor de combi kinderen en honden, ik zou ook niet goed weten hoe ik er mee om zou moeten gaan.
Ik wil ook graag en hond maar ik durf het gewoon niet,
groeten Elke

dat is trouwens mijn bovenbeen met knie, ziet er bij nader inzien een beetje gek uit zo...
elke

hallo

Wij hebben twee katten, Tim en Tom. Tom moet helemaal niets van Stijn hebben. Al vanaf het begin vluchtte hij echt als STijn in de buurt was en zeker als hij begon te huilen. TIm vindt het op zich wel interressant zo'n klein mensje, mar zodra Stijn zijn keel openzet is ook hij verdwenen. Stijn vindt ze geweldig, als de katten in beeld zijn heeft hij nergens anders meer aandacht voor ( zelfs zijn eten niet). HIj gaat ook echt naar ze toe. TIm laat dat even toe. Helaas zit aaien er nog niet in, maar grijpt hij naar de staart en in de vacht. Dus alleen als wij er bij zijn! Dan pakken we zijn handje en aaien we Tim, aai, aai, aai en zachtjes zeggen we dan, maar het komt nog niet aan hoor!

Carina

Terug
Bovenaan