Iedereen is gelijk!!!

Helemaal mee eens ! Ik heb een transgender partner en ook wij zijn bezig met een kindje te krijgen. Onze donor vind het juist een eer om ons te mogen helpen aan een kindje. Ik Vind het heel jammer dat er mensen zijn die andere soorten stellen het meer gunnen. Ik hoop gewoon dat iedereen die een kindje wilt ook de kans krijgt een kindje te krijgen.
 
@Chasey wat mooi! hoop voor jullie dat jullie snel een mooi wondertje hebben!
mijn nicht heeft ook een relatie met een trans (van meid naar jongen) en hebben nu ondertussen 2 prachtige kids, weet niet precies hoe het bij hun allemaal is gegaan maar volgens mij heeft mijn nicht het gewoon gedragen. (dus denk een donor)
 
Helemaal mee eens! Iedereen heeft een mening, hoe onbegrijpelijk deze ook soms is. Daar is niets aan te doen. De discussie is ook zinloos want deze vrouw is overduidelijk overtuigd van haar eigen gelijk. Ik heb er ook melding van gemaakt. Vrijheid van meningsuiting: prima, maar op het moment dat je (een groep) mensen kwetst door het uiten van jouw mening, is er wat mij betreft sprake van discriminatie en dat is niet ok. Volgens mij is de gebruiker in kwestie al geblokkeerd oid. Ik zie het onderwerp in ieder geval inmiddels niet meer op het forum staan! 
 
Terug
Bovenaan