Iemand ervaring met deze tip? Extreem vroeg wakker

Hahaha , ik kijk er ook niet meer vaak op maar als er dan even iets toch weer wat lastiger gaat ben ik toch wel even benieuwd of er dan nog nieuwe tips zijn! Nou wat jij nu zegt was hier precies het zelfde ze sliep zo goed hele nachten door en dan soms ook wel tot 7.00 we wisten niet wat er gebeurde ! Alleen kreeg ze dan pas buikgriep en verkouden werderom en vanaf toen is het allemaal weer veranderd. Heb vandaag bewust hele rustige dag gehouden ben benieuwd of ze nu ook rustiger zal slapen! 
Voor de rest ook een meisje met een sterk karakter en kan al heeeeel goed zeggen wat ze wilt en nee zeggen! En als wij nee zeggen barst ze meest in tranen uit. Eten gaat ook stuk minder als dat het ging maar ze krijgt nog zat binnen haha!
Heerlijk altijd een paar dagen er tussen uit maar wat je zegt het is vaak wel daarna weer ff de teugels aan trekken.
Wilt hij dan niet meer slapen s ochtends ?
Leuk zeg je weer eens zo te spreken!!!
 
Is vaak ook even fijn vind ik, tips en ervaringen opdoen, of soms gewoon alleen al even delen! Dat vind ik het leuke aan dit forum. 
Een dagje rust kan idd ook al veel doen, hopelijk heeft het ietwat geholpen!
Haha nu je het over t eten hebt, hier de laatste dagen ineens dikke strijd aan tafel! Hoofd wegdraaien, lippen stijf opelkaar! En t is niet dat hij het niet lekker vindt, want de eerste happen gaan er maar wat vlot in! Kwamen we er gisteren ineens achter dat wij hier ook in de fase beland zijn van het zelf willen eten! ?? Mijn man is daar niet zo’n voorstander van: dat geklieder aan tafel, zegt hij dan ? Maar toch, geef hem zijn eigen bestekje en er is niks meer aan de hand! En tussendoor geef ik hem nog wat hapjes, dan accepteert hij t wel! Dus op zoek naar een zeiltje voor onder zijn stoeltje ?.
Poeh ja, is echt weer de teugels aantrekken hoor! Al die verwennerij door opa en oma en zijn ooms... Ik dacht vanmorgen: oooh heerlijk weertje, lekker het bos in! Ik had 5 meter gelopen met hem en toen stak hij zijn handjes al omhoog dat hij gedragen wilde worden... ja dahag!! Jij kunt goed lopen zei ik hem. Nou, schreeuwen, krijsen en gaan zitten op de grond! Pfffffff.... ik dacht alleen maar: niet toegeven, niet toegeven.... leuk joh, zo’n ochtendje in t bos! ???
 
Als hij wakker is, dan is hij ook echt wakker, gaat dan niet meer slapen helaas.. Vanochtend wel weer tot 6.40 uur! Heerlijk dat uitslapen! ??
Is jouw dochter graag buiten?
 
Nou de dagjes rust deden weinig voor haar.. elke nacht in de weer alleen vannacht ging het weer eens goed! Wel 5.30 wakker maar wel door geslapen ?
Overdag is ook wel heel anders dan normaal heel veel huilen en ook niet willen slapen overdag! Vreselijk! Haha!
 
Oooo ja dat eten weet ook wat he! Alles zelf willen doen en bij ons werkt ook wel eens wanneer we het niet prakken maar gewoon stukken groente , aardappel en vlees geven! Hahaha lekker kliederen hier ook elke avond een slachtveld ?
 
Zeker lekker als het na half 7 is !! Ga je dan zonder buggy of iets ? 
Ja ze is heel graaaag buiten dus dat is gelukkig ook altijd een goed medicijn wanneer het huilerige dagen zijn het lijkt wel dat weg gaan haar dan altijd heel goed doet. En vanavond plannen ? 
 
 
Ooh niet fijn als ze dan zo onrustig is! Hopelijk krijgt ze haar ritme snel weer te pakken. Is ook slopend voor jullie! 
Wij hebben weer tot 6.30 uur uitgeslapen, heerlijk hoor ☺️
 
Eten prakken wij nooit. Altijd stukjes en dan van het vorkje of lepeltje geven. Of met de vingers, zoals bij frietjes ? 
Hebben jullie iets van n zeiltje onder de stoel? Of ga je iedere avond nog dweilen ? ?
 
