Iemand ervaring met deze tip? Extreem vroeg wakker

Ze was vanmorgen 6.30 wakker dus en gisteren 6.15 dus het is al later dan dat het was ! Ik wil niet meer aan een avond fles beginnen eigenlijk. Hoe oud is jou kindje ?
Ook is het echt een kwestie van het een langere periode volhouden en werkt het niet als je hem of haar af en toe eens later op bed legt. Tenminste dat is mij verteld en ook weer bevestigd op het cb.
Het zeker 3 weken de tijd geven. Dus ben erg benieuwd 
 
 
 
Ooh wat lekker 6.15 en 6.30 uur! Hopelijk houdt ze die trend vol! ?
Ik heb nog vakantie en maandag heb ik altijd vrij, dus dinsdag begint mijn werkweek weer na 2 weken vakantie. Poeh, weer even wennen hoor!
Mijn zoontje is de laatste 2 daagjes weer onrustig met slapen. Hij is verkouden, heeft een naar hoestje en hoest zich telkens wakker. Ook overdag is t slapen niet heel top. Vanmiddag maar 1 uurtje, gisteren 80 minuutjes en eergisteren helemaal niet ... En zijn ochtendslaapje is er sinds vorige week helemaal vanaf, dus dan is dat wat weinig op een hele dag ?
Eerst na de kerstdagen al onrustige nachten gehad, toen ging t even goed en nu is t weer raak, pfff we blijven bezig haha!
Maar goed, hopen dat het morgen weer wat beter gaat. Als hij overdag goed slaapt, zijn de nachten ook meteen beter. Hoewel het nu met de verkoudheid ook niet uitmaakt denk ik. 
 
Heb jij zin om weer te gaan werken?
 
Ahhh zo sneu dat verkouden zijn. Ze zijn voor mijn idee non stop verkouden in de winter ! Gebruik je dan wel een hoestdrankje of iets ? 
Ooo ook lekker 2 weken vrij gehad ik ook 2,5 zelfs en morgen weer beginnen. Ja hoor wel weer zin in eigenlijk. Jij ook?
Het slapen gaat hier nog steeds prima gisteren was het 8.00 en vandaag 7.00 ik weet niet wat er gebeurt ! Dus we genieten er maar van want het kan zo weer over zijn! Jeetje dat is weinig overdag zeg en zeker als het maar 1 slaapje is balen is dat dan he je wilt toch dat ze goed slapen altijd de kleine ukke ze hebben het nog zo hard nodig.
Misschien even zijn ritme vinden in het nieuwe slaapschema ? Hoeveel dagen werkte jij ook alweer ?
 
 
Ja he? Vind ik ook, vooral de neus die blijft lopen! Ik gebruik eigenlijk geen hoestdrank. Weet eigenlijk niet of dat er is voor zo’n jonge leeftijd? Laat hem wel veel water drinken. En als hij zich snachts wakker hoest ook even n paar slokjes.
Gelukkig gaat het nu alweer een stuk beter! Het nare hoestje is weg gelukkig!
Hmmm, zin is een groot woord eerlijk gezegd hahaha! Ach ja, als ik er morgen ben is het weer net of ik niet anders gewend ben en dan vind ik t ook wel weer lekker hoor! Hoewel ik deze 2 weken ook heerlijk vond hoor! Ik werk 3 dagen in de week. Hoeveel jij?
 
Wauw!! 8.00 uur!! ? Wat heerlijk zeg! Ik snap dat je niet weet wat je overkomt hahaha! Maar... ik mag ook niet klagen: ik geloof dat mijn zoontje ontzettend moest bijtanken van de drukke weekjes en zijn verkoudheid en alles, want hij sliep vanmorgen ook ineens tot 7.15uur!!! Een nieuw record!! Ik lag al wakker vanaf 5.30 uur ofzo. Super onrustig ?
En overdag gisteren ook weer netjes 2 uurtjes en vandaag 2 uur en 3 kwartier! 
Zou kunnen dat hij even zijn nieuwe ritme aan t zoeken was!
 
Nou, hopelijk blijven ze zo slapen haha!
 
Er is wel hoestdrank dat mag je al gebruiken vanaf 1 jaar dat is de gewone tijm siroop. 
En bevalt het werken weer ? Hier eigenlijk wel gewoon weer beetje ritme enzo dat doet een mens goed.
Ik werk ook 3 dagen. 
Hahahah zo herkenbaar is het wat je zegt met dat je zelf dan al vroeg wakker ligt. Wanneer ze hier onrustige nachten heb lig ik daar ook op en heb ik ze ook zelf en wanneer ze zelf dan weer goed slaapt slaap ik vaak zelf nog een paar nachten onrustig.
Afgelopen 2 dagen was het gewoon weer voor 6 uur geen touw aan vast te knopen dus.  Kan goed inderdaad dat je zoon zijn nieuwe ritme aan het zoeken was. Lijkt er hier ook wel beetje op alleen wat ik zeg de afgelopen 2 ochtende dan weer niet haha! 
Ach straks gaan ze wat meer begrijpen dus snappen ze misschien ook iets beter dat het nog heel vroeg is en dat ze nog eventjes moeten blijven liggen! 
 
Ooh oke, dan zal ik de vlgd keer eens kijken bij de drogist!
Het werken... tja, het vakantiegevoel is meteen weg! Je zit er meteen weer vol in haha! Maar idd, weer lekker in een ritme zitten is ook wel fijn hoor. Voor mijn zoontje ook wel fijn.
Hier ook al weer 6.00 uur... pfff. Overdag gisteren en vandaag ook maar kort geslapen. Nu slaapt hij bij mijn ouders nooit echt super, maar bij mn schoonouders was het gisteren ook niet top. Het wisselt hier dus behoorlijk!
 
Ach ja, precies wat jij zegt. Als ze dalijk wat ouder zijn en wat meer begrijpen, kun je ze makkelijker wat langer laten liggen. Heb hier al meerdere keren wat voorbij zien komen van zo’n lampje van n aapje of schaapje. En dan bij groen licht mogen ze roepen. Ik denk dat zoiets wel leuk en fijn is als hij dalijk wat ouder is!
 
Terug
Bovenaan