OOOOHHH wat een bofkont ben ik zeg! Mijn man kookt elke dag voor ons allemaal, ik werk zelf 27 uur in drie dagen en dan ben ik de donderdag en vrijdag thuis. Op donderdag sjees ik door het hele huis waardoor Justin die dag wel wat minder aandacht krijgt maar dat is even niet anders! Verder draai ik de was tussendoor en strijken doe ik ook tussendoor, mijn man haalt altijd de boodschappen op donderdagavond en maakt de badkamer elke week schoon en hij onderhoud de tuin. De ramen van ons huis lapt hij één keer in de zoveel tijd (buitenkant) want dat moet op een hoge enge ladder gebeuren en dat vind ik mannenwerk! En hij werkt ook nog eens 40 uur per week en heeft best wel een zware fysieke baan terwijl ik met mijn kont de hele dag op een bureaustoel zit. Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me dat hij wel heeeeeeeel erg in het zonnetje gezet mag worden a.s. zondag (vaderdag). Ik probeer altijd wel dat hij in het weekend zo min mogelijk hoeft te doen qua huishoudelijke klusjes anders vind ik het vervelend voor hem hij heeft immers het weekend hard nodig om weer bij te tanken.
Liefs,
Puk