Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Ja gezellig hier ook elke keer als er wat nieuws is updates! 
Op dit moment sinds gisteren niet meer ongesteld. Dus goede 6 dagen ongesteld geweest. 
Nu weer gezellig maken! Morgen naar de gynecoloog om uitslag van m’n bloed die ik vorige week geprikt heb. Ben benieuwd! En verder kijken wat we hierna gaan doen waarschijnlijk wat ik al eerder zei aan de clomid.
Liefs 
 
Sinds gisteren rode/roze bij mijn slijm! Vandaag is het wat donkerder dus ik hoop dat het innestelingsbloed is omdat ik dacht te merken dat ik vorige week mijn eisprong heb gehad. 
Ik ben alleen bang dag het toch echt misschien menstruatie is, maar tot nu toe nog niks
 
O super spannend zeg!! Gaat vast goed komen. Ik duim voor je! 
Hier net weer terug. Pcos geconstateerd bij mij. Als een wonder want heb totaal geen overgewicht of andere symptomen die je hebt bij pcos. 
Intake voor een fertiliteirskliniek 6 weken gaat dat duren en dan beginnen met clomid. We zullen zien. 
Liefs
 
Ik weet eigenlijk niet of het echt heeft doorgezet! Was niet zoals anders en woensdagavond niks meer. Mijn vriend en ik gaan een testje doen op Koningsdag. 
Ik ben sinds woensdag wel echt heel erg moe en steekjes en rommelige buik. Heb ik nog nooit gehad na menstruatie. 
 
Helemaal vergeten te laten weten aan je. Mijn test was negatief afgelopen vrijdag! ?
komende weekend is mijn nieuwe eisprong dus we gaan het gezellig maken. Als mijn cylcus tenminste weer 34 dagen is.
 
Oh sorry!!! Hier ook vergeten te reageren... veel gebeurd! 
Zou volgende week naar de kliniek gaan intake voor clomid.. vanwege pcos dat ik heb wat deze maand is vastgesteld.
Nu voelde ik me een paar dagen raar toch testje tegenaan gegooied. En zwanger! Positief ! Onwerkelijk. Clearblue vanochtend zwanger 1,2 weken. Vanavond weer testje gedaan en nu neemt die echt af... bijna geen streepje meer te zien.. hoop dat het goed gaat. Ben super bang en durf niet blij te zijn. Moet vertrouwen voor mezelf houden maar is best lastig..
Morgenvroeg meteen weer met ochtendurine kijken of die al wat donkerder word en huisarts bellen... weet ook niet wat ik moet doen. 
Jij ooit zoiets meegemaakt? 
 
Terug
Bovenaan