Iemand een goede tip voor goede creme tegen Striae??

Hallo

Ik smeer al vanaf het prille begin (platte buik) elke avond de zwangerschapsolie van Weleda. Ik vind hem erg fijn! Ben nu 38 weken en geen striemetje te bekennen. Ik heb wel een gemiddelde buik, geen grote en weet dus niet wat het resultaat zou zijn als ik niet gesmeerd had. Misschien had ik dan ook niks...
 
Hoi allemaal,
 
Ik smeer al vanaf het begin met Dove bodylotion, gewoon omdat ik die altijd al gebruikte en het valt mee met de strepen op mijn buik, verders gebruik ik borstenzalf van kruidvatmerk is ook heel erg fijn spul!!!
 
Succes ermee!!!!
 
Liefs Sandy 32wk en 1dag
 
Nogmaals: striae: je krijgt ze of je krijgt ze niet. Smeren kan het NIET voorkomen. En erfelijk? Mijn moeder had niks na twee zwangerschappen en  ik? Vergeleken bij mij heeft een zebra een effen huid. Ja, je kan huid soepel houden maar er gaat onder je huid iets stuk en als je pech hebt, dan gebeurt dat gewoon. Helaas pindakaas.

Groeten vis78
 
Hoi meiden!

Om eerlijk te zijn denk ik dat er  geen creme  tegenop kan, dat is in mijn ogen pure commercie. Voor degenen die het wel gebruikt hebben en geen striae hebben is dat natuurlijk fijn. Ik heb zelf beide zwangerschappen geen last ervan gehad, maar ook niets gebruikt. Alleen af en toe smeren met een bodylotion, maar meer ook niet. Zeg maar net als normaal. Volgens mij kun je het allerbeste  je buik  gaan masseren, wat Marisa ook zegt. Dan kom je het dichtst bij de huid waar het om gaat.
Al is het natuurlijk wel lekker om je buik te verwennen met geurende cremes enzo, maar ik zou me niet gek laten maken door (soms veel te dure) 'anti-striae' creme.

Liefs, Mimi
 
Cremes e.d. dat zijn mooie reclame praatjes... er is gewoon niets aan te doen.
Het is je huid die erg opgerekt word, en daardoor onstaan er onderhuidse huidscheurtjes.

Cremes zijn wel lekker, ik heb zelf ook striemen... ineens waren ze er...
Vooral tegen de avond aan beginnen ze te jeuken, de buik groeit en groeit maar... dus het zal alleen maar erger worden.

Heb me er maar bij neergelegd, mijn man steunt me ook door dik en dun...
En hopelijk trekken ze straks weer weg...als ze maar niet zo rood blijven vind ik het goed.

Nens
34 wkn 4 dgn
 
Weet je wat echt lekker spul is. Mammaolie van de tuinen. Ik weet niet precies of het zo heet maar het is gewoon een olie en het kost maar en tientje en je doet er heel lang mee. Je huid blijft echt de hele dag soepel en leker zacht. Het trekt ook snel in en is dus niet vet.
 
Hé dames,
Ik ben al bevallen en heb een dochter, maar wil toch reageren.
Geloof aub net die bullshit van smeren, neem van mij aan heeft echt geen enkele zin, als je wilt smeren omdat je dat fijn vindt om zo contact met je kindje te hebben, by all means doe wat je niet laten kunt, maar ga nu niet denken dat je het tegen kunt gaan door te smeren.
De huid scheurt wanneer het voor je lichaam te snel groeit, ik heb al die striemen toen ik elf was, ik schoot ineens omhoog en kreeg al vroeg grote borsten en ik heb striemen overal, je kunt er echt niet tegen smeren.
Dat is het hetzelfde als met bepaalde dingen doen om de bevalling op te wekken, de kleine komt toch pas als ie er klaar voor is.
X
 
Tsja t is bewezen dat er creme zijn die helpt hiervoor, deze dringt door in de huid, en verzorgd daardoor ook het bindweefsel, welke dus voor de striae zorgt.

Waar kan ik de creme van Weleda kopen ? Ik was afgelopen weekend bij de Kruidvat, maar zag er niks.. En is deze Creme ook speciaal voor striae?

Ik hoor het wel.

Lfs,
Janet
19 weken
 
Terug
Bovenaan