Iedereen is gelijk!!!

Gelukkig zijn er ook nog liefhebbende mensen ❤ laten wij er voor elkaar zijn en elkaar helpen bij vragen. Ik vind het onvoorstelbaar hoe mensen kunnen reageren op zulke dingen. 
 
Precies dit! Dank je wel voor dit onderwerp.?
Ik was de eerste die op dat bericht gereageerd had. Ik had niet verwacht dat die dame zo over andere mensen zou denken. Ik heb het net met verwazing zitten lezen. Echt walgelijk gewoon. 
 
@kay. Ik zag het! Het is niet te begrijpen hoor. Zo fel en zo gemeen kunnen zijn en niet doordenken dat andere mensen gekwetst kunnen worden. Geen woorden voor. Maar zo blij en fijn om te zien dat er zoveel zijn die niet zo denken❤
 
Ik heb ook met verbazing gelezen! Helaas doet Nederland wel of we zo pro homo zijn maar helaas zijn er nog heel veel van dit soort mensen en uitspraken. Ik heb meerdere vrienden die geen “standaard” hetero relatie hebben en deze mensen durven nog steeds niet hand in hand over straat of elkaar een zoen te geven. Bang voor reacties of klappen te krijgen. Schandalig!! 
Hoe kan ik ook dat bericht reporten? Kon het niet helemaal goed vinden. Dit is gewoon discriminatie.
 
Helemaal mee eens ?? werd zo woedend toen ik 't las en kon maar beter niet gaan reageren want dan ben ik ook niet meer redelijk 
 
Het is toch belachelijk dat mensen dat niet durven? Kijk dat je een bepaalde mening hebt dat mag dat kunnen we niet verbieden. Maar denk het en laat mensen leven. Waarom haat verspreiden. Ik kan er zo boos van worden. Ik vind echt iedereen verdiend liefde. Afkomst religie seksualiteit lekker boeiend. Laat mensen zijn wie ze zijn. Als we dat zouden doen zou de wereld zoveel mooier zijn ❤
Onder de naam staat reactie report en quote. Kan je daar rapporteren.  
 
Terug
Bovenaan