Huwelijksaanzoeken

Nou ik heb het gewoon verpest!!!

We hadden het al langer over trouwen gehad maar toch maar niet.. zo'n gedoe enzo haha. Vooral omdat Hans al eens getrouwd was geweest. Hij zag het gewoon niet zo zitten.
Toen was ik ongeveer 3 maanden zwanger en we zaten te overleggen dat we dan toch even Hans moesten erkennen als Tyche's vader.
Een paar dagen later zitten we op de bank en we hadden ruzie. Ik vond dat hij laks was in van alles. Onder andere dus dat erkennen van Tyche.
Toen ging ie op zn knie en vroeg of ik wou trouwen met hem.
Ik nog bozer... " ik ga echt niet trouwen met je, alleen omdat ik zwanger ben. Dat is geen reden".
Nou hij meende het dus. Dat hij zo van mij houdt enzo. Voor hem was het echt een hele stap om me te vragen omdat hij al een mislukt huwelijk had gehad en ik doe zo gemeen......
Toen ik 30 weken zwanger was zijn we getrouwd..

(en ik heb het goed gemaakt met hem hoor maar wat voelde ik me een bitch.. nog als ik eraan terug denk)

HIhi. leuk!

Arno en ik waren een avond bij mijn ouders aan het "catannen".
Ik was ontzettend aan het winnen en een beetje irritant bezig toen ik hem weer vroeg om een kaartje te ruilen... Hij werd ineens heel stil en zei na een tijdje ineens:
"Je mag al mijn kaartjes hebben, als je belooft dat je met me wil trouwen"
Niet echt vreselijk romantiesch dus, maar wel perfect! Mijn ouders waren erbij (vind ik erg leuk) en eigenlijk houdt hij niet van spelletjes, dus het was een mooi gekozen moment. Volgens mij zat het niet echt in de planning en dat vond ik ook wel leuk. Het kwam echt spontaan. Anders had ik het waarschijnlijk van tevoren al geweten. Ik raad altijd alles omdat Arno niet zo goed is met geheimpjes...hihi

Iets meer dan een jaar later zijn we getrouwd...en het was moooooooooooi!

Liefs Annet

Nou ik heb in totaal 3 aanzoeken gekregen..
2 x toen meneer onder invloed van alcohol was.. Maar hij meende het wel.
Telkens zei ik ja maar nu nog niet. We wilden nog te veel doen in huis  enz.. wat uiteraard veel geld kost.. Toen Chloë 1,5 maand was heeft hij me weer een aanzoek gedaan maar meer onder het  mom van we zouden nog eens gaan trouwen.....wanneer???
Als we het nu niet  oen en er komt een tweede dan komt het er waarschijnlijk nooit meer van dus...  

Nou toen hebben we toch maar besloten te trouwen en heb ik gelijk mijn agenda erbij gepakt om een datum te prikken.  
Dit is dus 14 sept 2007 geworden en we zijn dus nu ruim 3 weken geleden getrouwd, met alles erop en eraan. Een super dag gehad..

En... de foto's volgen nog want ze zijn nog steeds niet klaar.

groetjes pally  

Op kerstavond heeft Lex mij ten huwelijk gevraagt. Op bed. We hadden het er al over gehad, maar ik heb 'm soortement "gedwongen" om mij te vragen. En dat deed hij. Ik zat op de rand van het bed en hij op z'n knie op de vloer. Ring om m'n vinger en janken maar. We zijn in 2001 gaan samenwonen en 5 augustus 2005 zijn we getrouwd. Precies 14 maanden later (05-10-2006) is Dean geboren.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan