Iemand bezig met IUI?

Hoi @Natascha oh wat jammer, een pauze is misschien wel even lekker om op iets anders te richten en weer oppakken als je goed voor voelt.

Ja hier met prikken alles goed en van morgen echo gehad en ze waren zo gegroeid dat ik morgenochtend weer moet en dan meteen afspraak maken voor IUI. Hopelijk gaat alles goed verlopen poging 2.

@kippiej hoe gaat het bij jouw?
 
Goedemiddag allemaal,

Toevallig kwam ik dit forum tegen omdat wij in oktober ook een proef iui krijgen. Ik ben 28 jaar, en mijn vriend is 51. Twee zaadtesten laten doen waarvan de eerste een cijfer 2,8 kreeg van de gyn en de tweede een 7,5. Daar waren we wel erg blij mee. Dat was afgelopen donderdag dat we dat hoorde. Nou tot oktober oefenen terwijl we al een lange tijd proberen..

Ik ben in maart 2015 geopereerd aan twee dermoidcystes op beide eierstokken en vorig jaar april 2016 aan een gbp, waarmee ik 46 kg ben afgevallen.
Ik heb door die operaties nog steeds een onregelmatige cyclus en ik hoop dat het nu beter word. We lopen trouwens in het zaans medisch centrum!

Dus @lilyp, hoe gaat het met jou? En loop je toevallig ook bij bayram?



Groetjes Larissa
 
Goedemorgen allemaal, Wij zijn nu ook een jaar bezig en sinds een maandje lopen we nu bij de gynaecoloog, omdat ik 4 maand niet ongesteld was geweest heb ik medicijnen om die op te wekken dat was gelukt alleen mijn eitjes waren te klein nu weer aan de medicijn en als ik ongesteld word heb ik een medicijn voor de eitjes..en als ze groot zijn krijg ik ook iui omdat het zaad van mijn vriend redelijk was. ik was heel erg benieuwd hoe dat allemaal te werk gaat.

groetjes,

danielle
 
Hoi dames,

Sorry dat ik al even niet gereageerd heb. Het was een lastigere periode. Kreeg letterlijk de opmerking van mijn fa; waar zijn we in vredesnaam mee bezig.

Dit heeft me erg doen twijfelen maar na gesprek met andere gyn en fa is het goed gekomen. Eerste keer was gestress en kwaliteit van mn vriend 0.3 en 2e keer 1.3 dus ze wilden niet verder. Met moeite dus 3e iui. Nu was zaad echter score van 2.1! Dit is suoer goed nieuws. Wel had ik weer maar 1 follikel en aan de verkeerde kant. Maar geen probleem.

Als deze poging met mijn vriend niet goed was zouden we over moeten naar ivf. Doen ze niet ivm mijn gewicht waar ik al 15! Jaar mee worstel. Dus nu afspraak bij nok staan voor maagoperatie. Als ik deze ronde niet zwanger raak ga ik eerst geopereerd worden en gaan we volgend jaar weer verder. Gelukkig wel met iui.

Maar nu eerst nog wachten tot vaderdag dan mag ik testen.

Succes.

Liefs Serena
 
Jeetje wat heftig Serena, vooral omdat hun jouw niet het vertrouwen geven dat ze je kunnen helpen. Laten we hopen dat vaderdag een goede dag is voor 2 streepjes ||

Hoi @Danielle spannende periode allemaal dan.. Krijg je dan volgende x je 1 e IUI behandeling?

Ik heb vanmorgen echo gehad en heb een eitje die goede grootte is en krijg vrijdagmiddag IUI en als dit niet helpt volgende maand verhogen met de hoop dan er dan 2 zitten. Vanavond laatste x spuiten en dan is ook wel fijn om even een pauze daarvan te hebben. Fijne avond Dames!
 
Hee! 



Okee ik heb nu medicijnen om mijn menstruatie op te wekken, en die heb ik gister voor laatst gehad..

ik had afgelopen weekend wel last van mijn hormonen verder voel ik mij wel goed.

Ik hoef alleen op dag 3 van mijn menstruatie beginnen met een medicijn voor mijn eitjes, verder hoef ik niks te doen

hoe is het met jou?



groetjes,

danielle
 
Terug
Bovenaan