Iedereen is gelijk!!!

@mammaloetje. Echt hoor. Het idee dat die kids dan niet kunnen zijn wie ze zijn of het bestemmeld word dat ze dan ziek zijn. Mijn moederhart breekt daarbij. 
 
Jongens, is dit niet gewoon een typische "trol" in actie? Iemand met teveel tijd die met bepaalde uitspraken emotionele reacties uitlokt?
Die zie je vaak tegen de zomer op verschillende fora opduiken. Zou zomaar eens kunnen. 
 
 
Ik denk dat iedereen een eigen mening mag hebben, of het je het er nou mee eens bent of niet. Als liever voor een hetro stel draagmoeder wil zijn is dat haar ding toch, en niet aan andere om daar nu een hele ophef over te maken, en dus haat te creëren naar mensen met een andere mening.
 
Denk vooral lekker te laten gaan nu. Mijn boodschap was dat iedereen liefde verdiend en het niet uitmaakt wat voor voorkeur je hebt ❤
 
vind het zo fijn dat andere mensen het gewoon wel accepteren.. was 1 van de eerste die meteen heel fel op die mvr. reageerde.. schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat en ook deed het me wel pijn! ben zelf bisexueel en dan lezen dat mvr. het alleen aan hetro stellen gunt.. kom op zeg.. bah..
heb nu een vriend en proberen het maar mocht ik toch ooit nog met een vrouw eindigen en we willen graag een kindje dan hebben wij net zoveel recht op dat geluk.
mochten er dus verder mensen zijn die net zoals mij op het zelfde geslacht vallen weet dat het niet onnatuurlijk is! het is juist heel mooi!
 
@sannestar precies en jij bent niet onnatuurlijk. Jij bent gewoon goed zoals je  bent.  Ik heb ook heus wel eens met een vrouw geëxperimenteerd en dat maakt mij ook geen slecht mens of moeder. Zulke mensen zijn t niet waard. ❤
 
Terug
Bovenaan