Ik woon vlak bij het bos, dus ga altijd met de fiets ernaar toe. Ik ga ook niet ver het bos in, al vrij vooraan i  t bos is een mooie plek, waar hij lekker kan spelen en ontdekken.  Als ik naar een ander bos in de buurt ga, neem ik wel de buggy mee en loop ik lekker n stuk het bos in.
Ik ga denk ik deze week ook ff naar de kinderboerderij. 
En bij slecht weer ga ik ook vaker naar n binnenspeeltuin
Waar ga jij zoal naar toe met je dochter?
Wij gaan vnv naar vrienden.
Mijn zoontje slaapt lekker bij opa en oma. Die gaan toch nergens heen en vinden het alleen maar gezellig!
 
En jullie? Wat doen jullie vanavond?
 
Wat super dat je zo dicht bij het bos woont heerlijk is dat ! Ik ga graag lekker naar buiten en dan gaan we vaak kinderboerderij , eendjes voeren , speeltuin , van de zomer veel naar het strand geweest om daar lekker te spelen , bos en voor binnen hebben wij een abonnement op een binnenspeeltuin gaan we ook wel wekelijks heen! Ook vind ze het super om te kleien en vingerverven en kleuren!  ? En buiten het bos om doen jullie dan nog andere dingen buiten ?
 
 
Oooo wat super zeg dat hij lekker logeren gaat. Wij gaan ook naar vrienden maar ze gaat mee dus ben zeeeeer benieuwd zeker na afgelopen dagen maar moet zeggen vandaag verloopt ook nog prima tot nu toe dat doet me goed haha!

Wij hebben doen inderdaad daarna dweilen haha! Zo gedaan en het is de ene keer ook erger dan de andere keer!
Ja wij prakte nog wel eens in het begin maar dat is nu niet meer wat ze wilt. 


Ahhh lekker zeg 6.30 haha ben er op dit moment jaloers op hoor haha!!!!
 
 
Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!!
Hebben jullie het leuk gehad? En hoe heeft jullie dochtertje het gedaan?
 
Ik ga met mijn zoontje ook vaak de eendjes voeren, lekker een flinke ronde fietsen. Kinderboerderij doet het ook altijd wel goed. Of gewoon een klein blokje om. Op straat is al veel te zien en te ontdekken! Steentjes vindt hij bijzonder leuk en vooral om ze dan in de put te gooien hahaha! Achter in de tuin vindt hij ook leuk om te spelen en dan vooral in de zandbak. In de zomer vaak naar speeltuintjes in de buurt, of lekker naar de maas. Strand hebben we helaas niet hier in de buurt ?
Verven vindt nijn zoontje ook leuk en interessant! Alleen is dat maar van zeer korte duur. Korte spanningsboog op dat gebied zullen we maar zeggen hahaha!
Ach, misschien moet ik ook maar niet gaan plaren met een zeiltje en de komende tijd maar gewoon even dweilen rondom zijn stoeltje. Is het werk ook niet natuurlijk!
Ben erg benieuwd hoe jullie oud en nieuw is geweest!
 
Voor jullie ook de allerbeste wensen voor 2020 ?? Het is super goed gegaan ze is heerlijk gaan slapen en werd pas 00.45 wakker dus dat was niet verkeerd daarna lekker naar huis gegaan en voor dat ze lag was het 2.00 en ze sliep toen zo weer!
Vond het zelf de volgende dag wel zwaar haha!!! 
Hoe was jullie oud en nieuw heeft jullie zoontje lekker geslapen bij opa en oma ?
Hahaha steentjes gooien hebben we nog nooit gedaan eigenlijk maar zal ze ook vast erg mooi vinden om te doen!
Vandaag zijn we ook weer goed gekeurd bij het cb. 
Lekker aankomende dagen rustig aan doen en dan begint maandag het normale leventje weer! Heb jij nu vakantie ?
 
Bij ons helpt later naar bed gaan juist averechts. We proberen haar op tijd naar bed te doen, als we merken dat ze moe begint te worden maar nog niet heel moe is. Meestal is dit rond 20:00 maar soms ook al om 19:00 en ze slaapt dan altijd minimaal 12 uur aaneengesloten. Soms zelfs langer. 
Moet wel zeggen dat zij altijd wel een goede slaper is geweest. Er is een periode geweest dat ze iets minder lang sliep, toen ben ik begonnen met haar savonds een papfles te geven ivp. Alleen melk. Dit werkte toen en doe ik nog steeds.
 
Terug
Bovenaan