Iemand bezig met IUI?

@kippiej al bekend wanneer de 3e IUI plaats gaat vinden?

Ik heb zelf 10 dagen geleden 1e IUI gehad en is nog steeds afwachten, vind wel spannend hoor....

Succes met alles.

Hoi Elisabeth. Ik ben afgelopen maandag begonnen met prikken dus denk volgende week een IUI. Mocht deze 3e kans niet slagen dan stoppen we sowieso rest van dit jaar. Gezien we dan over moeten naar ivf maar ik eerst een operatie moet ondergaan om af te vallen. Eerder gaan ze geen ivf doen. Maar uiteraard hopen we dat dit niet nodig is. In m'n 2e IUI poging werd in pas de 12e dag ongesteld, balen want dan ben je er bijna.

succes laatste paar dagen! Hoop dat het goed is.

@kippiej, Gaat alles goed met de echo's?

Ik heb helaas mijn menstruatie gekregen en dat was toch wel teleurstellend. Je probeert je niet teveel erop te verheugen maar krijgt toch stiekem wat meer hoop! Maar nu door naar de volgende ronde en vanavond weer beginnen met prikken!

@Elisabeth. Balen! Inderdaad de stiekeme hoop. Vervelend:( wel fijn dat je meteen weer volgende ronde kan starten. Succes.

ik ben ook alweer een paar dagen aan het prikken, moet morgen (maandag) voor eerste echo deze ronde dus ben benieuwd of het eindelijk meteen goed groeit.

@ lilyp. Hoe is het nu? Gesprek ook gehad? Hoop dat alles mee viel.

@natasha, hoe gaat het deze ronde met jou?

Groetjes Serena.

@ Kippie hoe gaat het met de echo's ?

@ LilyP : Hoe is het nu ? Hopelijk is het meegevallen.

@ Elisabeth : wat ontzettend balen, gadsie. Veel succes alvast

Met mij gaat het best redelijk, vind deze week (2e) toch wel moeilijker, wat voel ik, wat is het, zou het dan toch, of misschien niet en noem ze allemaal maar op.... Moet zeggen onze fert arts is een hele lieverd met mega positieve instelling moet zeggen dat ik deze keer weinig "last" van e.a. in tegenstelling tot vorige keren maar goed nog even te gaan mag a.s. maandag testen als .....

Greetz,
Natas

@kippiej en hoe gaat het met groeien? en de echo"s?

@natascha ja dat is spannende tijd idd, je gaat aan alles twijfelen aan je lichaam wat je voelt! Ik hoop het voor je natuurlijk.

Ik ben zaterdag weer begonnen met prikken en ga morgenochtend weer voor de 1e echo heen dus ben benieuwd hoe het van binnen aan het groeien is.

Fijne avond Dames

Hey meiden,

@ kippiej en vierzwanen hoe gaat het dames ? Hopelijk loopt alles voorspoedig :)

Hier helaas zaterdag ong. geworden. We hebben voor nu even besloten om even een pauze in te lassen en dan straks weer de IUI op te pakken.

Veel succes voor iederdeen alvast. Blijven duimen.

Terug
Bovenaan