Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Hi beautygirl! 
Maakt niks uit hoor ik kijk er zelf ook veel minder op de laatste tijd. 
Mijn vorige cyclus was 45 dagen dus daarom ook erg benieuwd hoelang deze cyclus word. Weet ook echt niet wanneer m’n eisprong is. Wil ook niet meer gaan testen eigenlijk. 
We doen het nu om de dag en dan vaak savonds het is geen moeten we vinden het zelf beide leuk dus ? dat is ook al wel veel fijner. Probeer dit ook aan te houden tot dat ik weer ongesteld word. Als dat zo is en ik word hierna weer ongesteld ga ik na de dokter en wil ik doorverwezen worden ben nu al 10/11 maand bezig ik zeg dan ook dat ik langer dan een jaar al bezig ben.
Ik wil dan een vruchtbaarheidsecho in iedergeval dat ze kunnen zien of m’n eitjes wel groeien of wat. Ook van m’n vriend wil ik dan laten testen. 
Naja we zullen zien. Ben benieuwd. Hoe is het bij jou? 
Liefs
 
Sorry een beetje erg late reactie! 
Inmiddels op 25 dagen en gisteren seks gehad. (Heel boeiend) vanmiddag kreeg ik krampjes onder in mijn buik bij mijn baarmoeder/eierstokken. Misschien mijn eisprong, maar geen idee!
ben benieuwd Hoelang mijn cylcus is deze maand.
 
hoe is het bij jou? Jullie hebben nog steeds om de dag seks? Knap hoor, lukt hier niet! 
 
Hi beautygirl!
Hier veel gebeurd inmiddels... heel toevallig vandaag ongesteld geworden naar 28 dagen cyclus. Dus begint ergens op te lijken haha. 
En vandaag bij een fertiliteitsarts geweest ik ga beginnen met clomid. En zo gaan we m’n eisprong bijhouden. Dus ben erg benieuwd. Vandaag intake en hopelijk snel terug om te beginnen. 
Ik ben erg benieuwd maar ben ook gerust gesteld dat het wel zeker gaat lukken vertelde de arts mij. Dus alleen maar beter! 
Denk je dat je een lange cyclus hebt dit keer? Hoe lang was je vorige cyclus ook alweer? 
Liefs Demi
 
Wauw wat een verschil met je vorige cylcus! Wel fijn dat je iets mag doen. Ik wacht nog even af maar ga maandag even bloedprikken of ik niks met mijn schildklier heb. 
Inmiddels op 28 dagen en ik denk dat ik mijn eisprong gehad heb. Vorige cylcus was 44 dagen dus ik wacht geduldig af
 
Dat klopt... spannend he? 
Wanneer ga jij naar de dokter toe? Wil je dat trouwens of? Wacht je nog liever even? 
Hier nog steeds lekker ongesteld. Heerlijk haha.. pff! 
Dus wachten tot dit klaar is en nog even een keer zelf proberen en dan hopelijk volgende ronde met clomid. Kijken of dat aanslaat. 
Ja ik heb echt rare cyclussen gehad niks regelmatig..... heel vervelend. Hoe was de rest van je cyclussen dan? Ook lang of? 
Liefs
 
Hey! 
Ik denk als er geen rij is dat ik morgen ga bloedprikken. Anders maandag! 
Laten we hopen dat je menstruatie snel stopt. 
Mijn cylcus was niet enorm lang. de eerste maand 37 dagen daarna tussen de 28 en 32 dagen. In januari was het 34 februari/maart 44 dagen en nu afwachten! Dus sins 2018 echt wel lange cylcus periodes.
Ik wacht netjes af! ??
ben wel wat moe sinds deze week en gevoelige tepels. Vast vals en misschien door mijn eisprong
 
Ja, elke week minimaal vanuit mijn kant een update. 
Nu ik dicht bij mijn menstruatie kom ga ik er gewoon vanuit dat ik gewoon weer ga menstrueren met een kleine hoop op zwangerschap. 
 
Vriendlief zat gisteren met zijn hand op mijn buik, was zo fijn en betekende zoveel. Alleen nu maar fingers crossed en het komend weekend nog maar even flink gezellig maken. (Mijn app geeft aan dat dit weekend mijn ovulatie is op basis van 44 dagen) 
 
Terug
Bovenaan