Iemand bezig met IUI?

hoi Danielle,



Ja gaat wel goed hoor, het is toch beetje vreemd dat je nu extra zit te wachten of je menstruatie komt of niet. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn anders is het zo teleurstellend allemaal. Wat voor medicijn moet je innemen of spuiten dan?

Fijne avond....
 
Hee!



dat snap ik..voor mijn menstruatie nam ik de duphaston, ben nu 3e dag ongesteld en moet ik vandaag beginenn met clomid tot 7e dag en volgende week vrijdag gaan we kijken hoe groot de eitjes zijn.



groetjes,

danielle
 
<p>Heey Serena, </p><p>Heb je al je goedkeuring? En wil je een gbp of een sleeve? Ik heb zelf een gbp en in het slotervaart laten doen. Ben zeer tevreden en nou 47 kg kwijt. Woensdag heb ik een telefonisch consult met de gynaecoloog en ga zeggen dat ik niet tot oktober wil wachten.. Ben nou weer 8 dagen overtijd (dag 36) en twee negatieve testen op dag 32-33. </p><p>Ze wil een eileiderspoeling doen.. dus ga aangeven dat ik dat deze maand wil. </p><p> </p><p>Groetjes larissa </p>
 
<p>Hoi @larissa, hoe gaat het met je? Eileiderspoeling heb ik ook gehad. Goed van je dat je voet bij stuk houd!</p><p>@Danielle hoe verloopt het bij jouw? Heb je je IUI gehad?</p><p>Ik ga morgen weer voor mijn 1e echo en dan voor poging 3 helaas..</p>
 
<p>Hoi Larissa.</p><p>Sorry voor de late reactie. Ik was niet bezig met deze pagina. Helaas was vaderdag geen gonna be vaderdaf voor ons. Dus meteen toch maar door het nok. Ik heb vrijdag de 23e het gesprek gehad en 4 juli heb ik de screening. Geen idee of het gbp of de sleeve gaat worden. Chirurg weet beter dan ik wat goed is. Zi als het er naar uit ziet hoop ik in oktober geopereerd te worden. Helaas wel een jaar mininaal stoppen met iui. Best moeilijk. Beste vriendin 2 weken terug bevallen. Schoonzusje vorige week bevallen. En wij..... helaas. </p><p>Ben benieuwd naar je uitslag. Laat je het weten?</p>
 
<p>Lieve dames, </p><p>Ik vergeet jullie niet hoor. Integendeel. Ik duim voor jullie dat het allemaal gauw raak is. Helaas mag het bij ons niet lukken. Eerst nu naar de obesitaskliniek en daarna weer verder met iui. Ik zal heel af en toe nog even lezen hoe het gaag met jullie. Hoop het beste voor jullie allemaal.</p><p>Liefs Serena</p>
 
<p>Ik heb nog steeds geen iui behandeling gehad omdat ik teveel eitjes had..ik heb te heftig gereageerd op de clomid.</p><p>over 2 weken ongesteld worden en dan maar kijken hoe het dan is..heel frusterend</p><p> </p><p>groetjes,</p><p>danielle </p>
 
<p>Hey meiden,<br /><br />Sorry heb even afstand genomen van alles met betrekking tot zwanger worden etc. <br /><br />Hier geen nieuws, hebben gesprek gehad bij de arts en het advies gekregen om 3 maanden te stoppen met mijn vriend zijn medicatie (Morfine). Dat zou invloed kunnen hebben op zijn zaadkwaliteit. <br /><br />Serena: wat een rotnieuws meis! Daar ben ik dus ook zo bang voor dat ik dat antwoord ga krijgen over een tijd. Zo oneerlijk, veel meiden die ik ken zijn te zwaar en raken heel snel zwanger.. Maar ja.. Valt niks over te voorspellen helaas.<br /><br />Larissa ja ik zit inderdaad ook bij Bayram. De eerste keer vond ik haar vreselijk, nu is ze wel ok.. <br /><br />Danielle: succes! <br /><br /><br /></p>
 
Terug
Bovenaan