Iemand een goede tip voor goede creme tegen Striae??

Dag dames,

Heeft iemand een goede tip voor me, voor een goede creme om Striae zoveel mogelijk tegen te gaan?
Bij mij begint het al aardig te komen, en ben nog niet eens op de helft, dus word wel tijd dat ik er wat voor ga halen.. als t werkt tenminste..
Heeft iemand goede tips?

Lfs,
Janet
18 weken en 4 dagen
 
Hoi
ik heb niet echt een oplossing want straie kun je niet tegen gaan want dat zijn 'scheuren' in je onderhuids bindweefsel en daar kan je niet tegen smeren. Ik heb er zelf geen last van maar ik begrijp dat je het vervelend vind.
Liefs Janine
 
Striae zitten inderdaad onderhuids... valt niet tegen aan te smeren. Voor je huid zelf (mijn bovenste huidlaag wordt ook steeds droger) kan smeren wel lekker zijn. Mijn favoriet is amandelolie van Kneipp. Maar striae, ach, souvenirtje wat je gewoon krijgt!

vr.gr. vis78
(37 wkn 4 dgn)
 
Je kan het wel tegen gaan, door de creme, dan word het veel minder dan je anders zou krijgen. In de creme zitten bepaalde vitamine die de huid vele malen soepelder houden.
Ik heb dit van diverse kanten gehoord, ook van mijn VK etc.
Ik vroeg me alleen af welke Creme het beste werkt er voor.
Heb een aantal proefmonsters gehad van Puur Mama etc, maar ben benieuwd of iemand goede ervaringen met een bepaald soort merk heeft.

Liefs
Janet
 
Hoi

Ik had bij de eerste mama van het eigen merk van etos nu biodermal straie creme.
Ik weet niet of het echt help want ik heb het niet bij de eerste niet gekregen en nu ook nog steeds niet ik smeer uit voorzorg.

Groetjes Lucretia 34.5wk
 
Hoi,

Ik smeer gewoon met de bodylotion van de vaseline. Maar dat is eigenlijk omdat ik zwaar allergisch ben voor parfum. En in iedere creme zit parfum, dus helaas kan ik geen enkele creme verdragen.

Ik heb wel gezien dat er behoorlijk wat cremes op de markt zijn hiervoor. Vraag het gewoon in de drogist even.

Dus als iemand een andere tip voor mij heeft graag.

Ik moet wel zeggen dat de bodylotion van Vaseline goed is en extra voor de droge huid. Dus ik smeer nu in de ochtend en avond na het douchen extra in. Hopelijk helpt het een beetje.

Groetjes
Nicole
 
Hoi

Ik heb de hele zwangerschap tot nu toe gesmeerd en heb nog geen enkele striem.
Ik heb een pot van 250 ml gekocht, was wel een beetje duur, bijna 25 euro, maar heb vorige week pas een nieuwe tube gekocht, met wat minder inhoud.
Het is de lichaamscreme van louis widmer, ik heb hem gekocht bij de da drogist, er staat ook op bijsluiter dat ie zwangerschapsstriemen voorkomt en goedgekeurd door dermatoloog.
Succes ermee.
Groetjes Carol
 
Helaas schijnt er niet zoveel tegen te doen te zijn...je krijgt het of niet zeg maar, ze zeggen zelfs dat het erfelijk is....
Ik smeer wel elke dag met bodybutter met vitamine E van de bodyshop, 16 euro per pot, maar wel lekker spul, ook tegen een droge huid....

Yvonne
 
Terug
Bovenaan