Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Hey! Heb je al nieuws? 
Hier inmiddels op cylcus dag 39. Een negatieve test dus ik wil nu echt ongesteld worden. Mijn langste cyclus ooit. Zo weet ik natuurlijk nooit wanneer mijn eisprong is. 
 
Hey beautygirl!!
Sorry voor de late reactie overheen gelezen... hier inmiddels nog steeds niets. Gister en vandaag iets roze afscheiding in m’n maandverband verder niets! Zit inmiddels al op dag 45! Ik ga maandag naar de dokter toe dan zit ik op 50 dagen. Ben er klaar mee. Hoe is het bij jou? 
Liefs 
 
Hey demi, 
 
hier ook nog niks. Hoer op cyclus dag 44! 
Wel minima wat oud bloed verloren, dus denk dat ik binnenkort ongesteld wordt. Kijk er zo naar uit! 
Spannend voor ons beide. Ik weet dat de dokter toch niks kan doen, dus ik wacht af al dacht ik er van de week wel aan. 
Ben er klaar mee want nu wil naar de volgende ronde
 
Het demi, 
Na een lange cylcus afgelopen maand van 44dagen is mijn menstruatie vandaag eindelijk begonnen. Ik ga duimen dat jij heel snel meer weet!
 
Hi beautygirl! 
Heel toevallig gisteravond ongesteld geworden!! Ben nog nooit zo blij geweest! Toevallig beide he!? 
Zat op 45 dagen. Weet dus echt niet hoe ik straks zit met m’n vruchtbare dagen dus ik ga gewoon na dat ik niet meer ongesteld ben om de dag klussen.... en ovulatietesten gebruiken. 
En jij?? 
Liefs 
 
Wat een toeval! Ik na 44 dagen eindelijk! 
Gelukkig. Hoef je niet naar de dokter toe. 
Wij willen ook iets meer seks hebben maar ook deze maand geen ovulatie testen. Ik ben er dan teveel mee bezig en het moet geen moetje worden vind ik. Aangezien mijn cylcus ook langs was wil ik geen eeuwigheid blijven testen. Hoe makkelijker het dan wordt. 
 
Jaa hier ook haha! Bijna ongesteldheid over.... echt het laatste beetje telkens. Ben de laatste paar cyclussen telkens wel een goede 6,7 dagen ongesteld geweest. Heb jij dat ook? 
Liefsss
 
Hey demi, 
sorry voor mijn late reactie! 
Ik ben max 4 dagen ongesteld! 
Inmiddels op cylcus dag 9! Dus we gaan straks weer beginnen met het gezellig maken, maar niet om de dag, want het moet wel leuk blijven en geen moeten worden
 
Terug
Bovenaan