Huwelijksaanzoeken

Romantisch, hahahaha, wat is romantiek? Helaas komt dat in het woordenboek van mijn man niet voor. Tja, nobody is perfect.....

Hij heeft mij op zondagochtend onder de douche gevraagd. Het paste maar net, maar het lukte hem toch om op één knie te gaan. Dat was in oktober 2002 en op 30 mei 2003 zijn we getrouwd.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi allemaal,

Harrie heeft mij drie jaar geleden ten huwelijk gevraagd. We hadden toen op die dag 5 jaar verkering. We hadden net een huis gekocht en verbouwd en lagen in onze spiksplinternieuwe slaapkamer toen hij ineens van het bed afdook en een kado pakte het was lang en plat en bleek een schilderij te zijn die ik al heel lang wilde hebben. Ik zat dat ding te bejubelen terwijl Har maar op 1 knie bleef zitten met een klein doosje in zijn handen........ik had het niet door.......
De schat had dus nog een kadootje en had echt van zijn allerlaatste centen een schat van een verlovingsring gekocht.....

Groetjes Hanneke

Ik ben ten huwelijk gevraagd in de efteling. Geen voobereide actie van Jurgen (dat past ook niet hij hem) maar gewoon een spontane actie waar ik volmondig Ja op heb gezegd.

We mochten gratis trouwfoto's maken in de efteling maar dat was ons een beetje te ver rijden.

Inmiddels zijn we alweer 5 jaar getrouwd en hebben twee prachtige kinderen.
Liefs sandra

Op kerstavond 2003 heeft Harald bij officieel ten huwelijk gevraagd, hij had voor mij een kleinkadootje onder de kerstboom gelegd en hij zou het wel ff pakken maar ik moest wel bij hem komen staan...en ja hoor....hij ging op zijn knieën....en ipv een ring kreeg ik een heel mooi horloge want ik heb al m`n vingers al vol ringen behalve destijds mijn ringvinger niet haha voor de trouwring hihi....

Ik wou eerder nooit trouwen maar heb eens gezegd dat als hij wou trouwen mij moest vragen en maar een datum te prikken dat het op een vrijdag de 13e zou vallen....das voor mij een geluksdatum hihi ( 13 oktober bij elkaar gekomen, ikke ben op de 13e jarig, mijn pa op de 13e jarig dus haha) en ja hoor.....dus we zijn op vrijdag 13 mei 2005 getrouwd en om het getal 13 te evenaren met geluk waren we toen 7 jaar en 7 maand bij elkaar...(dit omdat het getal 7 weer voor geluk zou moeten staan haha) helemaal goed uitgekiend van hem.....en het geluk was een paar maand daarna want toen was ik zwanger en Yoëll is op 28 juli 2006 als het mooiste kadootje op ons huwelijk bezegeld...

Liefs Denise

Leuk zeg, om die verhaaltjes te lezen!

Ik ben dus ook zo'n meisje wat nooit van een grote bruiloft en mooie jurk heeft gedroomd. Voor mij hoefde het allemaal ook niet zo. En dat terwijl mijn ouders (en ook van mijn man) nog steeds gelukkig getrouwd zijn.
Maar ik heb wel altijd geroepen dat ik pas trouw als ik zwanger was. Dus toen ik zwanger was, hebben we gelijk een bruiloft gepland. En ik wilde graag 7 april trouwen. Wij waren vanaf 7 april samen, mijn ouders zijn 7 april getrouwd en mijn schoonouders 8 april.
Via mijn schoonouders kregen wij stiekem te horen wanneer ons vrijgezellenfeest was. Dus de avond van te voren, is mijn man (terwijl we al in bed lagen en licht hadden uitgedaan) op de knieën gegaan (overigens wel weer licht aangemaakt!  haha!). Hij vond dat het niet zou kunnen dat ik op vrijgezellenfeest zou gaan zonder dat ik officieel gevraagd zou zijn! Hahaha!! Niks romantisch dan, maar wel gelachen!

Groetjes!!

Leuk om te lezen, voor de aanzoeken die door de hubbies gepland zijn.

Remco en ik zijn ook puur uit praktische overwegingen getrouwd. We hadden een huis gekocht en dit was het snelste om te regelen. Om 10.45 stonden we in het stadhuis en 10.55 waren we weer buiten. Alleen mijn zusje en remco's broertje waren erbij.

We hebben altijd geroepen als we 5 jr getrouwd zijn geven we een super groot feest. Maar volgend jaar zijn we   dus 5 jr getrouwd en we hebben helemaal geen zin omdat super grote feest te geven, zo zijn wij gewoon niet. Dus ipv het geld aan een feest te gaan besteden gaan we waarschijnlijk met zijn tweeen op een superdeluxe reis naar Las Vegas voor een paar dagen.

Niet iedereen zal dat leuk vinden maar dat past wel bij ons!

Annemieke

Wij wilden eigenlijk nooit trouwen,hadden er niet zoveel mee.
Maar om een heel lang verhaal kort te houden,Wij hebben een hele moeilijke periode achter de rug,vlak na de geboorte van de oudste(2001).
Toen we uit het diepe dal kropen,wilde mijn man ineens trouwen.
Hij heeft me gewoon thuis,op de bank ten huwelijk gevraagd,in mei 2003 zijn we getrouwd.
Groetjes Tanja.

Leukleuk, al die verschillende verhalen zeg!!

Ik zal zelf ook even niet achterblijven uiteraard:

Wij waren op reis in Azie en bleven 8 maanden weg. We zaten in India, pas 5 weken onderweg en voor mij kwam het totaal onverwacht dat hij op zijn knieen ging bij de Taj Mahal in Agra (het grootste monument voor de liefde ooit gebouwd). Het was 28 februari 2002.  Ik was echt helemaal de kluts kwijt, maar zei natuurlijk gewoon volmondig JA!!. We hebben daarna nog 8 maanden gereisd en zijn uiteindelijk getrouwd op 05-04-03, met jurk, gemeentehuis en kerk............ Fantastische dag!!

We zijn nu dus 13 jaar samen, 4 jaar getrouwd en hebben inmiddels 2 prachtige kindjes.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan